Gry na konsole

Project CARS za duże dla Wii U

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2015-07-22

Co ciekawe, nie oznacza to, że fani rozwiązań Nintendo nigdy nie zetkną się z produkcjami Slightly Mad Studios.

Project CARS gra

Project Cars miało swoją premierę wprawdzie na początku maja, ale termin ten nie dotyczył konsoli Wii U, która na debiut produkcji Slightly Mad Studios cały czas czekała. Teraz wiemy już, że się nie doczeka.

Wydłużające się prace nad wersją dla konsoli Nintendo nie wróżyły niczego dobrego. Sprawdził się jednak najczarniejszy z możliwych scenariuszy i oficjalnie poinformowano, że Project CARS na Wii U nigdy nie zawita. Dlaczego? Wydany przez twórców komunikat nie jest zaskakujący, ponieważ dowiedzieć możemy się z niego, że „gra jest po prostu dla Wii U zbyt duża”.

Co ciekawe, nie oznacza to, że fani rozwiązań Nintendo nigdy nie zetkną się z produkcjami Slightly Mad Studios. Stwierdzono, iż z niecierpliwością wyczekiwana jest nowa platforma japońskiego producenta, która będzie dysponowała większymi mocami obliczeniowymi.

W tym miejscu wspomnieć wypada, iż trwają prace nad konsolą o roboczej nazwie NX, ale trudno wskazać teraz parametry, jakimi będzie ona dysponować. Tajemnicą nie jest też fakt, iż oficjalnie zapowiedziano już Project Cars 2.

Źródło: polygon

marketplace

Komentarze

25
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Ciekawe co z ludźmi którzy dali kasę na Kickstarterze wiedząc ze PC wyjdzie na Wii....
    Zaloguj się
  • avatar
    Czyli "Optymalizacja naszej gry jest słaba, za dużo czasu zajęłaby optymalizacja tego hypowatego szitu"
    Zaloguj się
  • avatar
    na PC niech skończą a nie Wii U, ta gra jest naprawdę cienka na 3 -4 lata pracy nad nią to naprawdę nie popisali się, fizyka kolizji plus zniszczenia kuleje niesamowicie do tego dochodzi martwe multi coraz mniej ludzi gra ta gra umiera jedynie eventy czasówki ją ratują ale ile można to jeździć więc naprawdę nie POPISALI się do tego optymalizacja też nie porywa model prowadzenie też taki łooo i jeszcze pie####do$&^&^@lą o 2 części coś ...
    Zaloguj się
  • avatar
    złodzieje..
    Zaloguj się
    -9
  • avatar
    Ha ha barany :) Projec Cars - zwykłe wyścigi za duże na Wii. Prehistoryczne PS3 miało Gran Turismo, Xbox Forze a podobne wydajnościowo Wii U nie przerzuci przyciętego PC? Lamusy z nich a nie koderzy.
    Zaloguj się
    -11
  • avatar
    Bardzo długo ściemniali, a nie się starali. Od początku były z ich strony ochy i achy, Andy Tudor piał z zachwytu, że gra już na tym etapie prezentuje się świetnie, obiecywał złote góry włącznie z supportem dostępnych na rynku kierownic (w tym wszystkim wtórował mu Ian Bell). Aż nagle przyszedł maj, a konsola obecna na rynku od niemal 3 lat w niewyjaśnionych okolicznościach nagle straciła połowę mocy? I o to ma się do nich żal. Nie było by tematu gdyby skreślili ją razem z PS3/X360, kiedy był na to odpowiedni czas. Ale oni woleli iść w zaparte jeszcze przez 3 miesiące po premierze, wiedząc doskonale, że z tych 23 FPS nigdy 60 nie zrobią. Trudno się mówi, żyje się dalej, dobrze że preorder złożyłem także na wersję PC...