Gry komputerowe

Monster Hunter: World na PC - data premiery i wymagania sprzętowe [AKT.]

opublikowano przez w dniu 2018-07-10

Monster Hunter: World trafi na PC szybciej niż sugerowano. Twórcy przedstawili jednak nie tylko datę premiery, poznaliśmy też inne warte odnotowania informacje.

Monster Hunter: World spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem. Sprzedaż wygląda bardzo dobrze, chociaż gra dostępna jest tylko na PlayStation 4Xbox One. Wkrótce producent powinien mieć jeszcze więcej powodów do zadowolenia, gra trafi bowiem na PC.

Od dłuższego czasu mówiono, iż Monster Hunter: World zadebiutuje na komputerach jesienią tego roku. Ostatecznie okazuje się, że stanie się to nieco wcześniej. Oficjalnie poinformowano, iż premierę zaplanowano na 9 sierpnia.

Już teraz składać można zmówienia przedpremierowe (na Steam). Z wartych odnotowania informacji wspomnieć trzeba jeszcze o Denuvo. Twórcy zdecydowali się na implementację tych zabezpieczeń antypirackich.


Prócz daty premiery i powyższego zwiastuna przedstawiono też wymagania sprzętowe. Jeśli gra jest dla Was nieco tajemnicza, więcej na jej temat dowiecie się chociażby z naszej recenzji jednej z konsolowych wersji.

Minimalna konfiguracja sprzętowa (1080p, 30 fps, niskie ustawienia):

  • OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)
  • procesor: Intel Core i5 4460 3.20 GHz / AMD FX-6300
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 / AMD Radeon R7 260x (2GB)
  • DirectX: 11
  • 20 GB miejsca na dysku twardym

Zalecana konfiguracja sprzętowa (1080p, 30 fps, wysokie ustawienia):

  • OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 (64-bit)
  • procesor: Intel Core i7 3770 3.4 GHz / Intel Core i3 8350 4 GHz / AMD Ryzen 5 1500X
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) / AMD Radeon RX 570X (4GB)
  • DirectX: 11
  • 20 GB miejsca na dysku twardym

AKTUALIZACJA, 10.07.2018

Wspomniana wyżej data dotyczy wydania cyfrowego. Wiemy już jednak, że dostępne będzie również wydanie pudełkowe. Tyle, że trzeba będzie poczekać nieco dłużej - do 3 września.

Co najbardziej interesujące, wydanie pudełkowe będzie dostępne w niższej cenie. Kosztować ma około 200 złotych (w sklepie muve.pl dostępne już teraz w cenie 194 złotych), podczas gdy wydanie cyfrowe to koszt około 260 złotych.

Monster Hunter: World zostanie wydane na płytach DVD, w polskiej (napisy) i angielskiej wersji językowej. Dodatki do gry udostępnione na konsolach będą dostępne dla posiadaczy PC za darmo w późniejszym terminie.

Monster Hunter: World PC

Źródło: Monster Hunter, Cenega

marketplace

Komentarze

13
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    @KeyCode niestety na konsoli PS4 teraz we wszystkie gry można grać za darmo.Ponad 900 tytułów można znaleźć w necie a ich liczba na niekorzyść twórców w strasznym tempie rośnie,a wszystko przez to że konsole które można shakować i zrobić Jailbreak są ogólnie dostępne ponieważ na rynku jest dziesiątki tysięcy konsol wyprodukowanych do maja 2018 które to mają software mniejszy niż 5.05.
    Jest spora liczba artykułów na ten temat które to wszystko opisują.

    Nawet najnowsze oprogramowanie 5.55 już padło a główny haker sceny konsolowej Matheus pokazał na Twiterze dowód dla Sony że je złamał ale na razie używa go prywatnie,mimo to zapowiedział że gdy już go opracuje w każdym szczególe wypuści do internetu jak to miało miejsce z JB 4.04,4.55 i 5.05.
    Konsola Sony 4 jest spiracona po pachy, smutne ale prawdziwe bo wiem że jeśli konsola pada i ludzie piracą gry żywotność maszynki kurczy się w bardzo szybkim tempie bo nie opłaca się na nią wydawać gier.Niestety Monster Hunter World plus wszystkie DLC też jest spiracone na ps4.Jedynie w Detroit: Become Human piraci nie pograją bo potrzeba softu 5.55 ale to tez kwestia czasu.Mam nadzieje że przyszła generacja czyli Playstation 5 będzie lepiej zabezpieczona.
    Zaloguj się
  • avatar
    Z jednej strony dosyć niskie wymagania. Z drugiej grafika tyłka nie urywa ale to nie problem jeśli jest grywalność.
    Zaloguj się
  • avatar
    "Zalecana konfiguracja sprzętowa (1080p, 30 fps, wysokie ustawienia)"

    Na PC to chyba 60FPS, a nie filmowa klatkownia ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    I gdzie są obrońcy cyfrowych wydań, którzy mówili że będzie taniej?
    Zaloguj się
  • avatar
    A mi się podoba, że coraz więcej firm decyduje się na wypuszczanie gier na PC z opóźnieniem.
    Tytuł za to może być bardziej dopieszczony pod PC i nie trzeba się już ograniczać konsolami.
    Dodatkowo z wszystkimi dodatkami, to jest spoko.
    Oby tak więcej.