Na topie

Dziś premiera Red Dead Redemption 2

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry na konsole

Kategoria: Gry Gry na konsole Gry Xbox One Gry PlayStation 4 Tematyka: gra akcji Producenci: Rockstar

Krótkie przypomnienie o dzisiejszej premierze jednej z najlepszych gier, jakie w ostatnich latach pojawiły się na rynku. Red Dead Redemption 2 na PlayStation 4 i Xbox One już jest.

  • Dziś premiera Red Dead Redemption 2
A A

Ten weekend dla graczy zaczyna się wyśmienicie. Na rynku debiutuje Red Dead Redemption 2, a więc gra, która – jak pokazują recenzje – jest niesamowicie bliska perfekcji. W tej generacji równie dobrze oceniane było tylko Grand Theft Auto V, za które również odpowiada Rockstar.

Red Dead Redemption 2 to kolejna okazja do postrzelania, pojeżdżenia i pobawienia się na Dzikim Zachodzie. Szansę na to mają posiadacze konsol PlayStation 4 i PS4 Pro oraz Xbox One i Xbox One X (na której gra prezentuje się najładniej).

Red Dead Redemption 2 screen

W Red Dead Redemption 2 przenosimy się do końcówki XIX wieku. Wcielamy się w Arthura Morgana i mamy do dyspozycji otwarty świat, który został zaprojektowany tak, by zachwycać i nie nudzić. To samo zresztą można powiedzieć o opowieści i występujących w niej postaciach, uzbrojeniu czy dostępnych aktywnościach.

Recenzenci jednogłośnie przyznają, że Red Dead Redemption 2 to majstersztyk. Przekonaliście się już o tym, a może dopiero macie to w planach?

Źródło: Rockstar, inf własna

Odsłon: 4631 Skomentuj newsa
Komentarze

107

Udostępnij
  1. Dizzy
    Oceń komentarz:

    9    

    Opublikowano: 2018-10-26 15:07

    Jako użytkownik PC zazdroszczę tej gry posiadaczom konsol.

    Skomentuj

    1. vandam
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-10-26 15:20

      Mam to samo. Zarówno pierwsza część jak i druga - brak na PC bolał. Aktualnie gram bardzo rzadko, ale w to bym chętnie popykał. No, gdybym miał konsolę :p ale dla jednego tytułu zdecydowanie nie warto

      Skomentuj Historia edycji

      1. sceri
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-10-26 15:36

        Teraz nie warto, ale w przyszłości owszem. Ja kupiłem konsolę właśnie dlatego, że gram rzadko.

        Konsola jest względnie tania w zakupie, bo kosztuje mniej niż dobra karta graficzna, kompatybilna przez wiele lat i nie traci tak bardzo na wartości. Za to gry są drogie.

        Zatem grając mało konsola + kilka drogich gier wychodzi taniej niż drogi PC. A mocny PC z wydajną grafiką pobiera też więcej prądu, kiedy poza grami ta moc nie jest tak bardzo potrzebna.

        Skomentuj

        1. PS4Ekskluzyw
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-10-26 16:11

          Drogie gry to wystarczy przejść grę i odsprzedać ze stratą 30zł co za problem. No chyba że zbierasz gry :)

          Skomentuj

          1. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-10-26 18:49

            Nawet jak się zbiera gry to wychodzą w miare tanio gdy tylko poczekasz na używane płytki.

            Skomentuj

        2. vandam
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2018-10-26 16:18

          ja mocnego PC potrzebuję na co dzień do pracy więc nie jest to problem

          Skomentuj

        3. bratmat
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-10-28 20:24

          Tyle tylko, że gry na konsolach strasznie rażą w oczy jak ktoś normalnie gra w fps na pc i ma 100 k/s . Xbox w porywach daje 60fps - to naprawdę minimum płynności - poniżej tego jest dramat, niestety nie mogę się przyzwyczaić. Gra w szybkie gry na konsolach to męczarnia. Co innego takie Mortal Kombat tetris lub arcanoid - wtedy ok ale do grafiki 3d to konsole raczej średnio się nadają - szczególnie jeśli chodzi o grę w necie

          Skomentuj

    2. rlistek
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-10-26 15:55

      1. Kup używaną konsolę
      2. Kup grę
      3. Zagraj
      4. Sprzedaj konsolę za tyle samo co kupiłeś
      5. ???
      6. Profit


      Co za problem?

      Skomentuj

      1. ilovethisgame
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-10-26 16:11

        kumpel swego czasu kupił ps4, ogral uncharted 1,2,3,4 i sprzedał jeszcze z zyskiem 50zł :D
        teraz mowil, ze szuka w dobrej cenie z god of warem, dorzuci spidermana i rdr2 i tez pewnie do swiat ogra i sprzeda z lekkim zyskiem
        on jest maniak LOLa, takze od peceta nigdy nie odejdzie, ale perelki lubi ogrywac, z tego co wiem wciaz szuka tanio xboxa bo sie czai na gearsy

        Skomentuj

        1. bleblebleble
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-10-27 12:16

          Życie staje się grą. Zaloguj się...

          Skomentuj Historia edycji

  2. Dudi4Fr
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2018-10-26 16:41

    Jedna z 2 gier dla których kupie PS4 jeśli nie bedzie wersji na PC.

    Dobrej zabawy konsolowcy, znając R* macie spokojnie zajęcie kilka miesięcy.

    Skomentuj

    1. Helldriver
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-10-28 19:43

      Ponoc strerowanie w tej grze to lipa

      Skomentuj

  3. bleblebleble
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2018-10-26 16:43

    "Według Digital Foundry, to zdecydowanie jeden z najlepiej wyglądających otwartych światów jakie kiedykolwiek stworzono, a przy czym istny pokaz możliwości konsoli Xbox One X."


    Przecież to wiadome.

    ps.

    https://zapodaj.net/images/5d5765c8be62a.jpg

    hue hue hue hue :D

    Skomentuj Historia edycji

    1. Lara-Croft
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2018-10-26 17:00

      Kolejna konsolowa gra ośmieszająca PC.

      Skomentuj

      1. bleblebleble
        Oceń komentarz:

        -4    

        Opublikowano: 2018-10-26 17:25

        Lara-Croft

        Głupszego argumentu nie mogłeś wymyślić :D

        ps. Zobacz jeszcze raz to.

        https://zapodaj.net/images/5d5765c8be62a.jpg

        hue hue hue hue :D

        Zobacz jeszcze to.

        https://zapodaj.net/images/8a0ac8926e671.jpg

        hue hue hue hue :D

        Skomentuj Historia edycji

        1. Lara-Croft
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2018-10-26 17:58

          No i? To jest coś z PC? :D

          Skomentuj

          1. bleblebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-26 18:22

            Lara-Croft

            Na PC jest ładniejsza grafika :D

            Skomentuj

          2. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-26 18:39

            W RDR2. Rozumiem. Wszystko jasne.

            Skomentuj

          3. bleblebleble
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2018-10-26 19:17

            I w God of Whore i Horizon Zerograficzne Dawn... :D

            Skomentuj

          4. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-26 19:30

            Tutaj porównanie horizon zero dawn ps4 vs pc:

            https://www.youtube.com/watch?v=FfMMQKPIvpA

            Skomentuj

          5. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-26 21:01

            Od razu powiem żeby nie było nie jasności Horizon ZD prezentuję się lepiej :)

            A zimowe tereny no cóż ale Horizon ZD zjada to na śniadanie w HDR :)

            Skomentuj Historia edycji

          6. ilovethisgame
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-26 21:08

            a w RDR2 grasz w 1080p czy 4k bo na moim 1070 jakoś na razie nie chce odpalic, jak u Ciebie?

