Na topie

Filmowy zwiastun wprowadza w klimat Assassin's Creed: Origins

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Akcja Assassin's Creed Origins rozgrywać będzie się w starożytnym Egipcie. To miejsce skrywające wiele sekretów i niebezpieczeństw.

  • Filmowy zwiastun wprowadza w klimat Assassin's Creed: Origins
A A

Ubisoft zapewnia, że seria Assassin's Creed powróci (po rocznej przerwie) z przytupem. Wprawdzie trudno oczekiwać rewolucji, ale z kilku powodów Assassin's Creed Origins zapowiada się naprawdę dobrze.

I większość graczy powinna zgodzić się ze stwierdzeniem, iż jednym z najmocniejszych punktów może być tutaj miejsce akcji. Starożytny Egipt to wbrew pozorom miejsce, w którym dzieje się sporo - walka o władzę, mnóstwo intryg, sekretów i tajemniczych rytuałów. W samym środku tego połączenia znajdzie się główny bohater.

Przekłada się to na wyjątkowy i niezbyt często spotykany w grach klimat, w który wprowadza najnowszy zwiastun gry. Tym razem nie można liczyć na fragmenty rozgrywki, ale mimo tego materiał spełnia swoją rolę - zachęca do zainteresowania się tym tytułem.

„Zobacz najnowszy zwiastun filmowy z gry Assassin's Creed Origins i poznaj cywilizację na skraju upadku.”


Premiera Assassin’s Creed: Origins planowana jest na 27 października. Gra trafi na PC oraz konsole PlaySattion 4 i Xbox One.

Źródło: Ubisoft Polska

Odsłon: 2894 Skomentuj newsa
Komentarze

22

Udostępnij
  1. LuckyNumber8
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-09-30 16:46

    http://wccftech.com/assassins-creed-origins-pc-hands-on/

    Zapowiadają się duże wymagania wersji PC, ale za to wersja na XboXa ma chodzić dobrze (dobrze tzn. stałe 30 fps). Na PS4Pro pewnie również nie będzie problemów w tej kwestii, choć tu już należy się spodziewać, że gra będzie chodzić gdzieś w 1440p zamiast 4K natywnego jak na xboXie.

    Uczciwie jednak muszę przyznać, że jakość obrazu jaką oferuje PS4Pro w tych grach 1440p (podnoszonych wyrafinowanymi metodami do 4K) jest już tak dobra, że nawet natywne 4K nie jest już czymś, co w mojej opinii uatrakcyjni znacznie wersje gier na xboXa. Na PS4Pro różnica względem zwykłego 1080p jest gigantyczna i nawet z dosłownie 50cm od 55 calowego TV obraz jest wciąż bardzo ostry. Dodatkowe szczegóły jakie zapewnia natywne 4K można już dostrzec tylko z nosem w TV, a przy oglądaniu z normalnej odległości jest już bez znaczenia, czy to natywne 4K, czy podniesione z tych 1440p.

    https://postimg.org/image/4ptajyuhn/
    https://postimg.org/image/cmdrs03bf/
    https://postimg.org/image/4r38dg1h7/
    https://postimg.org/image/oo95m8s0b/

    Moim zdaniem gry na xboXie też powinny celować w 1440p i tą dodatkową moc przeznaczać na efekty graficzne czy płynność, bo jednak 4K natywne jest już mało praktycznym marnowaniem zasobów.

    Skomentuj Historia edycji

    1. Zwis88
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-09-30 17:30

      Zapowiadają się duże wymagania wersji PC, ale za to wersja na XboXa ma chodzić dobrze (dobrze tzn. stałe 30 fps).
      No jeśli PC-towcy by celowali w 30 fps, to ta gra ma śmiesznie niskie wymagania, bo w 30 klatkach to na byle parchu pójdzie, szkopuł w tym jak 60 fps wyczarować

      Skomentuj

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-09-30 18:11

        W artykule mowa o płynności poniżej 30 fps i stutteringu, choć nie ma też rzeczy najważniejszej, tzn. urzytego sprzętu

        Skomentuj

        1. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-09-30 18:50

          "użytego" sprzętu (pisane na telefonie)

          Skomentuj

    2. PS4RaceMaster
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-09-30 20:34

      Lucky ładne zdjęcia i sam w końcu widzisz jak to się prezentuję a nie piotrusiowe rozmazane screeny.

