• benchmark.pl
  • Gry
  • DOOM, czyli giwery, demony, szybkość - oto wizytówka gry
Gry

DOOM, czyli giwery, demony, szybkość - oto wizytówka gry

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2016-05-12

Do premiery nowego DOOMa zostały już ostatnie godziny. Chętni na jeszcze jeden materiał wideo z gry?

Już jutro bardzo ważne dla branży gier wydarzenie - premiera gry DOOM. Wypatrującym jej graczom twórcy postanowili uprzyjemnić ostatnie godziny.

Materiałów wideo promujących grę widzieliśmy już sporo. Najwyraźniej uznano, że nie zaszkodzi jeszcze jeden. Tym razem zabierani jesteśmy jednak za kulisy produkcji i u źródła dowiadujemy się o najistotniejszych elementach rozgrywki. Jak przedstawić ją w trzech słowach?

Giwery, demony, szybkość. Taką odpowiedź sugerują sami twórcy. Na tym jednak nie koniec, przyda się przy tym odrobina strategii, dzięki której rywalizacja z potężnymi przeciwnikami będzie efektywniejsza.

„Giwery. Demony. Szybkość. W DOOMie chodzi tylko o walkę. Ale DOOM to nie tylko bieganie i strzelanie. Zajrzeliśmy za kulisy z kierownikiem produkcji DOOMa, Martym Strattonem i dyrektorem kreatywnym, Hugo Martinem, aby dowiedzieć się, jak możemy spersonalizować kampanię dla jednego gracza, aby dopasować ją do własnego stylu. Przy okazji sprawdziliśmy, dlaczego gra w DOOMa nie może się mierzyć z niczym innym. Zobacz grę w akcji, przed światową premierą, 13 maja.”


Źródło: youtube -  BethesdaSoftworksUK

marketplace

Komentarze

16
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    troche taki serious sam a nie doom
    Zaloguj się
    11
  • avatar
    Jakoś tak dziwnie z filmików, za dużo akcji, za mało zaskoczenia, chciałbym się bać, ale chyba nie będę ;////
    Zaloguj się
  • avatar
    W filmie pierwszy tekst to "Gra w DOOMa jest niepowtarzalna" co to niby znaczy. Nie dość że grę mogę powtarzać ile razy chcę to jako sama gra jest którymś z kolei doomem. Niepowtarzalna to jest utrata dziewictwa bo drugi raz się nie da go stracić.
    Zaloguj się
  • avatar
    coś czuje, że mi jajec to nie urwie...
  • avatar
    Jak już pisałem single player może tego Dooma uratować :D
    Jest mała nadzieja :D
  • avatar
    Jakoś grając w betę tej prędkości nie czułem. O dynamice gry w Quake i QL nie wspominając. ;-)
  • avatar
    Włączyłem 1080p60 i zauważyłem ,że na filmiku są straszne spadki. Nie wiem jak to możliwe ,że zwiastun na premier nie ma nawet 60 klatek coś mi tu śmierdzi z optymalizacją.
    Też to zauważyliście ?
  • avatar
    Dobrze, że wczoraj ukończyłem Uncharted. Dziś o północy ruszam do piekła :)
  • avatar
    Grafa średnia, tnie nawet na trailerze, dynamika - dla mnie to jest slo-mo, tunelowy fov, weapon na pół ekranu i powolne chodzenie. Nie wyobrażam sobie tych animacji specjalnych killi w multi :O Moja postać wtedy stoi i czeka grubo ponad pół sekundy na strzał od kogoś? Produkcje dla ogarniętych graczy nigdy już nie wrócą. Trzeba tłuc QL zanim i on umrze. Brakuje dubstepu i gołej dupy.
  • avatar
    Grafika w tym nowym DOOMie jak sprzed 7, 8 lat.
  • avatar
    Jak ktoś chce kupić DOOM taniej niż jest na tej stronie ukazane ;) ze zniżką 52% to polecam tutaj: https://goo.gl/yaruHH