            Skomentuj

          7. Sander Cohen
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 02:28

            A Ty nie grasz w RDR2 na PC? Mnie poszlo na GTX 660. Na wiatraku plyta kreci sie jak w napedzie tylko cos gry nie moge uruchomic jak ciagne mysze za ogon.

            Skomentuj

        2. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2018-10-26 19:29

          Pokaż jak wygląda wersja na pc.

          Skomentuj

          1. bleblebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-26 20:38

            Wulfen4

            A ty mi pokaż jak wygląda wersja tej gry na PlayStation4

            https://youtu.be/VppjX4to9s4

            hue hue hue hue :D

            Albo chociaż tej

            https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=111490

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj Historia edycji

          2. ilovethisgame
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-27 10:48

            tylko, ze wiesz juz Ci kilka razy mowilismy
            sprawa wyglada tak
            my mamy konsole i mocne pecety, wygrywamy dwa razy
            Ty nie masz konsoli i nigdy nie pokazales jak mocny pecet posiadasz, wrzucac filmiki z neta to mozna z telefonu ;) no ale ok zakladamy, ze masz i5/16gb i jakies 1060, niech bedzie, ze tu wygrales
            nie zmienia to faktu, ze my gramy w RDR ty wrzucasz filmiki z youtuba :D milego weekendu
            wrzuc jakis filmik jakie to gry bedziesz mial na pececie :D

            Skomentuj

          3. bleblebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-27 12:25

            ilovethisgame

            Po 1.

            To dzieci konsolowe chcą porównań exów których nie ma na PC bo wtedy mogą wciskać kit. Dlaczego nie chcą porównywać gier multi? Chyba się domyślasz nie muszę pisać.

            Po 2.

            A jakie to ma znaczenie jaki mam sprzęt? Pisałem wielokrotnie co porównuję i dlaczego, ale widocznie masz móżdżek wielkości orzeszka laskowego i nie potrafisz tego zrozumieć.

            Po 3. Już pokazywałem kilka razy.

            Tu masz filmik który kiedyś zrobiłem.
            https://mega.nz/#!DHQ2VYSb!ISmCK23mdjr34zczlQMC1kdRQ1QhV6EIr9vWsHWpjhI

            I nie gram w gry od 10 lat, albo i więcej.

            A może czasem chodzę do sąsiada który ma konsole? Pomyślałeś o tym ?

            Rzeczywiście wygrałeś. Młucenie w gry po klika godzin dziennie.

            Skomentuj Historia edycji

          4. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-27 13:31

            To po co tak żarliwie udzielasz się w większości newsów o grach na konsole, skoro nawet w gry nie grasz? Jakie to ma dla ciebie znaczenie, jeżeli nawet do tej społeczności nie należysz?

            Skomentuj

          5. bleblebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-27 14:55

            kryspin34

            Zobacz moje wcześniejsze komenty to się dowiesz.

            Skomentuj

  4. Pit82
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-10-26 16:51

    Za chwile koniec pracy, lecę odebrać swoją kopie RDR2 :)
    Pierwsza część była najlepszą grą dla mnie na XBOX 360.
    Mam xboxa one i ps4 wybrałem wersje na ps4 coś czułem, że będzie lepiej działać... ehh ten marketing

    Skomentuj

    1. bleblebleble
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2018-10-26 16:53

      Leć leć. Ciężko na nią pracowałeś ;)

      Skomentuj

      1. ilovethisgame
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2018-10-26 21:09

        bo to jest roznica, dorosli pracuja i maja, a Ty wciaz na garnuszku mamusi ;)

        Skomentuj

        1. bleblebleble
          Oceń komentarz:

          -4    

          Opublikowano: 2018-10-26 21:35

          ilovethisgame

          Ja za jeden projekt interior mam twoją miesięczną wypłatę ;)

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            5    

            Opublikowano: 2018-10-26 22:56

            Patrząc na poziom jaki prezentujesz w wypowiedziach to te projekty i pieniądze musza byc dalszym ciągiem urojeń.

            Skomentuj

          2. bleblebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-27 12:26

            kitamo

            Masz prawo tak myśleć.

            Skomentuj

    2. ifeelveryblah
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-10-26 18:35

      Na PS4 lepsza rozdzielczość, niższy framerate niż na Xbox One.

      Skomentuj

  5. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-10-26 19:37

    https://zapodaj.net/images/8a0ac8926e671.jpg

    To z jakiegoś smartfona? Nie, to tylko PS4Pro :DDDDDDD
    Dobrze że biore wersje na XOX.

    Skomentuj

    1. LukisK
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-10-26 20:27

      Sorry ale mój smartphone ma prawdziwe 4K :P

      Skomentuj

    2. ilovethisgame
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-10-27 10:51

      to jest przy extremalnym zblizeniu i zaskocze Cie robil to koles na XBOXie nawet w komentarzach o tym pisze, zwykle trolowanie :D jaja sobie zrobil, to jakby zrobil zdjecie telefonem i ustawil zoom cyfrowy na x30 chocbys robil zdjecie nagiej salmie hayek to i tak wyjdzie kijowo
      ps. wczoraj odpalilem RDR2 na swojej PS4 i u sasiada na xbx, roznice sa widoczne, ale siedza ponad 2 metry od tv praktycznie nie jestes w stanie poznac gdzie co i jak
      duzy plus xboxa stala predkosc, playka potrafi chrupnac
      nie zmienia to faktu, ze gra wyglada genialnie, na ten moment tylko God of War ladniejszy

      Skomentuj

      1. bleblebleble
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-10-27 12:29

        ilovethisgame

        To dlaczego tam jest znaczek PS4PRO :D

        Naprawdę szczytem inteligencji jest mieć telewizor 55 cali lub większy i siedzieć 2-3 metry od niego żeby nie widzieć pikselozy i rozmycia detali :D

        Skomentuj

  6. RockyBalboa
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-10-26 22:34

    RDR 2 świetna gra co tu dużo mówić tylko czemu na Pc nie ma przecież to nie jest gra na wyłączność no chyba ze R o czymś nam nie mówi bo przytulił niezłą sumke od ms i sony,innego wytlumaczenia nie ma.

    Skomentuj

    1. ilovethisgame
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-10-27 10:46

      kasa panie kasa!!!
      piractwo na konsolach to margines, cos kolo 5-7%, wystarczy spojrzec na torrenty, jak wyszlo GTA5 na PC to niestety ale torrenty wybuchly od ilosci seedow
      tutaj maja gwarancje ogromnych zyskow, poza tym masa ludzi kupi, ogra i za jakis czas ewen. kupi drugi raz na PC, majac dzis wybor wiadomo, ze wersja PC jest tansza i przy odpowiednim sprzecie ladniejsza
      takze przykladem GTA5, miliony zarobione na wer. PS3/x360
      pozniej kolejne miliony na nextgenach
      i na koniec kolejne miliony z PC (mimo ogromnego piractwa, ale umiejetnie to zrobili i zostalo to na sam koniec)
      ps. inna sprawa, ze poprzednie dwie czesci na PC nie wyszly, takze i tutaj cholera wie

      Skomentuj

      1. LuckyNumber888
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-10-27 12:46

        Na obecnych konsolach piractwo jest chociaż możliwe? Nie słyszałem nawet o tym i nie znam też nikogo kto miałby piraty na ps4 czy xbox one.

