Na topie

Red Dead Redemption 2 ze wsparciem 4K i HDR na Xbox One X

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry na konsole

Kategoria: Gry Gry na konsole Gry Xbox One Gry PlayStation 4 Tematyka: gra akcji Producenci: Rockstar

Red Dead Redemption 2 to jedna z najgoręcej wyczekiwanych gier. Trudno mówić o niespodziance, najlepiej prezentować ma się na Xbox One X.

  • Red Dead Redemption 2 ze wsparciem 4K i HDR na Xbox One X
A A

Gracze korzystający z komputerów nie lubią przyznawać się, iż zazdroszczą posiadaczom konsol możliwości zabawy z daną grą. Wydaje się jednak, że przy Red Dead Redemption 2 pojawi się przynajmniej kilka tego typu głosów.

Studio Rockstar przygotowuje Red Dead Redemption 2 z myślą o konsolach Xbox One oraz PlayStation 4. Systematycznie pojawia się coraz więcej informacji i materiałów przybliżających rozgrywkę, nieco w cieniu znalazły się natomiast techniczne aspekty gry.

Powoli się to jednak zmienia. W przypadku Xbox One X pojawi się wsparcie dla 4K i technologii HDR, potwierdzenie znalazło się na oficjalnej stronie firmy Microsoft poświęconej marce Xbox. Zagadką pozostaje liczba klatek na sekundę, ale można spodziewać się, iż przy tej rozdzielczości twórcy zdecydują się na 30 fps.

Red Dead Redemption 2 4K i HDR na Xbox One X

To właśnie na Xbox One X, a więc na najmocniejszej obecnie konsoli, Red Dead Redemption 2 wyglądać ma najlepiej. Nie mogliśmy tego jeszcze ocenić, fragmenty rozgrywki, które widzieliśmy zarejestrowano na PlayStation 4 Pro. Skoro jednak wyglądają dobrze, w przypadku Xbox One X powinno być jeszcze milej dla oka.


Źródło: windowscentral, RockstarGamesPL

Odsłon: 3665 Skomentuj newsa
Komentarze

38

Udostępnij
  1. raffal81
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2018-08-15 22:33

    Na PS4 PRO i tak świetnie wygląda, tak czy siak jedni i drudzy będą bawić się na pewno świetnie, ja już nie mogę się doczekać.

    Skomentuj

      1. krisu82gdansk
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2018-08-16 08:52

        największy ból to ma gimbaza bez kosnol, na każdym kroku playzłom itp. zachowują się jakby siedzieli na i7 z 1080p, a większość kasy na konsole od mamusi nie dostała, a pecet na poziomie i3 i 1050
        ale do komentowania jakie to mają mocarne sprzęty pierwsi :D

        Skomentuj

        1. rlistek
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2018-08-16 15:05

          Konsola to zabawka dla dzieci w cenie dobrej klawitury+myszki+podkładki, którą, jeśli nagle z jakiś powodów ci się zachce bawić czymś takim, można sobie kupić robiąc zakupy na obiad wracając z pracy.
          Z czym do ludzi.

          Skomentuj Historia edycji

  2. hideo
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2018-08-15 22:54

    nie ma to jak z newsów i filmów z wersji ps4 pro pisać teoretycznego newsa o wersji xbox one x w dodatku w tonie prowokującym wojnę między pc a konsolowcami i między konsolowcami między sobą...

    Skomentuj

  3. KENJI512
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2018-08-15 23:06

    "Zagadką pozostaje liczba klatek na sekundę, ale można spodziewać się, iż przy tej rozdzielczości twórcy zdecydują się na 30 fps."

    hehe. next-gen :)

    Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-08-15 23:26

      Na PS4 Pro oraz XBOX OneX spokojnie mogliby dać 1440p/60FPS przy detalach Medium/High i immersja byłą by super.

      Lecz przecież hasło "4K" tak dobrze się sprzedaje... niestety.

      Skomentuj

    2. PS4Ekskluzyw
      Oceń komentarz:

      -8    

      Opublikowano: 2018-08-16 04:35

      @KENJI512

      piecyk pc w cenie 5/10 konsol a ze świecą szukać takich gier i oprawy jak w The Order U4 Horizon ZD God of War itd...

      hehe. next gen pc :) Wstyd i tona mułu.

