Gry

Tak obecnie wygląda Rainbow Six: Siege

z dnia 2015-04-08
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
11 komentarzy Dyskutuj z nami

W sieci pojawiła się garść materiałów z zamkniętych testów alfa nowej taktycznej strzelanki Ubisoftu.

Rainbow Six: Siege screen

Wczoraj rozpoczęły się zamknięte testy alfa gry Ranbow Six: Siege. Gracze otrzymali do dyspozycji dwie mapy oraz niewielki arsenał broni i gadżetów. Dzięki Arekkz Gaming możemy zobaczyć jak taktyczna strzelanka studia Ubisoft prezentuje się w obecnej fazie produkcji.

Dwie udostępnione do testów mapy to House oraz Plane – ich nazwy mówią same za siebie z jakimi lokacjami mamy do czynienia. 

W „domu” obie drużyny mogą wykorzystać dużą liczbę okien i drzwi, jak również skorzystać ze zdolności do wspinaczki po zewnętrznych ścianach budynku. „Samolot” natomiast wymusza na graczach zupełnie inne, taktyczne podejście do zabawy, co szczególnie komplikuje rozgrywkę drużynie atakującej.

Poniżej możecie „zwiedzić” obie mapy:

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Dzięki materiałom wybuchowym gracze nie są ograniczeni do zaprojektowanych przez twórców korytarzy i pomieszczeń. Ubisoft zadbał o system destrukcji otoczenia, pozwalający między innymi rozwalać ściany czy nawet podłogę. Tak wygląda (i działa) to w praktyce:

Rainbow Six: Siege koncentruje się na współpracy pięcioosobowych ekip. Każdy w drużynie ma swoje własne zadania i dlatego też przedstawiciele różnych klas mają różne umiejętności. Poniżej możecie zobaczyć krótkie podsumowanie poszczególnych bohaterów udostępnionych w zamkniętych testach alfa:

Na koniec bonus: 18-minutowy gameplay:

Premiera gry Rainbow Six: Siege powinna odbyć się jeszcze w tym roku, choć wciąż nie znamy dokładnej daty. Wiemy natomiast, że tytuł ten powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox OnePlayStation 4.

Źródło: VG247, YouTube/Arekkz Gaming

marketplace

Komentarze

11
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Na E3 była to niby taktyczna gra. Teraz to wygląda jak zwykły FPS robiony na bazie CS:GO.
    Zaloguj się
  • avatar
    Pograłem i powiem szczerze, że jak na razie szału nie robi. Graficznie to kompletnie inna gra niż pokaz na E3. To dopiero alpha, ale nie sądzę, że nastąpi taki skok graficzny. Balans broni też nie należy do najlepszych i bywa z tym różnie. Na pewno w tej wersji występuje naprawdę mało błędów i przyjemnie się gra. Co do komunikacji też szału nie ma, ale to pewnie zostanie poprawione. Gra ma potencjał i mam nadzieję, że Ubisoft go wykorzysta :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Tak się składa, że mam dostęp do Alphy. W obecnej chwili nie da się nic zmieniać w ustawieniach oprócz rozdzielczości. To są screeny z gry:
    http://i57.tinypic.com/ng4v9f.jpg
    http://i62.tinypic.com/6q89qv.jpg
    http://i59.tinypic.com/2816mmc.jpg
    Nie wiem czy gra sama ustawia grafikę czy co, ale ja jej zmienić nie mogę.
  • avatar
    Pewnie idioci z Ubi zamiast dać opcje grafiki w menu gry, sprawili ,że gra tworzy pewnie plik .ini/.cfg lenistwo totalne.
  • avatar
    Mozna bylo sie spodziewac (chociaz po ciuchu liczylem na powrot prawdziwego r6). Juz Vegasy byly slabymi r6-kami, wiec teraz na pewno bedzie jeszcze gorzej (ubisoft). Jezeli ktos ma jeszcze nadzeieje do tej gry, to niech pomysli - ubisoft - i wszystko jasne. To na pewno bedzie gowno warty r6. Nawet jezeli gra sama w sobie nie bedzie zla jako zwykla strzlenka. Roznica jest taka, ze zwyklych_dobrych strzelanek mamy cala mase, a taktycznych strzelanek z jakims wiekszym realizmem juz nie ma wlasciwie wcale.
  • avatar
    o, właśnie skończyło mi się pobierać... zobaczymy co to takiego
  • avatar
    Wygląda zajebiście!!!!
  • avatar
    jak wygląda recoil ? bo z filmów to mu dalego do RS i poprzednich części
  • avatar
    Taktyczna strzelanka - Arma 3 zaprasza!