        Skomentuj

        1. bleblebleble
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2018-10-27 12:58

          LuckyNumber888

          Zdradzę ci tą tajemną wiedzę, ale to tajemna wiedza i mogą mi usunąć posta zanim to przeczytasz. Tak więc mam nadzieję, że się pośpieszysz.

          Uwaga! Oto tajemna wiedza.

          Wpisz w google (taka wyszukiwarka w internecie pod adresem www.google.com): "Pirackie gry na PS4".

          Pośpiesz się! Bo o tym wie tylko garstka ludzi na świecie!

          Skomentuj

  7. ilovethisgame
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-10-27 10:42

    teraz pytanie, gra roku 2018? :)
    spider-man
    god of war
    czy RDR2
    ja mam cholerny dylemat, najwieksze WOW to oczywiscie god of war, tam grafika porazila, spider-man to ponad 20 godzin cudownej zabawy, RDR2 na razie zbieram szczeke z podlogi, ale trzeba ograc, zapowiada sie genialnie, zobaczymy za 20 godzin :D

    Skomentuj

  8. LuckyNumber888
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-10-27 12:44

    https://youtu.be/0OxODqUwmcw
    Horizon przy RDR2 wygląda słabiutko. Woda, animacja postaci, faktura materiałów, a zwłaszcza ubrań, chmury, zasięg rysowania trawy, różnorodność krajobrazu, efekty w sniegu, oraz sama kolorystyka (kolory lamp po zmroku wyglądają genialnie.), tekstury podłoża (w RDE 2 są nawet liście), a nie mówiąc już o całej mechanice gry. Włączyłem sobie wczoraj na chwilę gameplay z gry to ogląda się to jak film i musiałem się powstrzymać przed dalszym oglądabiem bo nie chce sobie popsuć gry. Horizon natomiast nigdy nie mnie wciągnął. Gry rockstara mają po prostu to coś.
    https://youtu.be/ROFbaEDBRuk
    Sam pewnie prędko w grę nie zagram, a gdy już zagram to pewnie pojawi się już udoskonalona wersja na PC.

    Skomentuj Historia edycji

    1. LuckyNumber888
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-10-27 13:07

      https://ibb.co/cMesFq

      Nieźle :)

      Skomentuj Historia edycji

    2. PS4Ekskluzyw
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-10-27 14:29

      O czym piszesz Lucky modele faktury ubrań żarty sobie stroisz.
      HZD robi większe wrażenie a jak odpalisz w HDR to nie ma o czym dyskutować. Przecież taki HDR w RDR2 nie jest najwyższych lotów. Żarty sobie robicie.

      Wystarczy obejrzeć ten filmik do końca i to ze zwykłej PS4 za 700 stów.

      https://www.youtube.com/watch?v=LH3HIopbOa4&t

      RDR2 jest bardzo dobrą grą ze świetną oprawą ale o mesjaszu graficznym nie ma mowy.

      A jak już porównujesz wszystkie gry to masz jeszcze God of War.

      God of War vs. Horizon Zero Dawn

      https://www.youtube.com/watch?v=XApUUnGnlpw

      GOD
      https://www.youtube.com/watch?v=hDsj6Y2bfKg&t

      I tak to wygląda nie grałeś w całego HZD nie widziałeś całej mapy i czym gra jest.
      Jeszcze raz powtarzam do exów z PS4 jeszcze brakuję :)

      Nawet taki Detroit grafika poziomu CGI

      https://www.youtube.com/watch?v=f2XsfeMAqHY

      Tylko tech dema z pc mogą się z tym mierzyć :)

      Zrobiliście taki hajp na RDR2 i dostają spazmów na forach Boże jak to wygląda ech..... Normalnie wygląda i nie robi jakiegoś wyjątkowego wrażenia.

      Lucky radzę wrócić do HZD i przejść całą grę bo mi wyszło 150 godzin. Przeczesałem całą mapę i wiem jaki poziom graficzny ma HZD.

      Skomentuj Historia edycji

      1. LuckyNumber888
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-10-27 14:42

        Sugerujesz, że gość odpowiedzialny za te porównanie użył fałszywych materiałów? Jesli tego nie sugerujesz to masz tu porównanie wszystkich elementów grafiki i chyba nie ma bardziej obiektywnego filmiku jak ten. Pisałeś wcześniej o horizon, a gdy link pokazuje bezdyskusyjną przewagę RDR2 to teraz nagle zmieniasz front i mówisz już o innych grach.

        Jak kiedyś miałem ps4p i pisałem obiektywnie o zaletach to siè zgadzałeś, ale z tego co widzę zgadzasz się tylko wtedy gdy wspominam zalety, a gdy moja opinia nie przedstawia gry na PS4 w superlatywach to zaraz usiłujesz przekonywać tu ludzi, że nie mam racji. Jakby rzeczywiście horizon było ładniejsze od RDR 2 jak opisujesz to by ten filmik z porównania wyszedł na korzyść horizona, a nie na odwrót.

        Skomentuj Historia edycji

        1. PS4Ekskluzyw
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-10-27 15:24

          Nie będę dyskutował z kimś kto takie brednie wypisuje i sam nie zagrał do końca w HZD.

          "Horizon przy RDR2 wygląda słabiutko"

          Ale żeś pojechał po bandzie haha.

          Gdzie masz lepszy śnieg fakturę ubrań czy modele postaci.
          Sama roślinność jest zabójcza jak się wejdzie w gęste lasy i dżungle. Jak już chcesz pisać to napisz że w RDR2 postawili na większy realizm w kolorach itp :) Ale nie gadaj że graficznie HZD wygląda słabiutko przy RDR2.

          Przywołujesz Digital Foundry
          Best Gaming Tech of
          https://www.youtube.com/watch?v=1g3z3bkrK3o

          Nawet HDR w RDR2 jest nie za specjalny tego też nie wiesz :)

          Skomentuj

          1. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-27 15:34

            Dodatek do Horizon ZD

            https://www.youtube.com/watch?v=CggHZkFdTNM&t

            Większe wrażenie robi w HDR ale nie według ciebie HZD wygląda słabiutko przy RDR2.

            Śnieżne klimaty to najwyższa półka do tej pory :)

            Skomentuj

          2. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-27 16:49

            Co tu dużo gadać, Rockstar rozpier...lił konkurencje i nie ma co tu się ośmieszać jakimś Horizonem.

            Skomentuj

        2. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-10-27 17:36

          LuckyNumber888
          "Sugerujesz, że gość odpowiedzialny za te porównanie użył fałszywych materiałów?"

          Nie użył fałszywych materiałów, ale wiadomo z jego wcześniejszych filmów że nie jest do końca obiektywny. Zresztą ja na tym filmie nie widzę żadnej wyraźnej przewagi RDR 2 poza może animacją.

