Na topie

Monster Hunter: World na PC - data premiery i wymagania sprzętowe [AKT.]

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Kategoria: Gry Gry komputerowe Tematyka: gra akcji Kiedy premiera Wymagania sprzętowe gier Producenci: Capcom

Monster Hunter: World trafi na PC szybciej niż sugerowano. Twórcy przedstawili jednak nie tylko datę premiery, poznaliśmy też inne warte odnotowania informacje.

  • Monster Hunter: World na PC - data premiery i wymagania sprzętowe [AKT.]
A A

Monster Hunter: World spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem. Sprzedaż wygląda bardzo dobrze, chociaż gra dostępna jest tylko na PlayStation 4 i Xbox One. Wkrótce producent powinien mieć jeszcze więcej powodów do zadowolenia, gra trafi bowiem na PC.

Od dłuższego czasu mówiono, iż Monster Hunter: World zadebiutuje na komputerach jesienią tego roku. Ostatecznie okazuje się, że stanie się to nieco wcześniej. Oficjalnie poinformowano, iż premierę zaplanowano na 9 sierpnia.

Już teraz składać można zmówienia przedpremierowe (na Steam). Z wartych odnotowania informacji wspomnieć trzeba jeszcze o Denuvo. Twórcy zdecydowali się na implementację tych zabezpieczeń antypirackich.


Prócz daty premiery i powyższego zwiastuna przedstawiono też wymagania sprzętowe. Jeśli gra jest dla Was nieco tajemnicza, więcej na jej temat dowiecie się chociażby z naszej recenzji jednej z konsolowych wersji.

Minimalna konfiguracja sprzętowa (1080p, 30 fps, niskie ustawienia):

  • OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)
  • procesor: Intel Core i5 4460 3.20 GHz / AMD FX-6300
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 / AMD Radeon R7 260x (2GB)
  • DirectX: 11
  • 20 GB miejsca na dysku twardym

Zalecana konfiguracja sprzętowa (1080p, 30 fps, wysokie ustawienia):

  • OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)
  • procesor: Intel Core i7 3770 3.4 GHz / Intel Core i3 8350 4 GHz / AMD Ryzen 5 1500X
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) / AMD Radeon RX 570X (4GB)
  • DirectX: 11
  • 20 GB miejsca na dysku twardym

AKTUALIZACJA, 10.07.2018

Wspomniana wyżej data dotyczy wydania cyfrowego. Wiemy już jednak, że dostępne będzie również wydanie pudełkowe. Tyle, że trzeba będzie poczekać nieco dłużej - do 3 września.

Co najbardziej interesujące, wydanie pudełkowe będzie dostępne w niższej cenie. Kosztować ma około 200 złotych (w sklepie muve.pl dostępne już teraz w cenie 194 złotych), podczas gdy wydanie cyfrowe to koszt około 260 złotych.

Monster Hunter: World zostanie wydane na płytach DVD, w polskiej (napisy) i angielskiej wersji językowej. Dodatki do gry udostępnione na konsolach będą dostępne dla posiadaczy PC za darmo w późniejszym terminie.

Monster Hunter: World PC

Źródło: Monster Hunter, Cenega

Odsłon: 3879 Skomentuj newsa
Komentarze

13

Udostępnij
  1. Sharimsejn
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-07-09 22:33

    Z jednej strony dosyć niskie wymagania. Z drugiej grafika tyłka nie urywa ale to nie problem jeśli jest grywalność.

    Skomentuj

    1. Akatzuky
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-10 00:16

      Uwierz mi ze nawet na fake 4k na ps4 pro grafika momentami niszczy i mechanika swiata wgniata w fotel te potwory poluja na siebie same

      Skomentuj

  2. KENJI512
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-07-09 22:56

    "Zalecana konfiguracja sprzętowa (1080p, 30 fps, wysokie ustawienia)"

    Na PC to chyba 60FPS, a nie filmowa klatkownia ;)

    Skomentuj

    1. R2rr0
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-07-10 09:34

      Chyba nie, na Steam są wymagania i też jest podane 30 fps...

      Skomentuj

      1. Ghola
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-07-10 11:06

        Kurde, oby tylko nie było FPS locka ...

        Skomentuj

      2. Ghola
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-07-10 12:21

        Dobra z tego co wynalazłem to będzie opcja od 60 fpsów ;)

        https://cdn.capcom-unity.com/capcom-unity.com/user/dubindoh/mhw_pc/large/db04eef95ba4e2386c0b34180ccc6c8b.jpg?v=202200

        Skomentuj

  3. Dragonik
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-07-10 17:57

    I gdzie są obrońcy cyfrowych wydań, którzy mówili że będzie taniej?

