Na topie

Star Wars: Rivals wkrótce na Google Android i Apple iOS

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry mobilne

Rozgrywka nastawiona będzie na wymianę ognia. Star Wars: Rivals to mobilna strzelanka oferująca zarówno kampanię, jaki i bitwy PvP.

  • Star Wars: Rivals wkrótce na Google Android i Apple iOS
A A

Na smartfonach i tabletach gramy coraz częściej, niż dziwnego, że kolejne tytuły dedykowane tym urządzeniom pojawiają się w zawrotnym tempie. Jednocześnie twórcy starają się o coraz ambitniejsze projekty, na miano którego będzie chciało zasłużyć sobie również Star Wars: Rivals.

O pracach na tym tytułem wiadomo od dawna. Teraz wydaje się, że wreszcie doczekamy się premiery. Wprawdzie dokładnej daty nie ujawniono, ale na wybranych rynkach rozpoczęły się testy, po których udostępniona zostanie finalna wersja.

Trafi ona na platformy Google Android i Apple iOS. Rozgrywka nastawiona będzie na wymianę ognia, spodziewać należy się widoku z perspektywy trzeciej osoby. Prócz celnego strzelania ważne ma być także umiejętne wykorzystywanie osłon. Twórcy przygotowują zarówno kampanię, jaki i bitwy PvP. Ze złych wieści - pojawią się mikropłatności.

A to, czego dokładnie można się tutaj spodziewać najlepiej przybliża poniższy materiał wideo.


Źródło: youtube - rrvirus

Odsłon: 2700 Skomentuj newsa
Komentarze

8

Udostępnij
  1. Pószek okrószek
    Oceń komentarz:

    -8    

    Opublikowano: 2017-06-26 20:52

    W końcu telefony dogoniły graficzny poziom Playstation 2. Może za jakieś 15 lat dogonią PS3. Tylko, że bez podłączonego pada z peesczwóreczki, to ani rusz w takie telefonowe gry.

    Skomentuj

      1. Pószek okrószek
        Oceń komentarz:

        -7    

        Opublikowano: 2017-06-27 03:28

        Spokojnie tam z tymi liczbami czarodzieju. Dobry PC jest 10 krotnie bardziej wydajny (liczbowo) niż peesczwóreczka, a czy ta ilość przekłada się na proporcjonalną jakość w grafice? Nie. Trzeba mieć po prostu nierówno pod sufitem, żeby wydawać gruby hajs na PC do gier, żeby cieszyć się fejkowym 4K, i paroma detalami więcej jak gęstsza trawa.

        Galaxy S8 2x bardziej wydajny od PS3? Od której strony? Bo od wizualnej, to raczej nie. PS3 jest wciąż potężny graficznie jak dzisiejsze PC średniej klasy.

        Skomentuj

        1. Smuga
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-06-27 08:34

          Nie nierówno pod sufitem a wypchany portfel. Którego ty nie masz umysłowy plebsie. Mam zarówno PS4 podpięte do 60 calowego telewizora 4K (co tu jest bez znaczenia), peceta za grube tysiące (przyszedł właśnie do mnie 1080 Ti), a jak nie chce mi się odpalać żadnego z nich to popylam na iP7 Plus lub Nexusie 9. I co buraku? Będzie cię stać to inaczej zaczniesz śpiewać, wiem coś o tym.

          Skomentuj

          1. marcin1ja1
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2017-06-27 13:33

            No to teraz dopiero wyszła słoma z butów i cebulą zajechało.

            Skomentuj

      2. Tomasz Słowik
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-06-27 12:47

        Pamiętaj, że piszesz o zimnych układach, a takie są one przez dosłownie kilka pierwszych minut pracy. Po nagrzaniu podane liczby możesz podzielić przez 2 lub gorzej. Co więcej, throttling dotyka CPU, GPU oraz taktowania RAM-u (a ten jest współdzielony z resztą podzespołów). Pamięci jest więc niewiele i jest ona powolna (ultramobilna DDR3 na tę chwilę?).

        Jeśli nie wierzysz, polecam podmienić kernel na taki z obsługą Synapse i podejrzeć sobie schodki throttlingu i czego dotyczą ;)

        Oczywiście, wyjątkiem od podanej przeze mnie sytuacji są podstawki chłodzące (Samsung Dex) lub wbudowane chłodzenie aktywne (Nintendo Switch), ale zdecydowana większość mobilnych urządzeń ma tylko heat-pipe podłączony do metalowych odpromienników. Nie można ich nawet nazwać radiatorami z prawdziwego zdarzenia.

        Skomentuj

    1. apEEl
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-06-27 07:32

      Widzę, że niektórzy dalej nie potrafią zrozumieć jednej, podstawowej kwestii - gry na smartfony są robione tak, aby odpaliły na jak największej liczbie urządzeń.

      Gry robionej tylko pod topowe smartfony nigdy nie zobaczymy, bo nie bardzo opłaca się tego robić, takie San Andreas mogło już być zrobione pod Galaxy S2(2011), a wydali je dopiero w 2013.

      Skomentuj

      1. Smuga
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-06-27 08:37

        Nie do końca. Tak sprawa ma się na Androidzie - w przypadku iOS co najwyżej starają się zachować zgodność na ze 2 wersje wstecz - a to daje i tak góra kilka miesięcy przed Androidem max przewagi i to i tak nie zawsze.

        Skomentuj

  2. darioz
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-06-26 22:40

    Dajcie to za rok na PC i Xbox One X ale bez mikropłatności jako pełnoprawną grę z ulepszoną oprawą graficzną dostosowaną pod PC i Xbox One X z Directx 12!!!

    Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!