      Skomentuj

      1. Eternal1
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-08-16 07:48

        Po prostu inny model biznesowy.

        W PC zarabia się na podzespołach (procesor, karta grafiki)
        W konsolach zarabia się na grach (wyższe ceny gier, exclusive)

        Skomentuj

        1. xbk123
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2018-08-16 09:02

          Co ma wspólnego sprzedaż podzespołów pc z tym jaką cenę gry ustali wydawca Pillars of Eternity? Co znaczy "w PC zarabia się na sprzedaży podzespołów" hehe? Czy PC to firma?

          Skomentuj

        2. raffal81
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-08-16 09:28

          Te ceny już prawie równają się z cenami konsolowymi, więc już nie przesadzaj ;)))

          Skomentuj

          1. xbk123
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-08-16 09:32

            Trzeba też brać pod uwagę fakt, że na konsoli możesz odsprzedać i wróci trochę kasy, a na pc zostaje z nami w bibliotece steam aż do grobu.

            Skomentuj

          2. raffal81
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-08-16 12:45

            Do tego nie jesteśmy właścicielami tych gier ;))

            Skomentuj

      2. BariGT
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2018-08-16 08:01

        Czy to nie slodkie ogladac gimbaze jarajaca sie 1080p upscalowanym do 4K i to jeszcze w rozdzielczosc "DO 60kl/s"?

        Na szczescie zaraz wychodzi GTX2080 i znowu bedzie widac jaka przepasc technologiczna dzieli obie te platformy.

        Skomentuj

        1. krisu82gdansk
          Oceń komentarz:

          -4    

          Opublikowano: 2018-08-16 08:51

          i cóż takiego odpalisz na tej karcie?!?!? jaki to wielki tytuł masz w tym roku na peceta?
          idąc dalej porównywanie karty za kilka tysięcy z konsolą wartą 1500zł jest jak podniecanie się, że nowe BMW jest lepszego od 12 letniego passata, no jest!! byłoby dziwne gdyby było inaczej
          porównać można rzeczy na podobnym poziomie jak recenzuje się telefony to nowy S9 nie zestawia się z 5 letnim S3 ;)
          także jak jesteś taki zawodowy tester to teraz przez chwilę pomyśl, to aż tak nie będzie bolało
          weź konsole za 1500zł i z te same pieniądze (a nawet dorzuć sobie 500zł) zbuduj pecetam, co to będzie? i3? 4gb? jakiś 1050? może Ci kasy starczy, pamiętaj o systemie!!! nie wgrywamy windowsa od kolegi
          na sam koniec masz dwie platformy w podobnej cenie i je można wtedy porównać inaczej to nie ma sensu, jak myślisz pececik z te pieniądze ugrałby takiego RDR2 w 1080p i do tego z upscalem do 4K???
          następnym razem pomyśl zanim się zbłaźnisz porównaniem konsoli kilkuletnie do karty kilka razy droższej, której jeszcze nie ma :D
          napisz jeszecze telefony są hu..... za dwa lata wyjdzie S12 i wszystko pozamiata, także S9 to syf

          Skomentuj

          1. rlistek
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2018-08-16 15:14

            A kogo obchodzi, że jesteś biedny. Nie stać cię na PC to grasz na konsoli - proste.
            Tylko się cieszyć, że tacy jak ty tez mogą sobie pograć, ja w tym problemu nie widzę żadnego. I nikt by nie miał żadnej spiny, gdyby nie tacy oderwani od rzeczywistości jak ty, którzy wyskakują z absurdalnymi tekstami brzmiącymi dokładnie jak "12 letni passat jest lepszy od nowego BMW".

            Skomentuj Historia edycji

          2. raffal81
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-08-18 12:18

            Taaak, ale jak widzimy temat INTEL i nowe procesory to nagle wszyscy oburzeni, bo INTEL taaaaakie ceny dał, dyma wszystkich, że ludzie naiwni itp itp.

            A przecież to to samo, ja nie narzekam, więc napiszę że Ci co narzekają to biedaki, a Intel jest boski, ceny też są super, szanuję wszystkich, spełnia ich marzenia ;)))))|

            W tym jest problem, w jednym temacie piszą że STAĆ MNIE, RTX2080, a nie konsolowy plebs. A temat później piszą o śmiesznie wysokich cenach procesorów Intel :D

            Nie mówię tutaj o Tobie oczywiście ale o innych gagatkach.