      Jak tam się podoba Ratchet&Clank :)

      Co do tego nie natywnego 4K to sam widzisz i o tym się pisało żeby różnicę zobaczyć to trzeba z nosem w ekranie siedzieć a nasz geniusz piotr który rzekomo ma PS4 PRO piszę że to kup........ I do natywnego 4K to przepaść ech.....To jest po prostu marnowanie zasobów :)

      Sprawdz sobie WipEouta Omega Collection chodzi w natywnym 4K i 60fps.

      GT SPORT
      Nocne wyścigi ale to musi robić wrażenie w HDR.
      https://www.youtube.com/watch?v=rkvQCYui2sY&t

      A przed nami kolejne petardy a największą to będzie pod koniec generacji The Last of us 2.
      Takiej oprawy można się spodziewać. Majstersztyk!
      https://www.youtube.com/watch?v=W2Wnvvj33Wo&t


      No i namawiam na Horizon ZD najładniejszy sandbox świata. Sam będziesz pod wrażeniem co z tego pudełeczka po butach wychodzi.

      https://www.youtube.com/watch?v=Le-ZcNnt0pg&t

      PS4 jest skazana na sukces przy takich grach ekskluzywnych to nawet nie podlega dyskusji :)

      Skomentuj

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2017-09-30 22:47

        Ratchet Clank super i nawet siostry jak zobaczyły tą grę same przyznały, że grafika w tej grze robi wrażenie i grały w to jak zahipnotyzowane. Odnośnie wipeouta, to szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałem fenomenu tej gry, ale być dam szanse wersji na PS4.

        Skomentuj

  2. LuckyNumber8
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-09-30 22:54

    Ratchet Clank super i nawet siostry jak zobaczyły tą grę same przyznały, że grafika w tej grze robi wrażenie i grały w to jak zahipnotyzowane. Odnośnie wipeouta, to szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałem fenomenu tej gry, ale być dam szanse wersji na PS4.

    Najbardziej ze wszystkich gier, to jednak zaskoczył mnie ten drive club. Gra mało tego, że jest MEGA grywalna (tak na padzie jak i na kierownicy), to jeszcze grafika jest bardzo efektowna. Szkoda jedynie, że nie wszystkie gry na PS4 otrzymały patcha pod Pro.

    Skomentuj

    1. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-10-01 00:31

      Jesli Ci się chce , to możesz sobie ściagnąć demko na PS4Pro ROTTR. Z tego co pisałeś masz tą gierke też na PC, więc będziesz mógł sobie porównać "skalowane 4K" na konsoli vs natywne na PC w wymaksowanych detalach.
      Poza tym na PS4pro powinna być jeszcze do pobrania wersja trial The Division, które jest w natywnym 4K. Rzuć okiem jakby co :)

