Smartfony

Guard S8 – nowy program ochrony dla flagowców Samsunga

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2017-03-30

Guard S8 to kompleksowa pomoc serwisowa i dodatkowy rok gwarancji na zakupionego smartfona.

O wczorajszej premierze smartfonów Galaxy S8 oraz Galaxy S8+ słyszał chyba każdy chociaż odrobinę zainteresowanych szeroko pojętą branżą mobile. Warto dodać, że już teraz oferowane są one w przedsprzedaży, a wraz z nowymi flagowcami producent uruchamia również program Guard S8.

Jak wyjaśnia, jest to pakiet usług premium skierowany do nabywców wymienionych smartfonów, dzięki któremu otrzymają oni kompleksową pomoc serwisową i dodatkowy rok gwarancji na zakupione urządzenie. Przygotowana została dedykowana dla użytkowników Galaxy S8 i Galaxy S8+ infolinia (801 880 888) oraz zdalna pomoc techniczna (remote support).

W ramach pakietu usług serwisowych użytkownicy mogą też skorzystać z opcji szybkiej naprawy telefonu (maksymalnie do 2 godzin w wybranych punktach serwisowych) albo wymiany wadliwego smartfona w przypadku uszkodzeń przewidzianych w gwarancji - przez rok od daty oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży.

Guard S8

Przedsprzedaż Galaxy S8 oraz Galaxy S8+ potrwa do 19 kwietnia. Osoby z niej korzystające będą mogły cieszyć się smartfonem 8 dni przed innymi, ponieważ z takim opóźnieniem ruszy regularna sprzedaż. Ceny wynoszą 3 499 złotych za Galaxy S8 i 3 999 złotych za Galaxy S8+. Sporo, ale pierwsze wrażenia dotyczące tych smartfonów napawają optymizmem.

Źródło: Samsung

marketplace

Komentarze

3
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Za 2 lata za "S10" będzie trzeba dać odpowiednio 4499 i 4999 za "S10+" . Szkoda tylko, że wypłaty w takim tempie nie rosną..
  • avatar
    Apple pokazał, że "sky is the limit". Znajdą się tacy co za Samsunga zapłacą i 6 tys. Bo będzie special edition z wygrawerowanym laserowo logo Samsunga w dolnej części tylnej obudowy :D

    Jak mniemam usługa Guard S8 nie obejmuje zbitej szybki?
  • avatar
    Za taką kasę dziwie się że nie dali kilku miesięcznej gwarancji na rozbity wyświetlacz. Za dużo mniejsze pieniądze Huawei to oferuje...