Na topie

Lenovo o swojej (silnej) pozycji w Polsce i na świecie

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Technologie i Firma

Kategoria: Komputery Laptopy Technologie i Firma Tematyka: Innowacje w firmie Producenci: Lenovo

Za nami kolejna edycja szkolenia New Product Training. Firma Lenovo wykorzystała ją, by zaprezentować nowe rozwiązania oraz potwierdzić swoją silną pozycję w Polsce.

  • Lenovo o swojej (silnej) pozycji w Polsce i na świecie
A A

W ubiegłym tygodniu w Warszawie odbyło się szkolenie New Product Training 2019, w którym udział wzięli przedstawiciele przeszło 300 małych i średnich firm z Polski, będących istotą kanału partnerskiego Lenovo. Gigant zwrócił podczas niego uwagę, że to właśnie taka współpraca pozwala mu utrzymywać silną pozycję na rynku. 

Lenovo chce być liderem dzięki współpracy

„Na rynku małych i średnich firm zwiększyliśmy swój udział do 24%, co plasuje nas na drugim miejscu – komentował Andrzej Sowiński, Country General Manager. – Chcemy być liderem w tej kategorii, dlatego przed nami wiele pracy. Liczymy również na wsparcie naszych partnerów, którzy odgrywają ogromną rolę w przyjętej przez nas strategii biznesowej”.

Lenovo 1

Wspomniana strategia obejmuje przede wszystkim wzmocnienie pozycji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, uzyskanie statusu lidera na rynku laptopów oraz zacieśnienie współpracy z partnerami. Podczas New Product Training 2019 mogli oni poznać wiele szczegółów na temat certyfikacji oraz możliwości uzyskania wsparcia marketingowego i technicznego czy też otrzymania dostępu do rozmaitych narzędzi, na czele z portalem Lenovo Partners.

Lenovo ThinkPad to marka z renomą

Sporo czasu poświęcono też jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek tego producenta – ThinkPad. Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert, zaprezentowała wyniki badań świadomości klientów i preferencji zakupowych, z których wynika, że marka ta cieszy się renomą, co ma też pozytywny wpływ na postrzeganie całego Lenovo. 

Producent przedstawił zgromadzonym między innymi najnowsze generacje biznesowych laptopów Lenovo ThinkPad X1 Carbon, X1 Extreme, T490 i Yoga X390. Tomasz Szewczak, SMB Product Manager, zwrócił uwagę na oferowane w nich bonusy, takie jak kompleksowy system zabezpieczający ThinkShield, mechaniczna osłona kamery, fizyczny zamek w stacji dokującej czy zapewniająca prywatność powłoka ThinkGuard. 

Lenovo 2

Zaprezentowano również desktopy i stacje robocze Lenovo, a także 14-calowy monitor przenośny ThinkVision M14, który waży tylko 600 gramów. Dopełnieniem całości był zaś pokaz najnowszych rozwiązań do centrów danych: serwerów, pamięci masowej czy urządzeń sieciowych.

Lenovo poprawia jakość swojego serwisu

Podczas wydarzenia przedstawiciele firm partnerskich mogli zapoznać się także z modyfikacjami związanymi z serwisem Lenovo, ocenianym przez klientów coraz bardziej pozytywnie. Jest to efekt zmiany sposobu dystrybucji części zamiennych oraz zwiększenia szybkości i jakości obsługi. Wspomniano też o utworzeniu nowego centrum serwisowego we Wrocławiu. 

Źródło: Lenovo

Odsłon: 7908 Skomentuj newsa
Komentarze

11

Udostępnij
  1. raffal81
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2019-04-16 10:43

    Najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia w życiu, nie przesadzam, no może jeszcze electrolux.

    Skomentuj

    1. Kenjiro
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-04-16 10:56

      To chyba z serwisem Amici nie miałeś do czynienia albo Samsungiem AGD.

      Skomentuj

      1. raffal81
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-04-16 11:50

        Napisałem wyraźnie, z jakimi miałem do czynienia.

        Co do samsunga, wymieniali mi 3x ekran w TV, 3 razy bo nie podobało mi się podświetlenie, więc miło wspominam.

