Gry komputerowe

Gracze będą streamować 54 godziny bez przerwy [AKT. znamy wyniki akcji]

przeczytasz w 3 min.

Kto powiedział, że gracze nie mogą zrobić czegoś pożytecznego? Nowa akcja Nvidii ma za zadanie wspomóc Klinikę Rehabilitacji Centrum Zdrowia Dziecka.

Czwarty rok z rzędu znani gracze, e-sportowcy oraz internetowe osobistości zwierają szyki, aby podczas trwającej 54 godziny transmisji online zebrać jak najwięcej pieniędzy dla potrzebujących pomocy. Tym razem zebrane donacje zasilą konto Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia Dziecka i zostaną przeznaczone na zakup sprzętu do Kliniki Rehabilitacji.

Jest to już kolejna odsłona charytatywnej akcji firmy Nvidia z graczami i YouTuberami w rolach głównych. W poprzednim roku uczestnicy wydarzenia zbierając pieniądze dla fundacji DKMS zachęcali do dołączenia do bazy potencjalnych dawców szpiku. Wcześniej przeprowadzono zbiórki dla kliniki onkologicznej Przylądek Nadziei oraz podopiecznych Kliniki Budzik, walczącej o wybudzanie osób pogrążonych w śpiączce.

„Cieszymy się, że już po raz czwarty udało się zebrać dużą grupę osób, którzy chętnie pomagają potrzebującym. Dotąd dzięki hojności graczy i widzów transmisji udało się zabrać prawie 200 000 złotych”, powiedziała Hanna Leśniorowska, Senior Marketing Manager Central Eastern Europe z firmy Nvidia. „Internauci udowadniają, że dzielenie się z innymi to nie tylko dobry uczynek, ale przede wszystkim wielka radość.”

Gry wideo rozwijają wiele umiejętności, ale autentyczne wyzwania czekają na nas tylko w realnym życiu. Wiedzą o tym szczególnie Ci, którzy po różnego rodzaju operacjach dochodzą do sprawności w Klinice Rehabilitacji Centrum Zdrowia Dziecka. O ile odrodzenie się w grze zajmuje zazwyczaj parę chwil, to prawdziwe leczenie może trwać tygodnie, miesiące, a nawet lata.

„Nasza fundacja od 29 lat wspiera ten szpital na różne sposoby, bo najważniejsze są dzieci i komfort ich diagnozowania oraz leczenia. Tworzymy nowoczesne i bezpieczne warunki, by dzieci były leczone według najwyższych standardów bez względu na to, czy urodziły się tu, czy tysiąc kilometrów stąd”, powiedziała Elżbieta Golińska, prezes Fundacji Towarzystwo Przyjaciół Centrum Zdrowia Dziecka. „Chore dziecko cierpi bardziej niż dorosły - nie rozumie pewnych rzeczy, nie umie o wszystko zapytać. Rehabilitacja to ciężka, czasem bolesna praca nad powrotem do zdrowia i sprawności dzieci z wadami wrodzonymi, nabytymi, po urazach i nie tylko. Tym cenniejsza jest właśnie taka akcja - szlachetne działanie na rzecz nowoczesnej, skutecznej rehabilitacji pacjentów CZD.”

Główna zbiórka odbędzie się w dniach 7-9 grudnia 2018 roku podczas 54-godzinnej transmisji internetowej. W jej trakcie ponad 60 zaproszonych gości, wśród których nie zabraknie znanych osobistości i drużyn esportowych, wraz ze swoimi fanami postara się zebrać jak największą kwotę na pomoc potrzebującym dzieciom.

