• benchmark.pl
  • Gry
  • Filmowy zwiastun wprowadza w klimat Assassin's Creed: Origins
Gry

Filmowy zwiastun wprowadza w klimat Assassin's Creed: Origins

z dnia 2017-09-30
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
27 komentarzy Dyskutuj z nami

Akcja Assassin's Creed Origins rozgrywać będzie się w starożytnym Egipcie. To miejsce skrywające wiele sekretów i niebezpieczeństw.

Ubisoft zapewnia, że seria Assassin's Creed powróci (po rocznej przerwie) z przytupem. Wprawdzie trudno oczekiwać rewolucji, ale z kilku powodów Assassin's Creed Origins zapowiada się naprawdę dobrze.

I większość graczy powinna zgodzić się ze stwierdzeniem, iż jednym z najmocniejszych punktów może być tutaj miejsce akcji. Starożytny Egipt to wbrew pozorom miejsce, w którym dzieje się sporo - walka o władzę, mnóstwo intryg, sekretów i tajemniczych rytuałów. W samym środku tego połączenia znajdzie się główny bohater.

Przekłada się to na wyjątkowy i niezbyt często spotykany w grach klimat, w który wprowadza najnowszy zwiastun gry. Tym razem nie można liczyć na fragmenty rozgrywki, ale mimo tego materiał spełnia swoją rolę - zachęca do zainteresowania się tym tytułem.

„Zobacz najnowszy zwiastun filmowy z gry Assassin's Creed Origins i poznaj cywilizację na skraju upadku.”


Premiera Assassin’s Creed: Origins planowana jest na 27 października. Gra trafi na PC oraz konsole PlaySattion 4 i Xbox One.

Źródło: Ubisoft Polska

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

marketplace

Komentarze

27
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    http://wccftech.com/assassins-creed-origins-pc-hands-on/

    Zapowiadają się duże wymagania wersji PC, ale za to wersja na XboXa ma chodzić dobrze (dobrze tzn. stałe 30 fps). Na PS4Pro pewnie również nie będzie problemów w tej kwestii, choć tu już należy się spodziewać, że gra będzie chodzić gdzieś w 1440p zamiast 4K natywnego jak na xboXie.

    Uczciwie jednak muszę przyznać, że jakość obrazu jaką oferuje PS4Pro w tych grach 1440p (podnoszonych wyrafinowanymi metodami do 4K) jest już tak dobra, że nawet natywne 4K nie jest już czymś, co w mojej opinii uatrakcyjni znacznie wersje gier na xboXa. Na PS4Pro różnica względem zwykłego 1080p jest gigantyczna i nawet z dosłownie 50cm od 55 calowego TV obraz jest wciąż bardzo ostry. Dodatkowe szczegóły jakie zapewnia natywne 4K można już dostrzec tylko z nosem w TV, a przy oglądaniu z normalnej odległości jest już bez znaczenia, czy to natywne 4K, czy podniesione z tych 1440p.

    https://postimg.org/image/4ptajyuhn/
    https://postimg.org/image/cmdrs03bf/
    https://postimg.org/image/4r38dg1h7/
    https://postimg.org/image/oo95m8s0b/

    Moim zdaniem gry na xboXie też powinny celować w 1440p i tą dodatkową moc przeznaczać na efekty graficzne czy płynność, bo jednak 4K natywne jest już mało praktycznym marnowaniem zasobów.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ratchet Clank super i nawet siostry jak zobaczyły tą grę same przyznały, że grafika w tej grze robi wrażenie i grały w to jak zahipnotyzowane. Odnośnie wipeouta, to szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałem fenomenu tej gry, ale być dam szanse wersji na PS4.

    Najbardziej ze wszystkich gier, to jednak zaskoczył mnie ten drive club. Gra mało tego, że jest MEGA grywalna (tak na padzie jak i na kierownicy), to jeszcze grafika jest bardzo efektowna. Szkoda jedynie, że nie wszystkie gry na PS4 otrzymały patcha pod Pro.
    Zaloguj się