        Skomentuj

        1. vegasic
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2019-04-18 11:54

          kupujecie tanie gowna to sie psuja, wystarczy kupic cos lepszego, no tak stary kasy nie da na lapka za 8K wiec co zrobic... a no polak to narzekamy i spuszczamy gowno w klozecie, masakra, jak czytam co tacy ludzie pisza to mnie wuj strzela...

          Skomentuj

          1. raffal81
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-04-18 13:19

            Kupiłem TV za 6K a ty mi mówisz o tym że kupuję gów... ???

            No wiesz Ciebie może i stać na TV za 20K, no nic powinieneś się tylko cieszyć.

            Skomentuj

  2. Siderion
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2019-04-16 11:07

    O, jak Lenovo tak się poprawia to ja poproszę aktualizację systemu do Lenovo P2 na coś nowszego niż 7.0.
    Bo telefon mam jeszcze na gwarancji, a łaty bezpieczeństwa są z 1 listopada 2017.

    Skomentuj Historia edycji

  3. Kropeczka
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2019-04-16 19:03

    Tej firmy unikam jak zarazy, a serwis ich - to już legendy o nim krążą......

    Skomentuj

  4. Irrlicht
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2019-04-16 20:10

    Do serwisu Thinkpada nie mam zastrzeżeń - zawsze mi robili, co trzeba i jak trzeba. Na błędy projektowe niektórych modeli nie mają jak zaradzić – mogą tylko wymienić część.

    Ideapad to inna bajka. Migający wyświetlacz naprawiali reinstalacją Windowsa a dopiero gdy to nie pomogło to w rozpaczy wymienili jednak taśmę. A trwało to i trwało.

    Skomentuj

    1. Artur_1_
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-04-17 21:28

      W firmie mamy same Lenovo: laptopy, monitory, ostatnio i smartfony. Monitory znośne, laptopy Thinkpad dobre, za wyjątkiem serii 540p z koszmarnie zepsutym touchpadem i rozklejającym się bokiem ekranu, smartfony raczej przeciętne - te ostatnie za krótko używamy, żeby coś więcej powiedzieć.

      Serwis Lenovo Thinkpadów też klientów na drzewo spuszczał - z tym problemem rozszczepiającej się obudowy ekranu T540p, nasz pracownik też na drzewo poleciał i tam pozostał :-P

      Skomentuj

      1. vegasic
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-04-18 11:58

        pourzywaj carbona serii x albo thinkpada z serii x2 czy t4 a nie pisz o tym tanim czyms, bo to jest po to zeby bylo tanie , ja przeszedlem droge od x201 do x260 plus t430 t450 no kurde chociaz bym chcial no ani jeden sie nie zepsul, a nigdy nie mialem torby tylko w rekach nosilem, jedyne co to tablety, ale to wina softu a nie sprzetu

        Skomentuj

  5. MartinMax
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2019-04-17 18:16

    "z serwisem Lenovo, ocenianym przez klientów coraz bardziej pozytywnie."

    Taak... Serwisu gwarancyjnego służbowego Ideapada nie zapomnę chyba nigdy. Od wymiany płyty głównej w ramach gwarancji wymigali się wyłamanym ponoć kawałkiem plastiku w okolicach złącza karty sieciowej (przesłali zdjęcie z którego nic nie wynikało, poza tym co to ma do zawieszającego się w losowych momentach laptopa?) Zaproponowali na pocieszenie naprawę odpłatną w postaci wymiany płyty głównej w cenie przewyższającej wartość nowego laptopa tego typu. Żadna reklamacja ani tłumaczenie nic nie pomogły.
    Od momentu tej "genialnej" naprawy nigdy więcej w firmie nie kupiliśmy żadnego sprzętu Lenovo i więcej nie kupimy. Lepiej dopłacić do sprzętu lepszej marki (szczególnie że lenovo nadmiarem jakości wykonania nie grzeszy) i mieć serwis, który przyjedzie do nas na miejsce w razie potrzeby i nie będzie robił cyrków z tym, za co się przecież płaci.

    Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!