Na topie

Gears 5 zrobi użytek z mocy komputerów

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Rod Fergusson ze studia The Coalition podkreślił w ostatnim wywiadzie, iż Gears 5 jest od podstaw budowane z myślą o PC. Już teraz twórcom udaje się osiągać 120 klatek na sekundę.

  • Gears 5 zrobi użytek z mocy komputerów
A A

Gears 5 to jedna z tych gier, o których jakość nie musimy się obawiać, ponieważ twórcy przy poprzednich odsłonach serii pokazali, że doskonale znają się na swojej pracy. Tym razem chcą zapewnić jeszcze lepszą produkcję i jak twierdzą, duży nacisk kładą na wersję PC.

Rod Fergusson ze studia The Coalition podkreślił w ostatnim wywiadzie, iż Gears 5 jest od podstaw budowane z myślą o PC. Gra zrobi użytek z mocy komputerów, chociaż ma być zoptymalizowana także z myślą o nieco słabszych konfiguracjach sprzętowych.

„Wciąż jest dość wcześnie, ale zazwyczaj możemy uzyskać 120 klatek na sekundę. Oczywiście dużo będzie zależało od sprzętu, którego używasz, ale jeśli ten na to pozwoli, będziesz w stanie osiągnąć tak wysoki wynik.”

Co z wersją na konsole? Już podczas prezentacji na E3 2018 wspomniano, że w przypadku Xbox One X celem jest rozdzielczość 4K, HDR i 60 klatek na sekundę. Na podstawowym Xbox One tak dobrze zapewne nie będzie.


Źródło: Xbox, videogamer

Odsłon: 3904 Skomentuj newsa
Komentarze

18

Udostępnij
  1. Chiny_X
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2018-06-25 13:21

    Sądząc po grafice to chyba będzie kopać krypto waluty w tle...

    Skomentuj

    1. Michał 06
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-06-26 12:26

      Albo będzie aktualizować shadery w tle :P

      Skomentuj

  2. Tomasz Słowik
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2018-06-25 13:36

    Jak się wyłączy oświetlenie i cieniowanie to i Arkham Knight wyciągnie 140 FPS, więc z tego co ten Pan napisał niewiele wynika.

    Skomentuj

  3. xchaotic
    Oceń komentarz:

    -4    

    Opublikowano: 2018-06-25 15:12

    Grafika glowy nie urywa, wiec tez nie wiem co oni z ta moca komputerow robia...

    Skomentuj

  4. Blejd
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-06-25 15:30

    Gearsy 4 przeszedłem w 4k w stałych 100-120klatkach , ta gra nie jest wielce wymagająca zobaczymy jak będzie z piątką.

    Skomentuj

  5. Blejd
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-06-25 15:30

    Gearsy 4 przeszedłem w 4k w stałych 100-120klatkach , ta gra nie jest wielce wymagająca zobaczymy jak będzie z piątką.

    Skomentuj

  6. Chong-li
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2018-06-25 16:45

    @Blejd żadna gra nie jest wielce wymagająca jak masz kupę siana na sprzęt.

    Prawdziwym mistrzostwem jest zrobienie gry tak aby była tak zoptymalizowana żeby sprzęt klasy średniej również nie miał z nią problemów a nie tylko komputery za 8 czy 12 tysięcy.

    Skomentuj

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2018-06-25 17:09

      Czyli też pójdzie na Comodore?

      Skomentuj Historia edycji

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-06-25 18:35

        PSEkskluzyw

        No God of War to rzeczywiście przykład jaki PlayStation 4 to złom.

        Dropy do 20 fps.

        https://youtu.be/xepW3bAyeeI

        hue hue hue hue :D

        Gearsy 5 już śmigają w 120 fps na PC.

        hue hue hue hue :D

        Skomentuj Historia edycji

        1. patol1984
          Oceń komentarz:

          7    

          Opublikowano: 2018-06-25 21:14

          Nie dość że dropy to jeszcze FOV ograniczony do minimum, typowy zabieg konsolowy, jak prawie we wszystkich tytułach, jak grałem w te "eksluzywy" to czułem się jak koń z klapami na oczach, a do tego cinematic fps aż oczy krwawią...

          Skomentuj

      2. HardCorak
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-06-25 19:25

        @PSEkskluzyw tak ps4 ma suuuper grafę i w ogóle. taki iphone x i galaxy s9+ to w ogóle startu nie mają.

        właśnie tak wyglądają twoje porównania.

        sprzęt stworzony głównie do grania i gry które pod niego są tworzone tylko na 1 konfigurację sprzętową vs sprzęt na którym granie jest tylko dodatkiem... a gra jest robiona pod miliony różnych konfiguracji...

        Skomentuj

          1. patol1984
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-06-25 21:16

            Jakby te twoje eksluzywne gry miał normalny ludzki FOV, do tego wyraźne tekstury i lepsze wygładzanie takie jak na kompie to miałbyś 5 fpsów na tym pudełku. Z czym do ludzi? ;d

            Skomentuj

          2. HardCorak
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-06-26 01:10

            ty chyba nie wiesz do czego służy pc...
            tak to jest jak się tylko grami żyje... smutne :(

            Skomentuj

    2. Blejd
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-06-25 18:02

      Ale w tej grze to i na gtx 1060/1070 miałbys stabilne 60klatek w 4k ... nie trzeba do tego sli :)
      Tak jak powiedziałem ta gra nie ma wyskoich wymagań ofc mówie o Gears 4 bo z Gears 5 nie wiem jak będzie.
      I nie mam sprzętu za 10k+ :)

      Skomentuj Historia edycji

    3. xbk123
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-06-25 20:50

      To to jest właśnie taka gra. Sprawdź testy wydajności - 130fps na 1070-kach w 1080p, 80fps w 2k. I moim zdaniem wygląda naprawdę nieźle. Bardzo udany tytuł.

      Co do reszty postu. Jak ktoś gra w 1080p to śmieszny komputer obsłuży każdą grę na ustawieniach ultra . Do 2k trzeba dać trochę więcej i zainwestować w 1080-kę. do 4k i ultra jeszcze więcej.

      Skomentuj Historia edycji

    4. DreamerDream
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-06-26 11:04

      "Prawdziwym mistrzostwem jest zrobienie gry tak aby była tak zoptymalizowana żeby sprzęt klasy średniej również nie miał z nią problemów a nie tylko komputery za 8 czy 12 tysięcy."

      Oczywiście próbując stworzyć dobra grafikę, bo równie dobrze można wziąć stary silnik source z którym nawet popato pc sobie poradzą ;)

      Wiesz co wkurza w "optymalizacji"? To, że niektórzy developerzy nie umiejąc tworzyć średnich i niskich wymagań. Albo one w małym stopniu zmieniają grafikę co zwiększa fps, ale powoduje, że gra wciąż nie jest dla potato pc, albo używając minimalnych ustawień mamy grafikę gorszą niż w grach z ps1, a wciąż potrzebującej więcej mocy niż starsze gry na maksymalnych ustawieniach (między którymi jest ogromna przepaść jakościowa).

      Skomentuj

  7. oxygen3
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-06-25 23:16

    Jak zwykle w multiplatformach konsolowcom pozostaja okruchy z królewskiego stołu :D

    Skomentuj

  8. belineaenter
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-06-26 11:58

    Przy Gears 4 zasnąłem wole multi albo TR

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!