            Po następne, to piszemy tutaj o grze której nie ma na PC, więc to już w ogóle o kant dupy rozbić te teksty MNIE STAĆ, to jak Cię stać, to idź i kup sobie RDR2 na swój mocarny PC.

            W ogóle wszystko to to jeden wielki uj. :D

            Odwieczna walka dobra ze złem :D gdzie każdy chce być tym dobrym :D

            Ja teraz patrzę na prawą stronę mojego biurka, a tam leży GTX 1070, zastanawiam się czy wsadzać go do kompa, bo w sumie gram na konsoli, mam sporo fajnych gier, każda z nich daje sporo frajdy, jedna w 30 fps inne w 60fps, pal licho ważne że daje dużo frajdy.

            Na PC ostatni raz grałem nie pamiętam kiedy, a jak kupowałem GTX1070, to się jarałem jak dziecko, a później kręciły się tylko w niej wentylatory dla picu, bo oglądałem w większości przypadku PULPIT.

            Kiedyś też taki byłem, ładowałem w PC każde pieniądze i byłem zajarany że mam tak mega wykoksowany sprzęt a gry chodzą na ultra.

            Poźniej trochę dorosłem, zobaczyłem że do gier na HIGH wystarczy średniej klasy sprzęt, na ultra trzeba dołożyć drugie tyle, ale chwila chwila, na ultra gra prawie niczym się nie różni, wtedy to zrozumiałem, jak to byłem dymany, teraz już się dymać nie daję. Owszem są gry które na PC z chęcią bym ograł, ale więcej jest ich na konsoli, dlatego tez PC na razie zostaje do pracy, jeżeli ruszy się coś w tej dziedzinie, będzie jakaś rewolucja, to może wrócę, ale jak wiadomo konsole nowe niedługo za pewne też wyjdą, a to w sumie też PC jeden kit, bo liczą się wyłącznie dobre gry.

            Skomentuj Historia edycji

      3. KENJI512
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2018-08-16 11:04

        Co do tej oprawy... efekt odległości od monitora, stąd robi wrażenie :)

        Usiądz w takiej jak przy PC, no i miej realne 4K lub 1440p, zobaczysz tekstury :)

        Z daleka, owszem, super wyglądają i fajnie się gra (mam konsolę, mam pc).

        Skomentuj

        1. PS4Ekskluzyw
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2018-08-16 11:37

          O czym bredzisz kto gra z nosem w ekranie. Kto w ogóle gra na monitorze ech.... Podłączać monitor do konsoli to profanacja.

          Do konsoli podłącza się świetny panel z dobrym HDR co najmniej 55 cali :)

          Kolejny zwiastun Spider Man New York City Open-World
          Jak zwykle takiej pięknej dopieszczonej oprawy ze świecą szukać na pc.

          https://www.youtube.com/watch?time_continue=65&v=yEBp_F67_DI

          Mody do GTA na pc się chowają plastic fantastic. ;)

          Skomentuj

          1. KENJI512
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-08-16 11:50

            Ale mówimy o oprawie gwarantowanej przez PC/PS, czy o takiej, którą ulepsza odległość od wyświetlacza lub wyświetlacz, bo to można mieć na PC i na PS?

            Skomentuj

          2. rlistek
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-08-16 15:16

            Jaki widzisz problem z podłączeniem PC do TV?

            Skomentuj

    3. krisu82gdansk
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2018-08-16 08:46

      a na piecu myślisz ile wyciągniesz?

      Skomentuj

  4. raffal81
    Oceń komentarz:

    -3    

    Opublikowano: 2018-08-15 23:29

    Widzę że najbardziej płaczą Ci co konsoli nie maja :)))
    Ja tam będę się świetnie bawił i w 30 fps ;]

    Skomentuj

    1. Eternal1
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-08-15 23:55

      Do strategii turowych czy przygodówek 30FPS wystarczają OK.

      Lecz nie do dynamicznych scen, nawet na smartfonie tak ustawiam opcje grafiki żeby mieć ~50FPS, a telefon wcale nowy nie jest (2014).