      Skomentuj Historia edycji

      1. LuckyNumber8
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-10-01 10:37

        W ostatnim czasie często odpalałem gierki w natywnym 4K i nawet wczoraj grałem w tomb raidera na tv w 4K puszczonym z PC. Wersji na ps4 nie testowałem, ale skoro jest demko to je pobiorę tylko pytanie czy wykorzysta możliwości PS4 pro. Natywny obraz z pc na tv ma jeszcze więcej szczegółów, ale niestety widać je z naprawdę z bliskiej odleglości (tu już mowa o centymetrach od tv), a przy tym skalowane 1440p w ps4 pro też wygląda z bliska ostro i gdyby ktoś nie puścił sobie obrazu natywnego 4K, to by się nawet nie domyślił, że obraz jaki oferuje ps4 pro może być jeszcze bardziej szczegółowy. Z odległości natomiast jednego metra od tv już zupełnie nie potrafię dostrzec różnic między natywnym 4K i skalowanym. Na PC gdy oglądałem screeny z ps4 pro w dużym powiększeniu, to w takich warunkach widać było różnice między natywnym obrazem i podniesionym do 4K bo kontury nie byly tak ostre co do piksela, ale na tv skalowane 1440p do 4K wygląda idealnie i nie ma zupełnie wrażenia aby kontury były mało ostre (wydaje mi się, że to zasługa obrubki obrazu przez tv)

        Skomentuj

        1. PS4RaceMaster
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2017-10-01 13:20

          No widzisz Lucky możesz sam teraz wyciągnąć wnioski w czym sęk.

          Tutaj o Horizon ZD i szachownicowe skalowanie

          http://www.eurogamer.pl/articles/2017-08-03-horizon-zero-dawn-jak-powstala-najladniejsza-gra-4k-na-ps4-pro

          Parę zrzutów w 4K

          http://imgur.com/a/OszyT

          A Tomb Raider nie jest jakimś wzorcem jeśli chodzi o oprawę. Już sam Uncharted 4 go masakruje a co dopiero Horizon zd sandbox.

          Jakby Tomb Raider był exem na PS4 i robiło by je wewnętrzne studio od Sony wyglądał by o wiele lepiej :)

          Masz tu przykład Spider-Man'a kolejna produkcja studia Insomniac Games twórców Ratchet& Clank

          Jak to już wygląda hoho...

          https://www.youtube.com/watch?v=K4zm30yeHHE

          Kolejny
          God of War
          https://www.youtube.com/watch?v=gOE2BVRCUkM

          Itd...
          Detroit Become Human ech...
          https://youtu.be/0iswb01Cm_Y?t=24m53s

          Wystarczy każdy ex pokazać i z uśmiechem na twarzy patrzeć na świetną oprawę jaka będzie na tej konsoli.

          Sony ma najbardziej utalentowane studia developerskie to są mistrzowie kodu. Zasługa architektury też ma znaczenie. Tutaj wywiad z 2013 z architektem konsoli :)

          https://www.gamasutra.com/view/feature/191007/inside_the_playstation_4_with_mark_.php?page=2

          A jak się śmiali przed i po premierze konsoli że to zacofana i przestarzała maszynka będzie i śmiechu nie było końca ech....
          Najlepsze były komentarze w stylu "Mój 4 letni pc zjada na śniadanie tę konsolę"

          No to teraz wystarczy pokazać wszystkie te exy i zamknąć co niektórym buzie ;)
          Przecież za jakieś 2 lata kolejna generacja a do tej pory te gry trzymają taki poziom audiowizualny że hej.

          Dobra wystarczy bo zaraz piotruś mnie zasypie swoimi rewelacjami w postaci rozmazanych zdjęć i będzie szukał z lupą w ekranie niedociągnięć itp hue hue.

          Skomentuj

        2. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2017-10-01 14:49

          "Z odległości natomiast jednego metra od tv już zupełnie nie potrafię dostrzec różnic między natywnym 4K i skalowanym"

          Ja na 55" bez problemu widze różnice między skalowanym 4K a natywnym w tej samej grze.
          Np ROTTR działa o ile pamiętam w skalowanym 2160p czyli tak naprawde w rozdzielczosci 1920x2160 (4 miliony pixeli), a natywne 4K to wiadomo 3840x2160 (8 ilionów pixeli).
          Także jak będzie ci się chciało to zrób zdjecia z tych samych miejsc na PC i PS4Pro np takie:
          PS4Pro skalowane 4K
          https://zapodaj.net/images/0b74e1a9bac58.jpg
          PC
          https://zapodaj.net/images/5287af6057a78.jpg

          Tak przynajmniej bedziemy mieli przegląd sytuacji w jednej i tej samej grze.

