Karty graficzne

Gears of War: Ultimate Edition na APU AMD

przeczytasz w 1 min.

Gears Of War powraca na pecety - w glorii i chwale? Sprawdzamy wydajność na zintegrowanej grafice AMD

Premiera odświeżonej wersji Gears Of War na PC budziła emocje głównie z powodu obsługi Direct X12 i wsparcia rozdzielczości 4K. Wszystko fajnie, ale jak to ostatnio w świecie gier bywa, okazało się, że Ultimate Edition potrzebuje jeszcze ostatecznego szlifu - sporo użytkowników skarży się na techniczne niedociągnięcia.

W grę wbudowany jest benchmark, co obecnie dość rzadko się zdarza. Skorzystaliśmy z okazji i sprawdziliśmy działanie gry na zintegrowanej grafice AMD, a konkretnie modeli A10-7870K. APU pracowało z pamięcią RAM o taktowaniu 2400 MHz. 

W rozdzielczości 1360 x 768 i ustawieniach niskich uzyskaliśmy średnio 38 klatek na sekundę, w rozdzielczości 1600 x 900 już 30 klatek na sekundę, a w rozdzielczości Full HD tylko 24 klatki na sekundę.

Czekamy na łatki optymalizującę grę oraz dedykowane sterowniki AMD (także z obsługą CrossFire) - Gears Of War: Ultimate Edition z pewnością może działać jeszcze lepiej.

Źródło: informacja własna

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    4
    Nie podobna mi się ten remaster i to już nie chodzi o problemy z odpaleniem i płynnością. Z ciemnej i brudnej atmosfery nie zostało już nic, kolorystyka jakaś brzydka, w dodatku ta ten green tint.

    http://s30.postimg.org/s9zfohkbl/sdfsdfsdfsdfdsfsdf.jpg

    http://craigerscinemacorner.com/Images/gearsofwarcomparison.png

    http://www.gamezilla.pl/media/2015/232/3601207/gears-of-war-vs-gears-of-war-ultimate-edition-3.jpg

    http://www.gamezilla.pl/media/2015/232/3601228/gears-of-war-vs-gears-of-war-ultimate-edition-8.jpg
    • avatar
      Atak-Snajpera
      1
      Redakcjo a może dla nauki również sprawdzicie jak działa oryginalny Gear of War na tym apu? Sądzę że 60 fps w 1920x1080 osiągniecie bez problemu. Ja na Radeonie 1950 PRO 256 MB w 720p miałem ponad 30 fps.
      • avatar
        palamander
        0
        "Fraps, MSI Afterburner and other screen recording or FPS monitoring applications are not compatible with Windows Store games either at this point in time"
        A może wypadałoby wspomnieć o tym że zablokowali wszystkie programy pokazujące aktualny fps?
        Tak że NIKT się nie dowie jaka jest prawdziwa wydajność grafik i procesorów pod DX12 w tej i innych grach.
        Rozwiązał MS problem że wydajność nie ta co obiecali?Rozwiązał
        • avatar
          DjXbeat
          -1
          Przecież można sprawdzić wydajność za pomocą MSI Afterburner tyle, że ilość fps jak i reszta danych jest widoczna wyłącznie na wykresie w programie bo na razie nie działa Overlay.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Brakuje mi na tej stronie z testami gier na APU jakichś ładnych i przejrzystych wykresów.
            • avatar
              wasptak
              0
              Świetne, grafika jak z 2000 r.