      No ale masz rację, ludzie mają różne potrzeby i priorytety.

      Skomentuj

      1. xbk123
        Oceń komentarz:

        -7    

        Opublikowano: 2018-08-16 08:45

        No tak, ale to tylko Twój prywatny, a nawet osamotniony, pogląd. Ludzie, w tych nienadających się do niczego 30fps, grają od lat na konsolach i generują największą sprzedaż gier.

        Skomentuj

        1. Eternal1
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-08-16 09:14

          Przecież piszę wyraźnie: "No ale masz rację, ludzie mają różne potrzeby i priorytety."
          Czytaj zanim zaczniesz pisać.

          Skomentuj

        2. KENJI512
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-08-16 11:02

          Ludzie grają na PS4 w 30fps z kilku powodów:

          1) konsola z kanapy, wygodniej, relaksik
          2) nie muszą martwić się czy gra odpali, ustawiać opcji graficznych, instalować gier (trudne rzeczy dla wielu osób). Wkładasz płytkę i grasz.
          3) bardzo wiele osób nie widziało różnicy pomiędzy 30fps a 120fps+. osobiście jak pokazywałem to każdy różnice widział już w ruchu kursorem myszki, o rozgrywkach nie wspominając. jeden znajomy kupił monitor do kompa 60hz i z westchnieciem "ja lepszego nie potrzebuje" bylo slychac "musialbym wylozyc wiecej kasy".
          4) 30fps z kanapy, 30fps z krzesla 1m przed monitorem, inaczej sie odczuwa, z daleka nie ma takiej immersji, szczegolnie przy sterowaniu padem, ktory nie jest tak precyzyjnym urzadzeniem, jak mysz
          5) ludzie wola kupowac na raty, niz wylozyc raz a dobrze (tania konsola, drozsze gry)

          Skomentuj

          1. Laothoe
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-08-17 12:57

            1) to samo możesz mieć na PC
            2) Wydaje mi się, że większość gier i tak wgrywa się na dysk konsoli, z płyty lokacje ładują się jak UFO na Amidze. Fakt wszystko odpala.
            3) Totalne bzdury, jak ktoś pogra/popatrzy na obraz z większym odświeżaniem to 30fps później to lagi. Trzeba być ślepym, żeby nie odczuwać tej różnicy.
            4) Gorsza imersja to argument za graniem na konsoli?
            5) Kompa też możesz kupić na raty.

            Moim zdaniem ludzie grają na konsolach w 30fps, bo po prostu nie ma (lub rzadko jest) więcej. Jedyną przewagą konsol nad pc są gry ale rozumie to chyba tylko Sony. Ja ze starym kompem długo zastanawiałem się czy kupować konsole (nawet obie) czy pc i wybrałem pc, bo wydawało mi się tańszym rozwiązaniem. Gry śmiesznie tanie, co chwilę wyprzedaże, granie w necie za darmo itd. Więc po roku z kasą wyszedłem na swoje. (Uwaga wybrałem pc, bo jestem dusigroszem.)

            Jak pisałem, jedyną różnice robią gry. Grafiką bym się nie podniecał bo większość tych "perełek" to oskryptowane, tunelówki ala Tomb Rider, za to oferują (zazwyczaj) ciekawą historię i mnie głównie tym przyciągają. Co do kupna konsoli, ze względu na gry zastanawiałem się przy RDR i historia się powtarza ale pewnie i tym razem uda się przejść na pożyczonej ^^ (po cichu liczę, że RDR 2 w końcu wyjdzie na pc)

            Skomentuj

          2. KENJI512
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-08-17 23:49

            Chyba nie do końca zrozumiałeś mój koment, ja nie faworyzowałem nim grania konsol :P

            3) Totalne bzdury, jak ktoś pogra/popatrzy na obraz z większym odświeżaniem to 30fps później to lagi. Trzeba być ślepym, żeby nie odczuwać tej różnicy. -> "nie widzieli 30fps vs 120fps" w sensie nie mieli okazji zobaczyc :)
            4) Gorsza imersja to argument za graniem na konsoli? -> nie, ja wolę pc :) konsola dobra na imprezy

            Skomentuj

    2. czorcik696
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-08-16 00:12

      Dlatego właśnie oprócz pc'ta warto mieć też konsolę. Ostatnio na benchmarku pod każdym artykułem o grach, w komentarzach zamiast dyskutować o grze, toczy się mała wojenka o to czy pc lepsze, czy konsola. Wydaje mi się, że robi to jedna i ta sama osoba dodatkowo minusując każdy komentarz który jej nie pasuje. Ciekawi mnie kiedy ktoś "z góry" coś z tym zrobi, bo nie można już liczyć na merytoryczną wymianę zdań. Dla mnie korzystanie z portalu przestaje już być przyjemne.