          Skomentuj Historia edycji

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-10-01 22:31

            ""Ja na 55" bez problemu widze różnice między skalowanym 4K a natywnym w tej samej grze.""

            No to jak grę masz, to samemu mogłeś już dawno zrobić takie porównanie, czemu tego nie zrobiłeś? Ja jedynie w wolnym czasie, to jedynie co, to mogę sprawdzić demko, bo pełnej kupować wersji na PS4 kupować nie zamierzam.

            Z tego co jednak doczytałem, to tomb raider na ps4 pro pozwala wybrać rozdzielczości, 1080p odpowiadające detalom max na PC, oraz rekonstruowane 4K (i podobno jeszcze jest to rozdzielczość dynamiczna), ale z detalami jak na xbox one.

            Co do porównania z tomb raidera, które zalinkowałeś, to jest z wersji PC odpalonej na full detalach. Na PS4 gra jest w trybie skalowanego 4K ma mniej detali, brak anizo, gorsze tekstury i nawet brak teselacji, więc nie jest tu łatwo porównać poprawę obrazu jaka doszła przez sam fakt wyższej rozdzielczości natywnej (a w dodatku sam obraz jest w JPG i mógł być w ruchu). Można jedynie po konturach obiektów zobaczyć, że na tym co widać jest ostrzejszy obraz i tekstury nie mają też takiego rozmydlenia, ale na tv już sama elektronika TV poprawia zawsze ostrość i podobne rozmazanie trudniej dostrzec.

            W grach które obecnie mam (i które obsługują PS4 pro) jakość obrazu obrazu na PS4Pro jest dla mnie więcej jak wystarczająca, 1440p w U4, czy w ratchecie 3200x1800 to już naprawdę super jakość nawet z metra (jest wrażenie w pełni ostrego obrazu), a co dopiero normalnie grając na kanapie z dalszej odległości. Znajomi również byli zaskoczeni jak ostry jest obraz z prosiaka, więc forsowanie natywnego 4K w grach uważam za swoiste marnowanie zasobów. Rożnica widoczna z gorszej płynności, braku teselacji i tego typu efektów będzie znacznie łatwiej dostrzegalna.

            Skomentuj Historia edycji

          2. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-01 23:48

            "No to jak grę masz, to samemu mogłeś już dawno zrobić takie porównanie, czemu tego nie zrobiłeś? Ja jedynie w wolnym czasie, to jedynie co, to mogę sprawdzić demko, bo pełnej kupować wersji na PS4 kupować nie zamierzam."

            Przy grach multiplatformowych widać gołym okiem róznice miedzy skalowanym 4k a natywnym. Tak samo widziałem w COD IW i BO3. To co jest "blisko" ekranu jest ostre , ale to co dalej (albo w tle) już nie.
            Widać to nawet na zdjeciach DF z ROTTR
            PC
            http://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-08-26-13-43/PC_001.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
            PS4pro
            http://images.eurogamer.net/2017/articles/2017-08-26-13-45/PRO_001.jpg/EG11/quality/90/format/jpg
            Ale sprawdź demko. Opiszesz wrażenia.

            "W grach które obecnie mam (i które obsługują PS4 pro) jakość obrazu obrazu na PS4Pro jest dla mnie więcej jak wystarczająca, 1440p w U4, czy w ratchecie 3200x1800 to już naprawdę super jakość nawet z metra"

            Rachet chyba nie działa w 3200x1800.
            Wątpie żeby PS4po dźwignęło 5760000 pixeli. Tam jest jakaś "autorska" technika "2160p temporal injection", więc po prostu w inny sposób rekonstruuje pixele z rozdzielczości 1920x2160p. Ale generalnie exy ciężko porównać bo nie ma ich w wersji PC jako punktu odniesienia. Pewnie gdyby było to też miałby lepsze tekstury, więcej efektów, detali (coś jak w ROTTR w wersji PC) itp.

