Internet

Instagram ułatwia zbiórki charytatywne

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2019-07-30

Instagram to dobre miejsce do dzielenia się swoimi przeżyciami i prezentowania portfolio, ale też do nagłaśniania ważnych spraw. Teraz użytkownicy będą mogli w prosty sposób organizować zbiórki i wspierać finansowo fundacje i inne organizacje pozarządowe.

Dzisiaj w Polsce i prawie 30 innych europejskich krajach aplikacja Instagram została wzbogacona o nową funkcję. Są to mianowicie  naklejki charytatywne. Dzięki nim w ramach relacji możliwe jest utworzenie 24-godzinnej zbiórki charytatywnej na rzecz tej lub innej organizacji pozarządowej.

Naklejki charytatywne są już od dłuższego czasu dostępne w Stanach Zjednoczonych, a ich rdzeniem jest ta sama technologia, która napędza opcję „Przekaż datek” na Facebooku. Użytkownicy mogą wesprzeć finansowo organizację w sprawie, która jest dla nich ważna, bez konieczności wychodzenia z aplikacji Instagram.

Instagram zbiórka screen

Zdecydowanie warte podkreślenia jest to, że Instagram nie pobiera absolutnie żadnych opłat z tytułu pośrednictwa w przekazie pieniędzy. Innymi słowy: 100 proc. darowizn trafia do organizacji pozarządowej wybranej przez organizatora zbiórki. Komplet informacji na ten temat można znaleźć na oficjalnej stronie.

Źródło: Hill+Knowlton Strategies, Instagram

marketplace

Komentarze

1
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Instagram to social-patologiczny serwis, na którym liczy się tylko ilu cię obserwuje, poniżej pewnej granicy, nie masz "prawa" do wyrażania opinii, polubienia materiałów innych ludzi i obserwowania innych ludzi. Pamiętam internet z 1999 roku. Po 20 latach, to jest totalnie zniszczone miejsce, w którym odnajdują się tylko upośledzeni internetowo.