Plan NVIDIA CHARITY 54H STREAM

  • 7 grudnia 2018
    • 17:00 – 19:00: Blackfireice, Bixcente
    • 19:00 – 21:00: Izak, Leh
    • 21:00 – 23:00: Urqueen, Radyjko, LotharHS
    • 23:00 – 0:00: Pago
  • 8 grudnia 2018
    • 0:00 – 1:00: Pago
    • 1:00 – 2:00: Izakoboars PUBG
    • 2:00 – 3:00: Izakoboars Fortnite
    • 3:00 – 6:00: Bungo, Graba
    • 6:00 – 8:00: Emil
    • 8:00 – 11:00: Domówka u Nervariena
    • 11:00 – 13:00: Wonziu
    • 13:00 – 15:00: Soushibo, Niklaus
    • 15:00 – 17:00: SajuSaju, Pago
    • 17:00 – 19:00: Łosiu, Seto, Kycu
    • 19:00 – 21:00: Nexos, Tips, Slayproxx
    • 21:00 – 23:00: Izak, Leh
    • 23:00 – 0:00: Izakoboars vs Codewise
  • 9 grudnia 2018
    • 0:00 – 1:00: Izakoboars vs Codewise
    • 1:00 – 3:00: Niedaradek
    • 3:00 – 5:00: Ewron, Nitashi
    • 5:00 – 7:00: Snower
    • 7:00 – 9:00: Tuttek, Gluhammer
    • 9:00 – 11:00: Arquel, Kubon, Overpow
    • 11:00 – 13:00: Dealereq + Sheo
    • 13:00 – 15:00: Manoyek + Jacob
    • 15:00 – 17:00: Hadesiak + Admiros
    • 17:00 – 19:00: BLACKWHITE.TV
    • 19:00 – 21:00: NRGeek + ZagrajnikTV
    • 21:00 – 23:00: MówPoLucku

Szczegółowy harmonogram transmisji oraz szczegóły akcji znajdują się na stronie. Można na niej również dokonywać wpłat dzięki systemowi płatności PayPal oraz śledzić postępy zbiórki. Możliwe są także tradycyjne przelewy bankowe bezpośrednio na konto fundacji.

Aktualizacja 11.12.2018 9:10

Znamy już wyniki charytatywnego streamu Nvidii. W akcję zaangażowało się 67 gwiazd Internetu, zawodników esportowych i influencerów, transmisja trwała 54 godziny, zabawa zgromadziła 200 000 widzów i udało się zebrać kwotę w wysokości 83 654,26 zł.

Pomysł był prosty, a cel ambitny. Uczestnicy charytatywnego wyzwania przez ponad dwie doby kwestowali grając w popularne gry i organizując wyzwania dla swoich fanów. W tym czasie żywiołowo komentowali rozgrywkę, ale przede wszystkim nawoływali widzów do wpłat na rzecz pacjentów Centrum Zdrowia Dziecka. Całą inicjatywę można było na bieżąco śledzić podczas internetowej transmisji.

Warto wspomnieć, że dwa razy podczas pojedynczego wejścia na wizję, trwającego za każdym razem cztery godziny, udało się zebrać kwotę 15 tys. zł, a najwyższy zarejestrowany datek od jednej osoby to aż 10 tys. zł. Świadczy to o niesamowitej sile oddziaływania zaproszonych do akcji streamerów i hojności uczestników, składających się w dużej mierze z młodych internautów.

NVIDIA CHARITY 54H STREAM - infografika
Kliknij, aby powiększyć infografikę

Firma Nvidia pragnie serdecznie podziękować osobom zaangażowanym w akcję, którzy przyczynili się do końcowego sukcesu. Szczególne podziękowania dla wszystkich darczyńców. Oczywiście tradycyjnie Nvidia również dołożyła swoją cegiełkę.

Źródło: Nvidia

Komentarze

7
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Michał 06
    1
    ale się namnożyło tych streamerów większości nie znam :P
    • avatar
      mutissj
      0
      Dobra zmiana plus
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Dobra akcja, ale będzie śmiesznie, jeżeli na streamie charytatywnym pokażą raka (fortnuta).
        • avatar
          Dragonik
          -1
          Co to jest ten influencer, jakiś wymysł dzisiejszej mody czy co?
          • avatar
            Dragonik
            0
            Pewnie tak będzie bo w końcu ten rak jest popularny (niestety)
            • avatar
              nevermind
              0
              Nvidia o ma jednak łeb, prawie za darmo zrobili sobie reklamę :)