Gry

Crysis 2: zobacz nowe zdjęcia

z dnia 2010-03-03
Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
56 komentarzy Dyskutuj z nami

Firma Crytek Studios udostępniła pierwsze, bardzo wysokiej jakości zdjęcia z nadchodzącej wielkimi krokami kontynuacji hitu z 2007 roku.

O tym, że w produkcji znajduje się druga odsłona bardzo dobrze przyjętej przez graczy strzelaniny FPS zatytułowanej Crysis wiadomo już od dobrych kilku miesięcy. Ostatnio na łamach naszego serwisu pojawiły się nawet pierwsze szczegóły dotyczące Crysis 2. Dopiero teraz jednak twórcy nowej gry zdecydowali się zaprezentować wysokiej rozdzielczości zdjęcia pochodzące prosto z rozgrywki. Poniżej prezentujemy część z nich. Pozostałe znajdziecie na stronie serwisu PC Games.

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Źródło: PCGames.de

marketplace

Komentarze

56
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Jak ktoś myślał że nie będzie dużo wyższych wymagań niż w jedynce to się może srogo zdziwić :)
    Zaloguj się
  • avatar
    No i gdzie są niby te zdjęcia z samej rozgrywki?
    Ja tu widzę obecnie same Art'y.
    Zaloguj się
  • avatar
    Wszystkie screen (sic!) poza pierwszym już były. Marny to news.
    Zaloguj się
  • avatar
    Jak ktos pisze ze grafika nie powala to chyba se jaja robi.

    Ja nie umiem sobie wyobrazic jak moze grafa wygladac lepiej.
    To juz prawie Hollywood.
    Zaloguj się
  • avatar
    tu macie 47 zdjęć w 3840 x 1920 Pixeln
    http://www.pcgames.de/aid,686641/Crysis-2-PC-Games-Titelstory-Optisch-beeindruckende-High-Res-Bilder-in-3840x1920-Pixeln/PC/News/?menu=browser&mode=article&browsersize=standard&article_id=686641&entity_id=213107&image_id=1254158&page=1&order=#top

    A grafika to może być już napisana pod DX11 lepiej niż dotychczas z grami i obsługa DX10/10.1, a z DX9?
  • avatar
    http://www.youtube.com/watch?v=2WJG14uLA3k&feature=channel
    ee tam jednak cryengine 2 ladniejszy
    Zaloguj się
  • avatar
    Pożyjemy - zobaczymy :)
    Ciekawe do jakiego stopnia będzie fizyka doprowadzona, czy ściany budynków będzie można zniszczyć tak jak na ostatnim screen'ie...
  • avatar
    SUPER! pewnie będzie korzystał z dx 12 i minimalna grafika to 5870 XD ale ogułem gra będzie zajefajna X)
    Zaloguj się
  • avatar
    I znowu karty przyszłych 3 generacji co najwyżej starczą na medium ;]
    Zaloguj się
  • avatar
    Dopiero niedawno przełamano granice 60FPS w Crysis-ie z dwoma 5970 A w drugiej części może zrobi to HD7990 spięte dodatkowo w CF :D
    Zaloguj się
  • avatar
    widac ze postacie zdecydowanie lepsze, teksturki chyba tez reszte ciezko porownac bo to zupelnie inne srodowiska
  • avatar
    technika idzie do przodu ale aktualizacja gier do tyłu a jesli ktos zastanawia sie na wymaganiami cryssis 2 to co powie na to!

    Kolosalne wymagania sprzętowe Metro 2033

    http://www.purepc.pl/rozrywka/kolosalne_wymagania_sprzetowe_metro_2033
    Zaloguj się
  • avatar
    Trzeba będzie na to święto ( czyli datę premiery ) kupić nowego kompa.
  • avatar
    to musi byc podpicowane - bardziej mi to na artworki wyglada.

    btw rynek kart graf moim zdaniem nie nadąża za grami, przynajmniej za tą ;]
  • avatar
    Się tam znata. CELL wykorzystuje dopiero 33% swojej mocy. A co to będzie jak wykorzysta 100%? Mną już pozamiatało
    Zaloguj się
  • avatar
    A nie jest tak? Tylko programiści muszą się nauczyć go programować. To jest 8 rdzeni 3.2 GHz, super wydajność ;)
  • avatar
    moc cela juz pokazalo naughty dog. jezeli ktos ma watpliwosci co do mocy cella niech zagra w uncharted2 albo zobaczy gow3
  • avatar
    Wulfen gry ok bardzo ładne. Ale proc nie jest tak mocny bo gdyby był to wszystkie te gry śmigały by w 1080p. Jeszcze raz powtarzam że gdyby nie ograniczenie w postaci DVD na Xboxie też wygenerował byś taką samą grafikę co na PS3.