            "Znajomi również byli zaskoczeni jak ostry jest obraz z prosiaka, więc forsowanie natywnego 4K w grach uważam za swoiste marnowanie zasobów."
            Na to już nie mamy wpływu. Nastała era 4K, po niej będzie 8K itd
            I przy 8K historyjka się powtórzy, czyli bedziemy "chcieli wiecej detali, efektów , fps w 4k", ale co poradzisz...nic :)

            Skomentuj Historia edycji

          3. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-02 10:06

            "No nic nie poradzisz, bo konsolowcy uważają, że 30 fps starczy."
            Ja uważam, że lepsze 30 fps niż zupełny brak możliwości zagrania w daną grę. Na ps4pro już obecne exy są mega udane i grywalne, a 30 fps jest już takim minimum, które starcza już abym na padzie i tv z niskim lagiem absolutnie nie narzekał. 60 fps mam na komputerze, a mimo to gry na konsoli mnie nie odstraszają przez fakt gry w 30 fps. Ja mam taka opinię pomimo nawet tego, że przykuwam większą uwagę do grafiki w grach i jestem bardziej wybredny w porównaniu do przeciętnego gracza (dlatego zawsze przeznaczałem dużo pieniędzy w kompy i same konsole). Przeciętne osoby grające na konsoli nawet nie wiedzą co to 30fps czy 60fps, nigdy u mnie o to nikt nie pytał i ludzie bawili się po prostu graniem.

            Skomentuj Historia edycji

          4. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-02 09:59

            Trochę gier na ps4pro ma właśnie 1800p, a ratchet na pewno.

            http://m.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Pro_Game_Upgrades_and_Differences
            Tutaj lista i jest wymienione 1800p przy ratchecie, a też kiedyś pamiętam, że czytając o tej grze na digital foundry było na 100% podkreślone, że gra chodzi w 1800p.

            Póki co nie wiem jak wygląda obraz w innych grach na pro poza tymi co wymieniłem, ale w takim uncharted i ratchecie wszystko jest u mnie idealnie ostre, tak detale w głębi ekranu jak i blisko gracza. Największym problemem ps4pro jest fakt, że dużo gier nie otrzymało wcale patcha i pozostaje 1080p, a przy tej rozdzielczości różnice są już łatwo dostrzegalne, 1440p skalowane do 4K oferuje wtedy masywnie lepszy obraz.

            Skomentuj

          5. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-02 10:36

            Dodam jeszcze, że zdj. Które wstawiłem z uncharted 4 bylo zrobione z bliska i można sobie zobaczyć, że wszystko jest ostre pomimo nawet zrobienia zdj. z metra odległości. Zaznaczam jednak, że w tv mam włączone różne bajery od poprawy ostrości i może być tak, że ktoś oceniając obraz bez żadnej obróbki mógłby już dostrzec większą różnice między 1440p skalowanym do 4K, a natywnym 4K.

            Tak czy inaczej to nawet na badziewnym tv 4K wątpie aby ktokowiek zobaczył różnice z normalnej odległości oglądania. Ja tu opisałem przyklad oceny jakości obrazu z ekstremalnie małej odległości od tv, gdzie nawet minimalnie zalecana odległość od tv jest 2x większa. Cała dyskusja o rozdzielczości staje się naprawdę bezsensowna gdy ocenia się sprawy z praktycznego punktu widzenia i jedynie gdzie widzę sens pakowania się w natywne 4K to monitor komputerowy, bo tylko tu ogląda się obraz z nosem w ekranie, a w dodatku monitory nie posiadają wyrafinowanych ficzerów polepszających ostrość, więc tu zawsze będzie widać, gdy wyświetli się obraz poniżej rozdzielczości natywnej.