    Skomentuj

    1. taki_jeden
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-10 18:30

      A czemu ma być taniej? Przecież koszt produkcji pudełka i nośnika jest całkowicie pomijalny. Płacisz za to co jest na nośniku. Więc niezależnie od tego czy masz płytę, czy ściągasz grę z neta, to jest to w dalszym ciągu ta sama gra, nad którą pracowało tyle samo ludzi. Jakby była tańsza o symboliczne 5zł to max. (I poniekąd tak jest, bo nie muszę tracić czasu na pójście do sklepu, płacić za bilet czy paliwo. Moje półgodziny jest droższe niż ten cały nośnik.)

      Skomentuj Historia edycji

    2. icogfx
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-07-11 00:31

      Zgodzę się w 100%, pamiętam jeszcze kilka lat temu jak wchodziły te całe wydania cyfrowe, każdy wtedy pisał jakie to jest ah i oh, że będzie super i tanio bo nie trzeba będzie produkować płyt/pudełek itd itp. Dziś z ciekawości sprawdziłem cenę gry Tekken 7 na PS4, cyfrowa wersja 279zł!!!!!! Pudełkowa w sklepie 239, na Allegro nówka sztuka 169... również pytam się, gdzie te wielkie mega zapowiadane obniżki cen jeśli całkowicie przejdziemy z nośników DVD na wersje cyfrowe? Zrobili nas w ch... jednym słowem. Pozdrawiam

      Skomentuj

  4. KeyCode
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-07-11 08:22

    A mi się podoba, że coraz więcej firm decyduje się na wypuszczanie gier na PC z opóźnieniem.
    Tytuł za to może być bardziej dopieszczony pod PC i nie trzeba się już ograniczać konsolami.
    Dodatkowo z wszystkimi dodatkami, to jest spoko.
    Oby tak więcej.

    Skomentuj

  5. JamesLogan9000
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2018-07-11 09:57

    @KeyCode niestety na konsoli PS4 teraz we wszystkie gry można grać za darmo.Ponad 900 tytułów można znaleźć w necie a ich liczba na niekorzyść twórców w strasznym tempie rośnie,a wszystko przez to że konsole które można shakować i zrobić Jailbreak są ogólnie dostępne ponieważ na rynku jest dziesiątki tysięcy konsol wyprodukowanych do maja 2018 które to mają software mniejszy niż 5.05.
    Jest spora liczba artykułów na ten temat które to wszystko opisują.

    Nawet najnowsze oprogramowanie 5.55 już padło a główny haker sceny konsolowej Matheus pokazał na Twiterze dowód dla Sony że je złamał ale na razie używa go prywatnie,mimo to zapowiedział że gdy już go opracuje w każdym szczególe wypuści do internetu jak to miało miejsce z JB 4.04,4.55 i 5.05.
    Konsola Sony 4 jest spiracona po pachy, smutne ale prawdziwe bo wiem że jeśli konsola pada i ludzie piracą gry żywotność maszynki kurczy się w bardzo szybkim tempie bo nie opłaca się na nią wydawać gier.Niestety Monster Hunter World plus wszystkie DLC też jest spiracone na ps4.Jedynie w Detroit: Become Human piraci nie pograją bo potrzeba softu 5.55 ale to tez kwestia czasu.Mam nadzieje że przyszła generacja czyli Playstation 5 będzie lepiej zabezpieczona.

    Skomentuj Historia edycji

    1. KeyCode
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-07-11 10:49

      To jest tylko kwestia czasu, aż PS4 będzie tak spiracone, że będzie można grać nawet na najnowszym sofcie, albo będzie można wgrać nowy soft i odpalać wszystko.

      Oby jeszcze zrobili w pełni stabilnie działający emulator na PC.

      Nie znam się na tym, ale uważam że z logicznego punktu widzenia odpalenie gier robionych pod PS4 było by prostsze uruchomić na PC niż gry z PS3.
      PS3 miało procesor 128 bitów.
      PS4 jest na platformie x86

      Coś mi się wydaje, że może nawet nie emulator, bo to spowalnia, ale po prostu program soft do odpalenia PS4 jest całkiem możliwe.

      Problem taki, że kto ma go zrobić za free ?
      Sprzedać go zgodnie z prawem nie możesz !!
      SONY by cię zabiło, armią prawników.

      To by musieli zrobić jacyś darczyńcy.
      Może Xbox albo MIcrosoft, tak nieoficjalnie ?

      Nie znam się na tym, ale uważam że to by było łatwiejsze niż emulator na PS3.

      Skomentuj

      1. KeyCode
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2018-07-11 10:56

        Historia programu Bleem
        płatny emulator, który był perfekcyjny i profesjonalny, bo był płatny.
        Niestety SONY ich zniszczyli.

        Uważam, że jakby można było takie emulatory sprzedawać legalnie, to by już dawno był taki na PS4 co miałby wydajność jeszcze lepszą niż PS4.

        Tylko jak to prawnie załatwić.

        Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!