          "Jakby rzeczywiście horizon było ładniejsze od RDR 2 jak opisujesz to by ten filmik z porównania wyszedł na korzyść horizona, a nie na odwrót. "
          Mogę zrobić filmik z porównaniem RDR 2 z horizon zd, który wyjdzie na korzyść horizon ZD :)

          Skomentuj Historia edycji

          1. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-27 18:03

            I w tym jest sęk że można zrobić jakikolwiek filmik na korzyść jakieś gry.

            Trzeba sobie powiedzieć że RDR2 nie jest żadnym mesjaszem graficznym :)

            To jest nadal stara generacja trzeba czekać na nową i dopiero będzie można mówić o przepaści itp.

            Są ładniejsze gry ale na tym samym poziomie technologicznym powiedzmy :) Hajp bo to Rocstar i dlatego musi być gra 100 lecia ech.... Ogarnijmy się...

            To co piszą po forach na temat RDR2 to jestem w szoku jakby to była pierwsza gra na nową generację i nic nie może się równać z nią bez jaj...

            Skomentuj

          2. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-27 20:51

            "Trzeba sobie powiedzieć że RDR2 nie jest żadnym mesjaszem graficznym :) "

            Dokładnie. Sam jeszcze nie mam u siebie gry, pewnie kupię dopiero za tydzień-dwa(teraz nie mam wiele wolnego czasu), ale patrząc na filmiki nie widzę tu nic rewolucyjnego.
            Fakt wygląda bardzo ładnie, jest to chyba najładniejsza gra multiplatformowa, ale nie jest ładniejsza od horizon zero dawn. Powiedziałby że odrobinkę do horizona jeszcze brakuję(np. roślinność i tekstury dalej wydaje mi się że lepsze są w horizon ZD).

            "To co piszą po forach na temat RDR2 to jestem w szoku jakby to była pierwsza gra na nową generację i nic nie może się równać z nią bez jaj..."

            No wiesz posiadacze xboxów pierwszy raz widzą taką gafę, więc dla nich może być to szok :D Za to posiadacze ps4 są przyzwyczajeni do takiej a nawet lepszej grafy, dlatego dla nas te zachwyty mogą wydawać się dziwne :)

            Skomentuj Historia edycji

          3. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-27 21:56

            Zgadza się :)

            I pomyśleć co będzie przy The Last of us 2 i zaraz po tym nowa generacja PS5. Sony już od dawna grzebie przy grach na PS5 :)
            Zobaczą Horizon ZD 2 bo to ma być tytuł startowy i wszystkim spinacze popuszczą ech...

            Ale jak zwykle będą komentarze konsola jaka zacofana mój 5 letni pc zjada konsole ha.

            Skomentuj

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-27 23:15

            "No wiesz posiadacze xboxów pierwszy raz widzą taką gafę, więc dla nich może być to szok :D Za to posiadacze ps4 są przyzwyczajeni do takiej"

            https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/44783379_1810734838976270_8233709025217216512_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=ce8f4ad113aa009e5e3aaec4446a240c&oe=5C43B128


            Własnie widze do jakiej grafy są przyzwyczajeni niebiescy fanboje buahahahahahahahaha

            Skomentuj

          5. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-27 23:29

            zoom 800% ?

            Skomentuj

          6. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-27 23:48

            Na eurogamer jest bez zoomu ale nie chce mi sie szukać. W kazdym razie PS4Pro zaorane a ty sie dalej pocieszaj.

            Skomentuj

          7. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 00:06

            Niczym nie zaorane bo ma swoje exy które pokazują klasę same w sobie.

            Skomentuj

    3. PS4Ekskluzyw
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-10-27 14:41

      Kiedy będzie udoskonalona wersja pc RDR2 to na rynku będzie już PS5 ze startowym tytułem Horizon ZD 2 i zmiecie te twoją poprawioną wersję graficzną.
      RDR2 wtedy będzie wyglądał jak gra z poprzedniej generacji

      Gratuluję czekania :)))

      Skomentuj

      1. bleblebleble
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-10-27 15:00

        PS4Ekskluzyw

        Cytat piotrka

        "Jak ma wyglądać tak jak Horizon gdzie wszystko sie doczytuje pare metrów od postaci, to ja podziękuję za taką pseudo grafike.

        Przykład, gołe placki udające roślinność po drugiej stronie rzeczki buahahahahahaha

        https://zapodaj.net/images/64b5eb0bdec5c.png
        https://zapodaj.net/images/e207bd30eb504.png
        https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png"

        hue hue hue hue :D

        God of War

        dropy nawet do 20 fps na PlayZłomie 4

        https://youtu.be/xepW3bAyeeI

        hue hue hue hue :D

        Skomentuj

    4. Wulfen4
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-10-27 17:32

      LuckyNumber888

      Po pierwsze te porównanie robiła ta sama osoba co nieobiektywne porównanie z zeldą
      https://www.youtube.com/watch?v=aVPXKdSEGNQ


      A teraz konkrety.

      "faktura materiałów, a zwłaszcza ubrań"
      Nie widzę by któraś gra pod tym względem jakoś szczególnie wygrywała. W obu wyglądają podobnie.

      "chmury"

      Ta sama technologia w obu grach.

      "różnorodność krajobrazu"
      Jak możesz oceniać coś takiego po tym filmiku? Akurat pod względem różnorodności krajobrazu horizon zero dawn jest FENOMENALNY. Są wioski, lasy, dżungle, zaśnieżone góry, zniszczone i opuszczone miasta, kotły, pustynie, jeziora, jaskinie itd. Wątpię by RDR choćby dorównał różnorodnością horizonowi. Z tego co wiem w horizon grałeś tylko chwilę, czyli nic jeszcze nie widziałeś, więc jak dla mnie to trochę wygląda jak jakiś trolling z twojej strony :P

      "kolory lamp po zmroku wyglądają genialnie."
      A widziałeś jak wyglądają kolory w lamp w kotłach(horizon zero dawn)?

      "tekstury podłoża"
      Ogólnie tekstury są na podobnym poziomie a tekstury skał lub drzew lepsze są w horizon.

      "(w RDE 2 są nawet liście)"
      W Horizon zero dawn też są liście, a nawet koniczyny, mchy i inna bardzo drobna roślinność


      Skomentuj Historia edycji

      1. LuckyNumber888
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-10-28 01:35

        Tyle ile grałem mi wystarczyło, aby wyrobić sobie zdanie o grafice tej gry. Dla was fanatyków ps4 może być to najlepsza grafika w sandboxie, bo napiszecie wszystko aby tylko wychwalać PS4, ale na mnie wrażenia graficznego horizon nie wywarło wcale. Po to są takie strony, aby każdy wyrażał swoje zdanie i ja to dokładnie robię, a ty mi nie sugeruj tu trollingu, bo w przeciwieństwie do ciebie noe wychwalam jak maniak ps4 w każdym swoim wpisie. Każdy kto śledził moje wpisy to powinien już wiedzieć, że co jak co, ale nie faworyzuje żadnej platformy. O ile przy uncharted 4, czy the order naprawdę grafika zrobiła na mnie wrażenie (i nawet w spidermanie, w którego jeszcze nie grałem jestem w stanie zauważyć, że grafika jest tam naprawdę na super poziomie), o tyle nigdy nie rozumiałem jak ludzie mogą wychwalać grafikę horizona i jeszcze pisać, że grafikę tej gry przebija nawet uncharted 4. Po zagraniu w horizona to były dla mnie herezje. Nie jestem jakimś wybrednym graczem i rzadko napotykam na gry, które mnie zupełnie zniechęciły do siebie, ale przy horizon bez kitu nie miałem w to dłużej ochoty grać już po 2 godzinach. Po prostu horizon nie wywarł na mnie żadnego wrażenia i to nie tylko graficznego, co również grywalnością gra mnie nawet nie zainteresowała.

