• benchmark.pl
  • Gry
  • Porcja rozgrywki z polskiego Sniper Ghost Warrior Contracts
Gry

Porcja rozgrywki z polskiego Sniper Ghost Warrior Contracts

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2019-09-29

Potrzeba chwili aby wymienić wszystkie powstające obecnie, dobrze zapowiadające się polskie gry. Tym razem pojawiła się okazja do przypomnienia sobie o Sniper Ghost Warrior Contracts.

Chociaż można trafić na różne opinie dotyczące serii rozwijanej przez CI Games, będzie to już czwarta odsłona, a to najlepiej dowodzi, że nie brakuje zainteresowanych zakupami. Trudno w tym momencie wyrokować, jakie wyniki sprzedaży wygeneruje Sniper Ghost Warrior Contracts, ale pewne jest, że będzie nieco odbiegać od wcześniejszych odsłon.

Zabawa ma bowiem skupiać się na wykonywaniu tytułowych kontraktów. Nie należy oczekiwać dużego i otwartego świata, ale mimo tego, przynajmniej wedle zapowiedzi, zadania można będzie wykonywać na różne sposoby. Przyjdzie przy tym przemierzać śnieżną Syberię. Jedna z przygotowywanych lokacji to Kolchak Harbor i właśnie ona pojawia się na ostatnim materiale wideo, jaki opublikowali twórcy. Został on opatrzony komentarzem Asima Tanvira, który odpowiada za kontakty CI Games ze społecznością graczy. Otrzymujemy tutaj dowód między innymi na to, że absolutnie nie trzeba będzie ograniczać się do karabinu snajperskiego.

Sniper Ghost Warrior Contracts - Kolchak Harbor gameplay

Jak Wam się podoba? Na premierę Sniper Ghost Warrior Contracts nie będziemy długo czekać, zaplanowano ją na 22 listopada. Tego dnia gra ma trafić na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Źródło: CI Games

marketplace

Komentarze

2
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Hejterow znajdzie sie wielu, ale wiekszosc i tak zagra bo nie ma zbyt wielu takich gier, a zazwyczaj bez czepiania sie wypadaja dobrze. Oczywiscie czepiac sie mozna zawsze.
  • avatar
    Zapowiada się ciekawie. Przydało by się dodać do tej gry widok wnętrzności ciała, w którą się trafiło na wzór innych gier. To powinno przyciągnąć wielu graczy i urozmaicić rozrywkę. Do tego jakieś dodatki do broni aby w miarę przechodzenia gra się nie nudziła np: wzmocnione pociski, które po trafieniu w cel wybuchają lub wwiercają się w ciało.