            Skomentuj Historia edycji

          6. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-02 11:26

            Na myszy bardziej widać zysk z 60 czy 120/144 fps płynności (mysz przestaje pływać), ale na konsoli gra się na padzie. W nowym tomb raiderze do testów odblokowałem sobie framecap w nv inspectorze (normalnie ustawiam sobie tam limit na 60fps do każdej gry) i miałem płynność sporo ponad 120 fps na 1080ti, ale na padzie takie liczby nie mają znaczenia i tak czy inaczej gram w 60fps bez narzekania, a na konsoli nawet na 30fps. Na tv 4K sony mam natomiast 60fps w tej grze i nawet tu nie muszę iść na kompromisy.

            Zamieszczę też od razu screen z nv inspectora udowadniający wszystkim, że faktycznie mam 1080ti, aby nie było wątpliwości, że taką kartę faktycznie mam.
            https://s1.postimg.org/69wwwgy6sf/a111.jpg

            Ja konsole kupowałem od lat, bo nigdy nie chciałem aby omijały mnie najlepsze gry single player (gdyż z reguły są to exy na konsoli), więc nie zamierzam się ograniczać tylko do kompa :P. Z tego co też widzę, to na zachodzie dużo osób robi podobnie, tzn. inwestują w dobry komp aby sobie móc pograć w najlepszej możliwie jakości obrazu i płynności, ale konsole też kupują. Jeśli sam tak stanowczo nie lubisz konsol, to jest to twoja decyzja i graj sobie na czym chcesz :), ja nikomu przecież nie bronię grać tylko na PC..

            Skomentuj Historia edycji

          7. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-02 11:51

            Ja natomiast lubię gry SP, a reguły jak już coś przejdę, to lubię to później przechodzić następne razy. W takiej natomiast sandboxach, to gry jest na setki godzin i takie GTA5 jeszcze dziś mi się nie znudziło. W MP czasem gram, ale to z rzadka. Dawniej grałem jednak dużo w czasach UT i quake 3.

            Skomentuj

          8. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-02 12:05

            "Trochę gier na ps4pro ma właśnie 1800p, a ratchet na pewno.

            http://m.ign.com/wikis/playstation-4/PS4_Pro_Game_Upgrades_and_Differences
            Tutaj lista i jest wymienione 1800p przy ratchecie, a też kiedyś pamiętam, że czytając o tej grze na digital foundry było na 100% podkreślone, że gra chodzi w 1800p."

            Nie bardzo wiem skąd na tej stronie jest info o 1800p. Ale jeśli tak jest, to znaczy że Raczet działa w rozdzielczosci 1600x1800 (bo 1800p właśnie taką oznacza czyli 2880000 pixeli). I pożniej faktycznie z tej rozdzielczości powstaje "sztucznie" 3200x1800.

            "Zaznaczam jednak, że w tv mam włączone różne bajery od poprawy ostrości i może być tak, że ktoś oceniając obraz bez żadnej obróbki mógłby już dostrzec większą różnice między 1440p skalowanym do 4K, a natywnym 4K. "

            Pewnie tak własnie by było. No w każdym razie, grunt że Ci sie podoba i masz fun przy konsoli.

            "Dodam jeszcze, że zdj. Które wstawiłem z uncharted 4 bylo zrobione z bliska i można sobie zobaczyć, że wszystko jest ostre "

            Jeśli masz na myśli te zdjecia
            https://postimg.org/image/4ptajyuhn/
            https://postimg.org/image/cmdrs03bf/
            https://postimg.org/image/4r38dg1h7/
            https://postimg.org/image/oo95m8s0b/

            To troche ciężko będzie tutaj coś wywnioskować.Jednak za mało ostre do oceny.

            Skomentuj

          9. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-02 17:32

            Q2hvY2hsaWs8 - Konsola bieda race? Stać mnie na wszystko co chcę i nie muszę sobie odmawiać gier SP, na których ty oszczędzasz.