        Z horizon można wkleić setki zdjęć, a wszystkie wyglądają jakby pochodziły z tej samej scenerii i jest to dokładnie to o czym pisałem wczesniej

        https://abload.de/img/horizonzerodawn_201709ns7y.png

        https://www.flickr.com/photos/139459968@N05/24784540287/

        No super tekstury podłoża i super plastikowe skały.

        https://farm3.staticflickr.com/2916/32530652294_f7789596aa_o.png

        No tutaj to już jak gra z PS3

        https://abload.de/img/horizonzerodawn_20171y0u7l.jpg

        Zdjęcie w pełnej rozdzielczości ukazuje wady graficzne tej gry oraz rozmazanie jakości obrazu.

        https://farm5.staticflickr.com/4537/37659951124_84dee89a14_o.png

        Kolorystycznie wszystko wtopione w jeden kolor

        https://farm5.staticflickr.com/4726/39394856562_a8f2b90281_o.png

        I to ma być ta zachwalana zima?

        http://image.noelshack.com/fichiers/2017/46/1/1510552078-horizon-zero-dawn-tm-20171112001924.png

        http://image.noelshack.com/fichiers/2017/46/7/1511120189-horizon-zero-dawn-tm-20171119002218.png

        Skomentuj Historia edycji

        1. PS4Ekskluzyw
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-10-28 02:24

          Ale ty głupi jesteś i zachowujesz się jak ofermy pctowe ala piotruś i blebleble.
          Wynalazłeś z sieci jakieś zasra.. screeny i tym się sugerujesz a podobno grałeś w HZD ech....

          Przecież to tak nie wygląda na ekranie TV ogarnij się co to ma być chłopie ech...

          Tutaj masz screeny które w jakiś sposób oddają jakość gry o HDR nie wspominając. Jedziesz drugi raz po bandzie jak zacietrzewiony pcmr :)
          HZD
          https://imgur.com/a/8zACbu0

          Grałeś w to bo widocznie chyba nie że pokazujesz taką kup... w screenach.

          Masz tu resztę z gier na wyłączność

          God of War
          https://imgur.com/a/2r52ijY

          Spider Man
          https://imgur.com/a/zo9ccfW

          Uncharted 4
          https://imgur.com/a/ESuWS01

          Uncharted Lost Lagecy
          https://imgur.com/a/KsPMSH9

          Nie do pobicia ta oprawa i do końca generacji nie będzie :)
          Wiesz co tam dojdzie na piedestał The Last of us 2 i nadal nie będzie lepszej oprawy :)

          RDR2 nie jest żadnym mesjaszem graficznym bo z jakiej racji miał być Rocstar nie słynął z grafiki.

          Możemy zamknąć temat.


          Skomentuj

        2. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-10-28 09:37

          LuckyNumber888

          "a ty mi nie sugeruj tu trollingu, "

          Sugeruję trolling w odniesieniu do oceniania przez ciebie różnorodności krajobrazów po 10 minutowym filmiku czy jak sam powiedziałeś pierwszych 2 godzinach gry. Po 2 godzinach odkryłeś co najwyżej 1/20 mapy świata, niczego jeszcze nie widziałeś a oceniasz różnorodność świata. Nie rozumiem tego i jedynym wyjaśnieniem takiego stwierdzenia dla mnie jest tutaj trolling.

          "Dla was fanatyków ps4 może być to najlepsza grafika w sandboxie, bo napiszecie wszystko aby tylko wychwalać PS4"

          Skoro twierdzisz że jestem fanatykiem ps4 to dlaczego mam też Xboxa one X i PC?

          "No super tekstury podłoża i super plastikowe skały. "
          To problem z filtrowaniem anizotropowym a nie samymi teksturami podłoża. Na ps4 pro jest o wiele lepiej pod tym względem. Zaraz zrobię ci zdjęcia tekstur podłoża z mniej więcej tych samych terenów.

          Skomentuj Historia edycji

          1. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 11:07

            Ostatnio jak mi pisałeś nie miałeś xboxa x, a PC miałeś bardzo stary.

            Przeglądając screeny z horizona wczoraj chciałem zalinkować tylko pare, ale przeglądnąlem ich około setki. Po dwóch godzinach gry w horizon nie widziałem jednak żadnego który mogłby mnie czymś zaskoczyć i wszystkie wyglądają jakby pochodziły z tej samej lokacji. Ciągle te same pastelowe kolory, podobne tekstury, podobna trawa.

            https://youtu.be/4XsEwRO6Qeo
            Tutaj gameplay z RDR2 i tak realisytcznego świata w sandboxie nie widziałem w horizon. Tutaj oświetlenie i przyroda są realitycznie przedstawione, brak tych plastikowych kolorów, a sama trawa i krzaki nie wczytują się pare metrów od gracza i w dodatku reagują na ruch gracza, nie mówiąc już o samej fizyce upadków, które w horizon właściwie nie ma (jak pokazał filmik z porównania bo o ile postać w RDR 2 się sturlała z góry o tyle w horizonie po prostu zeszła z niej), ale też lokacje wewnątrz budynków są dopracowane i efekt oddania wszelkich powierzchni i ilość detali przypomina mi najbardziej dopracowane gry na ps4 w postaci the order. Wszędzie można też dostrzec efekty POM na teksturach, np. błoto, na fakturze terenu czy ścian (cegły wygladają jak cegły, a nie płaska tekstura) i wpływa to ostatecznie na wrazenie grafiki. Ta sama ekipa DF która wychwalała wczesniej grafikę w Horizon teraz oceniła grafikę w RDR 2 jako grę ładniejszą i samo to powinno dać ci do myślenia, ale jako fan ps4 i tak nie spojrzysz obiektywnie na to wszystko.

            Skomentuj Historia edycji

          2. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 11:20

            Co do kolorystyki i realizmu to zgadzam się że red dead redemption jest realistyczniejsze. W horizon twórcy swój styl artystyczny nazwali "hiperrealizmem". Ma być ładniej niż w rzeczywistości ;) stąd podkręcone kolorki, ciepłe kolory. W RDR 2 twórcy poszli w fotorealizm.

            "a sama trawa i krzaki nie wczytują się pare metrów od gracza"

            ???
            No ja zasięgowi widzenia roślinności absolutnie nie mogę niczego zarzucić. Jest na wysokim poziomie, mniej więcej na tym takim samym co ghost recon wildlands czy farcry 5, tylko jakość i gęstość roślinności jest jeszcze lepsza w horizon.

            kilka moich screenów jeszcze ze zwykłej ps4:
            https://i.imgur.com/wYNpngf.png

            https://i.imgur.com/kvYxOSa.png

            https://i.imgur.com/lnFcuc7.png

            A tutaj specjalnie jeszcze podniosłem kamerę do góry żeby można było dalej sięgnąć:
            https://i.imgur.com/I7KwpUc.png

            RDR pod względem roślinności wyraźnie ustępuję horizonowi, nie ma tej nieprawdopodobnej gęstości roślin co w horizon.