      Skomentuj

      1. pablo11
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-08-16 00:37

        Ta jedna osoba, żywi się tym. Że ktokolwiek się nią interesuje. Jakie mają znaczenia + czy - dodane przy komentarzach. Komentarz w sumie żyje swoim życiem 2-3 dni. Później zostaje gdzieś zakopany w stogu newsów. W sumie szkoda mi czasu by plusować czy minusować kogokolwiek. A nawet sprawdzać, czy ktoś tak czy inaczej mnie ocenił czy mi odpisał.
        Wyrażam swoje zdanie, ktoś może mieć inne, proste. A bitwa PC vs konsole jest śmieszna i sporo młodych osób trolluje tym. Tak jak Intel vs AMD czy Nvidia vs AMD. Pomijając fakt, że AMD i Intel to konkurencja stworzona na potrzeby zamaskowania monopolu amerykańskiego na x86. A Ci się gorączkują, kto komu dokopał... Wojna jest jedynie marketingowa w tym aspekcie, bo tak łatwiej wkręcić drogie produkty masie.

        Skomentuj

  5. rafal12322
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-08-16 00:31

    Te wojenki są śmieszne, co za różnica czy to pecet czy konsola. Gra się na tym na czym komu wygodniej. Nie każdy do komfortowej gry potrzebuje koniecznie stałych 60 fps. Zresztą porównywanie konsoli do peceta pod względem liczby klatek nijak ma się do rzeczywistości. Pecetowe 30fps nie jest równe konsolowemu.

    Gram zarówno na pececie jak i konsoli i na obu urządzeniach bawię się świetnie. Można? Można ;)

    Skomentuj

    1. KENJI512
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-08-16 11:51

      "Pecetowe 30fps nie jest równe konsolowemu. "

      Czemu?

      Skomentuj

      1. KeyCode
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-08-18 18:13

        Bo jest stabilne na PS4
        Na PC powinno sie ustawić stabilne(stale) 30FPS, idzie.
        Stabilne 30 FPS jest lepsze niż zmienne 33-40-35 itp...
        Oko to bardzo widzi, te zmiany prędkości wyświetlania.

        Druga sprawa, to Controler, Gamepad VS mysz.
        Tą małą gałką nie zrobisz tak szybkiego ruchu jak na myszy.
        Te ruchy są spowolnione, celowo.
        A myszą masz długie ramie, i możliwość szybkiego ruszania.
        Dlatego przy 30 FPS na PC można mieć gorsze wrażenie.
        Ogólnie 30 FPS to 30 FPS.
        Sterowanie jest ważne.

        Skomentuj Historia edycji

  6. krisu82gdansk
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2018-08-16 08:45

    poczekam do premiery i zobaczę jak to będzie na P4pro wyglądało i chodziło, ale coraz bardziej przymierzam się do inwestycji w oneXa, może RDR2 będzie idealnym motywatorem

    Skomentuj

  7. PS5 to smiec
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-08-16 09:04

    Jak zwykle na PS4 low grafa in 30 FPS, gibony maja pozamiatane..

    Skomentuj

  8. Chong-li
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-08-16 09:17

    Ja mam takie pytanie.Czyli na Playstation 4 Pro nie będzie wsparcia 4k i HDR?

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-08-16 13:34

      Za pewne HDR będzie, tylko że nie będzie natywnego 4K, tylko checkboard rendering z 2K do 4K.

      Skomentuj

  9. killerski123
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-10 18:34

    SUPER! zwłaszcza, że właśnie się będę przesiadał na one x bo w ME można fajnie wymienić :D więc fifa19 i red dead redemption nadchodzę :D

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!