            Skomentuj

          10. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-10-03 12:11

            "szkoda mi kasy"

            To co tu zapisałeś jest równoznaczne z oszczędzaniem, więc nie wykręcaj się już robaczku.

            Pozwoliłem sobie przeczytać kilka twoich ostatnich komentarzy, to wszędzie ludziom wypominasz wykształcenie i sugerujesz powrót do szkoły :). Odpowiedz sobie jednak szczerze sam przed sobą, co tobie dała szkoła? Jesteś niewychowany, co widać po prostackich i niepotrzebnych komentarzach, w dodatku nie jesteś za bogaty, gdyż oszczędzasz nawet na grach. Wygląda więc na to, że sam spędziłeś część życia na nauce, a i tak nic sobą nie reprezentujesz, oraz pieniędzy dzięki wykształceniu również nie masz! I ty chcesz tu oceniać inteligencję innych ludzi? Byłbyś choć w połowie inteligentny, to zamiast poświęcić połowę życia na szkoły, to poświęcił byś czas na to co lubisz, rozwijał swoje zainteresowania, a człowiek gdy jest w czymś dobry, to ma również z tego dobre pieniądze.

            Cóż, ja studia skończyłem oraz jestem autorem ważnych badań, które zmieniły życie ludzi. Nie przechwalam się jednak tym, gdyż nigdy do szkoły nie przywiązywałem uwagi i nie wiązałem z nią przyszłości. W szkole ludzie uczą się jedynie powtarzać opinię innych, ale przy tym zatracają całą kreatywność. Ja skupiłem się na rozwijaniu swoich zainteresowań, a dzięki temu mam dziś łatwo w życiu. Tobie natomiast wybitny inteligencie pozostaje frustracja, której wyrazem jest uszczypliwość w komentarzach kierowanych do ludzi :D.

            Skomentuj Historia edycji

          11. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-10-02 18:03

            Piotrek, pamiętaj o tym, że zdjęcia nigdy nie są idealne (obojętnie czym zrobisz) i jak dasz powiększenie na 100%, to efektywna ilość szczegółów jakie aparat zapisał skończyła się tak naprawdę gdzieś przy 50% zapisanej rozdzielczości, a reszta to już jest tylko szum i rozmazana breja. Zdjęcie wykonałem z ciekawości, czy da się choć po częsci pokazać dużą ilość szczegółów widocznych z bliska. Przy 50% powiększenia zdjęcia, tzn. wtedy gdy zdjęcie jest jeszcze ostre, to widać bardzo ostre kontury również w samej grze, więc chyba się udało. Zdjęcia uzupełniłem dodatkowo komentarzem opisującym to co widziałem na żywo.

            https://www.youtube.com/watch?v=R0wZIby8tyg&app=desktop

            Tu masz nawet filmik z digital foundry, to jak możesz zauważyć, to również owi specje opisali dokładnie to co ja, tzn. że mieli zupełnie wrażenie natywu 4K i nie dostrzegli wad wynikających z przeskalowania. Co do rozdzielczości tej gry, to wszędzie czytałem, że jest to 3200x1800p, a nie 1600x1800, ale niezależnie od tego jaka ta rozdzielczość jest faktycznie, to patrząc na efekt końcowy jest doskonale. Jakość jest wystarczająco dobra, aby dać mi wrażenie obrazu 4K natywnego (z odległości jeden metr od telewizora 55 cali).

            Swoją drogą jest taka gierka, quantum break. Jest w niej opcja skalowania włączona, która tnie rozdzielczość o połowę. Obraz jest wtedy widocznie rozmazany i ja na PS4 pro spodziewałem się zobaczyć coś podobnie rozmazanego. Na szczęście okazało się, że gry na PS4 pro nie są rozmazane i mając ekran 4K mogę spać spokojnie i nie żałuję kupienia tej konsoli (jest wrażenie idealnego obrazu pomimo nawet rozdzielczości sub 4K dzięki tym wyrafinowanym technikom skalującym).

            Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!