            "Wszędzie można też dostrzec efekty POM na teksturach, np. błoto, na fakturze terenu czy ścian (cegły wygladają jak cegły, a nie płaska tekstura)"
            W horizon ściany często mają cegły w pełni w 3d bez trików związanych z POM.
            https://i.imgur.com/iFhClmc.png
            https://i.imgur.com/DxxVFDz.png
            https://i.imgur.com/otNgxkV.png

            Skomentuj Historia edycji

          3. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 12:08

            "nieprawdopodobnej gęstości roślin"

            No właśnie w horizon roślinność jest tak nieprawdopodobna, że potrafi wyskoczyć dopiero wtedy gdy się wejdzie na nią. Kiedyś Piotrek linkował filmiki to pokazujące, a dzieje się to dlatego, bo gra renderuje bardzo agresywnie tylko to co jest w zasięgu widzenia kamery gracza i czasem gra nie nadąża wczytywać detali gry i to nie tylko trawy.

            Trawa w horizon poza tą wysoką trawą właściwe nie reaguje na poczynania gracza i przedstawił to dobrze filmik porównujący horion do RDR2. W RDR 2 są też tereny z gęstą roślinnością, lasy bo nie wszędzie masz prerie

            https://i.imgur.com/u5GZfvJ.jpg
            Są poszczególne liście w RDR2

            https://images2.imgbox.com/29/50/9Qg3Syj3_o.png
            https://static.gamespot.com/uploads/original/1179/11799911/3383940-r2.jpg

            Wolumetryczne oświetlenie było stosowane w horizon i było to jedno z najbardziej rzucających się efektów w grze, ale w RDR2 jest jeszcze bardziej zarysowane i wygląda to szczególnie fajnie jak gracz wejdzie na wysoką górę z której widać jak światło prześwitując chmury pada jedynie na wybrane fragmenty terenu
            https://i.imgur.com/GtHJZUw.jpg
            https://twitter.com/i/status/1054343025986596864

            RDR 2 grafika jest realistyczna i to mi się podoba
            https://i.imgur.com/t7P7LMp.jpg
            https://i.imgur.com/HcTGBK2.jpg
            https://abload.de/img/mygreatcapturescreensqhd5h.png

            Faktura materiału w RDR 2 wygląda jak prawdziwa
            https://i.imgur.com/0b8lIOO.jpg

            Genialnie też wygląda błoto, choć akurat nie znalazłem na screenie tego elementu (widać jednak to dobrze na filmikach z gry)

            Zima wygląda rewelacyjnie
            https://i.imgur.com/2Z19uLR.jpg
            https://i.imgur.com/vtfuj61.jpg
            https://i.imgur.com/s1HqrF3.jpg
            https://i.imgur.com/56qULFT.jpg
            https://i.imgur.com/jpBjWZa.jpg

            W RDR2 widać też bardzo ładnie przedstawione miasto, z ogromem detali budyniów, a nie mówiąc już o wnętrzach. No jest to zdecydowanie bardziej rozbudowana graficznie gra.

            Jedyną wada, która naprawdę rzuca się mi w oczy dotyczy wersji na PS4P. Wersja na PS4 nie ma artefaktów, a na PS4P widać wszystkie kwadraciki będące wynikiem checkerboard renderingu. Już 100% lepiej byłoby, gdyby wersja na PS4P używała 1440p i zwykłego skalowania.

            Skomentuj Historia edycji

          4. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 13:37

            efekty wolumetryczne w horizon:
            https://i.imgur.com/5SlQ9Mn.png
            https://www.youtube.com/watch?v=v5oA5eNBQwU
            https://i.imgur.com/RT01lNM.png

            chyba podobnie?

            Ale za jakiś czas sam zagram w RDR 2 to jeszcze sprawdzę.

            za to gęstość i jakość roślinności w horizon to jest mistrzostwo świata. Do tego każde źdźbło trawy rzuca swój własny cień. Tego chyba nie ma w RDR2.
            [screeny ze zwykłej ps4]
            https://i.imgur.com/ehsVOIw.png
            https://i.imgur.com/w65pB45.png
            https://i.imgur.com/IuQ6gTH.png

            Polecam ten blog:
            https://www.ppe.pl/blog/54556/8312/horizon-zero-dawn-technologiczne-arcydzielo.html

            Skomentuj

          5. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 14:24

            Nie ma co się pruć nie ma ładniejszego sandboxa od Horizon ZD koniec kropka. A w HDR to już poezja :)

            Lucky zobacz sobie ten gif i kolorystykę bo akurat przy zmianie pogody taka powstała. Jakby można było zatrzymywać cykl dobowy i zostawić taką kolorystykę byś miał full real jak w RDR2.

            http://i.imgur.com/jfrBjlw.gif

            Skomentuj Historia edycji

          6. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 12:16

            Lucky ile grałeś w tego HZD nie widziałeś tego w grze co Wulfen przedstawił.

            Pewnie zagrałeś z godzinę dwie i wyłączyłeś grę a reszty mapy nie widziałeś jak się przedstawia. Szkoda wielka :)

            Spider Mana zagraj i sobie zobaczysz najlepiej odwzorowane miasto w grach open wolrd :)

            https://www.youtube.com/watch?v=tw2q4EJktcc&t

            I to ze zwykłej PS4 za 700 stów.

            Skomentuj Historia edycji

          7. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 12:28

            Grałem około 2 godzin, a tyle mi wystarczyło aby mnie już nic nie zaskoczyło na screenach z tej gry. Gra wygląda bardzo podobnie właściwie na wszystkich screenach. Wszędzie podobna trawa, wszędzie te same kolory, wszędzie podobne oświetlenie. W RDR 2 obejrzałem natomiast filmiki z gameplay'a (sam nie mam już xbox X, ani PS4P więc obecnie w grę nie zagram) i tam co chwilę różna sceneria, a nie mówiąc już o tym, że RDR 2 wygląda na dużo ciekawszą grę. Pierwsza godzina gry to dosłownie jak z filmu nienawistna ósemka. Śnieżyca, zima, domek i całe te oświetlenie wygląda jak w tym filmie i nawet oglądając gameplay wciągnęło mnie to, podczas gdy grając w horizon autentycznie nie miałem ochoty grać w to dalej (i to był powód dla którego dalej w grę nie grałem).

            Skomentuj

          8. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 13:10

            Ano właśnie 2 godziny to totalny pikuś bo gra dopiero pokazuję pazur i się rozkręca tak po 20 godzinach ech.....
            I świat w HZD jest przepięknie wykreowany i różnorodny.

            Ale ty tegio nie zobaczyłeś bo 2 godziny to jak byś 5 minut zgrał w demo ech... Same kotły byś zobaczył co za oprawa efekty i oświetlenie z kolorami. W HDR to dopiero robi robotę :)

            Ja każdy zakamarek świata przeszedłem i wiem z czym miałem do czynienia. Takie domki w scenerie śniegowej masz też w Horizon ZD tylko daleko pozniej :) Jest różnorodnie piękny świat. Masz stepy masz dżungle masz gęste lasy masz góry itd... Na każdą górę możesz wejść zero ograniczeń :) Nawet na tą najwyższą i podziwiać widoki o wschodzie i zachodzie słońca. Tereny śnieżne to najwyższa półka wizualna. To co jest na początku RDR2 to pikuś :)

            Mam RDR2 i muszę stwierdzić że większe wrażenie zrobił na mnie HZD grając pierwsze 20 godzin w obu grach. Ale czym dalej w las w HZD tym lepiej.
            Wpadłeś w sidła jak większość grając pierwsze 2 godziny ech... 150 godzin spędziłem z HZD :)

            Skomentuj

          9. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 13:40

            https://youtu.be/OC-MOmja00E
            Co do HDR które krytykowałeś to ten filmik potwierdza problem, ale na PS4 podczas gdy na Xbox HDR wygląda jak powinno.

            Skomentuj

          10. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 14:19

            Nie jest lepszy HDR w RDR2 nawet na xboxie.
            A że na PS4 go skopali jeszcze bardziej to nie wina konsoli tylko twórców.
            W HZD jest lepszy i nie kłóć się bo nie masz racji :)

            Skomentuj

          11. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 15:14

            Oczywiście wiadomo, że na ps4 też to naprawią. Taki problem z HDR występuje na starszych tv gdy telewizor nie obsluguje poprawnie szerszej palety i pewnie ustawienia gry nie dogadują się z telewizorem za dobrze. Może to być też kwestia błędnych ustawień w konsoli.

            Skomentuj

        3. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-10-28 11:08

          LuckyNumber888

          Wrzucam zdjęcia tekstur podłoża w horizon
          https://i.imgur.com/ntEdUmN.png
          https://i.imgur.com/jAtMwoP.png
          https://i.imgur.com/QUJf2ej.png
          https://i.imgur.com/0pzbt9M.png
          https://i.imgur.com/Q5moE57.png

          A tutaj liście na podłożu:
          https://i.imgur.com/yCO3iBq.png





          Skomentuj Historia edycji

          1. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 12:14

            Bez posiadania fizycznej gry ja nie wrzucę porównania z RDR2, ale te podłoże z trawą było jednym z porównanych elementów w zalinkowanym przeze mnie wcześniej filmiku. Zanim dokonałeś edycji widziałem, że wkleiłeś tu screen z RDR 2 gdzie nie było nawet liści wcale i usiłowałeś to później przyrównać do screenów z horizon, gdzie akurat liście były. No bardzo obiektywne z twojej strony.

            Skomentuj

          2. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 12:37

            "e wkleiłeś tu screen z RDR 2 gdzie nie było nawet liści wcale i usiłowałeś to później przyrównać do screenów z horizon"

            Ten screen z red dead redemption miał pokazać przeciętne tekstury podłoża, ale go usunąłem, bo ogólnie zdjęcie jest bardziej skompresowane niż zdjęcia z horizon w png. Więc żeby nikt mi nie zarzucił nieobiektywnych porównań różnej jakości zdjęć, usunąłem je i pozostawiłem tylko zdjęcia z horizon co pokazują tekstury podłoża.

            Skomentuj

          3. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 14:13

            "Więc żeby nikt mi nie zarzucił nieobiektywnych porównań"

            Śmiechłem jak to przeczytałem....przecież twoje śmieszne porównania od zawsze opieraja sie na krętactwie i manipoulacji.
            I nawet do dzis nie potrafisz zamieścić choć jednego screenu z tego samego miejsca w Horizon co ja, na którym widac jak cała roślinność się doczytuje.

            Skomentuj

          4. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 15:17

            Wulfen# czemu nie wstawisz tego screenu o który prosił Piotrek? Ja gdy mnie prosił o zrobienie zdjęć nie unikałem tematu i często sam linkowałem mu moje zdjęcia. Niech zgadnę, nie chcesz mu zalinkować swojego zdjęcia, bo wiesz, że on ma rację?

            Skomentuj

          5. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-10-28 15:48

            "Wulfen# czemu nie wstawisz tego screenu o który prosił Piotrek? "

            Lucky on nie wstawi żadnego takiego screenu bo to manipulatorek i fanboj. Zobacz ile miał czasu od premiery Horizona żeby to zrobić, a zawsze sie wykrecał.
            Poza tym Lucky, piszesz że pod dwóch godzinach dałeś sobie spokój z Horizonem...ja zmusiłem sie do 10 a i tak mnie ta gra wynudziła. Imersja w tym świecie w porównaniu do tego co jest w RDR2, nie istnieje. Zresztą niebawem pojawi sie pewnie setka filmów z cyklu "insane details in RDR2" i taka kolorowa wydmuszka jak Horizon zostanie ponownie ośmieszony.
            Sam gram w RDR2 na XOX wiec od razu moge Ci powiedzieć że ta gra zasysa od pierszwej sekundy i to najlepszy graficznie sandbox jaki do tej pory był na konsolach.

            Skomentuj Historia edycji

          6. LuckyNumber888
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 16:40

            Są też gry, które swoją prostotą potrafią wciągać, ale Horizon no cóż Horizon zupełnie mi nie podszedł. W RDR2 co prawda jeszcze nie grałem, ale już teraz widzę, że jak inne gry rockstara mi się spodoba, bo włączyłem sobie gameplay na chwile na YT to potem z trudem się od niego oderwałem aby nie psuć sobie gry gdy już kiedys w nią zagram. Jest tu wszystko klimat z moich ulubionych filmów, oraz zakładam, że mechanika strzelania jest równie satysfakcjonująca jak w RDR1. Zaskakuje mnie też skala różnic w grafice na xbox X. 6x większa rozdzielczość na xbox x względem xboxa one i w dodatku jeszcze lepsza płynność.

            Skomentuj Historia edycji

          7. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-11-01 19:47

            LuckyNumber888
            "Niech zgadnę, nie chcesz mu zalinkować swojego zdjęcia, bo wiesz, że on ma rację? "

            Jakiego zdjęcia? W czym ma mieć rację? Że znalazł gdzieś w rogu mapy jakiś słabszy element graficzny?
            Na razie to piotruś nie pokazał ani jednego zdjęcia którymi mi się odgrażał z miesiąc temu.

            Skomentuj Historia edycji

          8. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-11-01 19:51

            piotreeeek
            "I nawet do dzis nie potrafisz zamieścić choć jednego screenu z tego samego miejsca w Horizon co ja, na którym widac jak cała roślinność się doczytuje. "

            No znalazłeś gdzieś w rogu mapy jakiś pagórek gdzie jest mniej trawy. Tylko o czym to ma świadczyć, czego ma to dowodzić skoro ja mogę pokazać milion pieńćset zdjęć temu przeczących? Równie dobrze ja mogę powiedzieć pokaż zdjęcie z tego miejsca jak pięknie widać daleki zasięg ultragęstej roślinności

            https://i.imgur.com/lnFcuc7.png

            Przy okazji dalej nie doczekałem się zdjęć ze spidermana którymi się odgrażałeś:
            "Więc zrobie ci niebawem screeny z tego samego kadru w JPG i PNG. A jak mi sie uda to napewno z podobnych miejscówek. I założe się że róznic będziesz szukał pod lupą. Więc twoja teoryjka swoją drogą, a praktyka już niebawem swoją. "

            Skomentuj Historia edycji

    5. Wulfen4
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-10-27 17:56

      "(w RDE 2 są nawet liście)"

      https://i.imgur.com/iYCavXb.png
      https://i.imgur.com/ehsVOIw.png

      superzoom na podłoże w horizon zero dawn:

      https://i.imgur.com/UqZ9xn2.png

      Skomentuj

      1. PS4Ekskluzyw
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-10-27 18:05

        To dobre było rozbawił mnie tym komentarzem liście na podłożu ech......

        Skomentuj

      2. Tychus
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-10-27 19:34

        RDR 2 wygląda zdecydowanie lepiej, HZD jest przeciętne graficznie.

        Skomentuj

        1. PS4Ekskluzyw
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-10-27 20:51

          Tylko tyle że sobie napiszesz no proszę cię :) Proszę argumenty jakieś konkretne :)

          Jestem ciekawe czy by tak walczyli jakby to był ex na PS4.

          Pomyje by leciały haha.

          Skomentuj

          1. Tychus
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-10-27 22:28

            A ty myślisz, że ktoś bierze na poważnie to co piszesz? Każdy może sam sprawdzić i ocenić. Choćby na tych dwóch screenach podłoża widać wyraźnie, że RDR2 wygląda lepiej. https://www.youtube.com/watch?v=0OxODqUwmcw&feature=youtu.be ta analiza dokładnie to pokazuje. Rockstar to jednak poziom wyżej niż Guerilla.

            Skomentuj

          2. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-27 22:33

            Pewny jesteś nawet w HDR wygrywa HZD daj spokój chłopie :)

            Skomentuj

          3. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-10-27 23:04

            "Pewny jesteś nawet w HDR wygrywa HZD daj spokój chłopie"

            Zaorał cie tym porównaniem na youtubie jak chciał. Horizon to może RDR2 co najwyżej buty pucować. A najlepsza jakość wiadomo, na XOX.

            Skomentuj Historia edycji

          4. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-28 00:07

            A taki głupi jak zawsze i widać jaką masz styczność ze sprzętem.

            HDR w RDR2 jest kiepski nawet nie wiesz o tym fanbojku :)

            Skomentuj

          5. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-10-27 23:28

            "Choćby na tych dwóch screenach podłoża widać wyraźnie, że RDR2 wygląda lepiej."

            Których screenach?


            W RDR 2 akurat wiele tekstur wygląda przeciętnie

            https://i.imgur.com/pBJcasS.jpg

            https://youtu.be/1aSPz-3ZhzU?t=8630
            https://youtu.be/1aSPz-3ZhzU?t=8081

            dla porównania podłoże w god of war
            https://i.imgur.com/F9GJsKB.png

            Skomentuj Historia edycji

          6. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-10-27 23:53

            "dla porównania podłoże w god of war "

            Ale jak już bedziesz chciał zobaczyć naprawde porządne tekstury a nie to coś co je udaje w GOW, to chrząknij, wrzuce wtedy coś z PC.

            Skomentuj Historia edycji

          7. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 00:35

            Zaorani wszyscy jak trzeba robią do tej pory mesjasza graficznego z RDR2 ech...

            Jakie teksty na forach

            "Jak wejdziesz do hotelu w dzień to ci szczęka opadnie, jak zobaczysz te cienie i światło wpadające przez firanki"

            To jest to samo jak liście na podłożu no normalnie szok. Ale ogłupieli ludzie :)

            Skomentuj

          8. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-10-28 14:11

            "To jest to samo jak liście na podłożu no normalnie szok. Ale ogłupieli ludzie :)"

            Ty to jesteś śmieszny do bólu...najpierw latami podniecasz się mistrzostwem Rockstara przez to co osiągnał z GTA5 na PS3, a poźniej jak się okazuje że Rockstar ponownie pokazał że jest najlepszy, to już ci to jednak nie odpowiada i toczysz piane. No, ale wiadomo czemu, tym razem zdecydowanie najlepsza mistrzowska wersja RDR2 została osiagnieta na XOX i tu cie piecze zadek buahahahahhahahahahahha

            Skomentuj

          9. PS4Ekskluzyw
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 14:59

            I po co bredzisz jak zwykle.
            O GTA pisaliśmy że uruchomili to na PS3 z 256 Vram a nie było mowy o mistrzowskiej grafice bo Rocstar nie słynie z oprawy.

            Zgadza się na Xboxie X wyszła lepsza wersja nawet HDR ale co z tego jak do Horizon ZD jeszcze trochę brakuję i to samo tyczy się HDR.

            I sam masz ból czterech liter już tak od 5 lat.

            The Last of us 2 wyjdzie i podkulisz ogonek po raz kolejny i będziesz stękał po internetach.

            Nowa generacja PS5 startowy tytuł Horizon ZD 2 i narobisz w pieluchę od audiowizualnych doznań :)))

            Skomentuj

          10. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-10-28 15:51

            "O GTA pisaliśmy że uruchomili to na PS3 z 256 Vram a nie było mowy o mistrzowskiej grafice bo Rocstar nie słynie z oprawy."

            To który to sandbox z taka imersją i przywiazaniem do detali miał na PS3 lepszą grafike niz GTA5?

            Skomentuj

  9. PS5 to smiec
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-10-27 13:21

    Na PS4 jak zwykle 25 fps i 720p, podobnie bylo przy U4 i spiderman, ach te konsole chamuja rynek..

    Skomentuj

    1. LuckyNumber888
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-10-27 13:44

      Hamują

      Skomentuj

    2. Sander Cohen
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-10-28 02:24

      Coz. Wole zeby konsole "chamowaly" rynek niz go "hamowaly". Widze ze za duzo gier, a za malo literatury przerobiles. Moze warto nadgonic?

      Skomentuj

  10. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-10-28 16:22

    https://www.youtube.com/watch?v=hJ_ssj_WFI4

    Coś czuje że niedługo na youtubie zaroi się od takich filmików z nieprawdopodobnymi detalami w tej grze.
    A nie ma co sie dziwić, największy killer tej generacji właśnie wylądował i rozjechał graficznie i gameplayowo całą konkurencje.

    Skomentuj

    1. LuckyNumber888
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-10-28 16:51

      Eksperci z Digital Foundry nie spodziewali się takiego poziomu grafiki po wcześniejszych trailerach, ale po ograniu gry stwierdzili, że jest to graficzny masakrator i nie potrafią zrozumieć czemu rockstar ukrywał tak długo fragmenty z prawdziwej rozgrywki. To co w grach rockstara podoba mi się jednak najbardziej to fakt, że są to gry kompletne i sam jeśli grałeś już w RDR2 to możesz stwierdzić czy gra jest równie dobra jak sam poziom grafiki... bo ja mogę jedynie po oglądnięciu napisać, że gra wygląda mega ciekawie.

      Skomentuj Historia edycji

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-10-28 19:20

        Ta gra wciąga od samego początku i ma mega klimat który tutaj tworzą nawet same rozmowy między postaciami gdy człowiek jedzie na koniu na misje.
        A graficznie Horizon może sie schować, bo mistrzowie z Rockstar wiedzą jak zrobić porządną grafe bez doczytującej sie co pare metrów roślinności. Prznajmniej na XOX, bo na PS4pro jeszcze nie widziałem wersji.

        https://www.youtube.com/watch?v=zK9GMAR40Xg

        Skomentuj Historia edycji

        1. LuckyNumber888
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-10-29 01:01

          https://youtu.be/JcRn5CwrMHo
          Nxgamer również pełen uznania dla tej gry, swoją drogą fajna ta kamera którą pokazał (bardzo filmowa).

          Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!