Na topie

To już koniec Telltale Games

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Kategoria: Gry Producenci: Telltale

Studio Telltale Games jeszcze niedawno zatrudniało 400 osób, dziś pracuje w nim tylko 25. Firma, dzięki której pokochaliśmy epizodyczne przygodówki, wkrótce przestanie istnieć.

  • To już koniec Telltale Games
A A

Królowie komiksowych przygodówek serwowanych w odcinkach być może nie dostarczą nam już więcej przyjemności z poznawania kolejnych rozdziałów wciągających opowieści. Studio Telltale Games wkrótce przestanie istnieć.

Ekipa, która w ciągu czternastu lat działalności dała nam takie gry jak The Walking Dead, The Wolf Among Us, Tales From the Borderlands czy Sam & Max, rozpoczęła swój ostatni rozdział. Jeszcze w ubiegłym roku tworzyło ją około 400 osób, ale po masowych zwolnieniach pozostało ich już tylko 25. Popracują one jednak tylko chwilę, aby „wypełnić zobowiązania spółki wobec zarządu i partnerów”.

Telltale

Nie wiadomo, jaka będzie przyszłość realizowanych obecnie projektów, na czele z The Walking Dead: The Final Season i Stranger Things. Utalentowani projektanci mogą być jednak raczej spokojni o swoją przyszłość – chęć ich zatrudnienia wyraził na przykład Ubisoft, więc niewykluczone, że jeszcze kiedyś usłyszymy o tej ekipie i zapowiedzianych tytułach, ale na razie nie wygląda to kolorowo.

Decyzja o zamknięciu studia została podjęta po „niesamowicie trudnym roku”, jak czytamy w oficjalnym komunikacie. Telltale Games było krytykowane za brak większego progresu, a branie na swoje barki wciąż kolejnych projektów na pewno nie pomagało. To wszystko powodowało toksyczną atmosferę w studiu i kończy się tak, jak widzimy. Pozostaje więc tylko podziękować tym ludziom i trzymać kciuki za to, by wrócili silniejsi i w jeszcze lepszej formie.

Źródło: PC Gamer, VG247, The Verge. Screen pochodzi z gry The Wolf Among Us autorstwa Telltale Games

Odsłon: 5414 Skomentuj newsa
Komentarze

6

Udostępnij
  1. Barubar24
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2018-09-22 13:22

    The Walking Dead było naprawdę dobre (jako opowiadana historia), tylko ten ich przestarzały silnik powodował, że komfortowe granie w taką grę wymagało dobrego kompa - a mowa o grze typu kliknij i i idź, żaden tam dynamiczny FPS.

    Skomentuj

    1. tplink92
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-09-22 13:39

      Co masz na myśli pisząc "dobrego kompa"? Na moim gtx660 i i5 3350p wszystko chodziło idealnie.

      Skomentuj Historia edycji

      1. Barubar24
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2018-09-22 14:41

        Taką grafikę i grę click at point to miałem w grze Atlantis na Pentium 3 i grafie Riva TNT2 32MB.

        No właśnie masz gtx660 i i5 3350p - pierwszy epizod The Walking Dead pojawił się kilka lat temu, gdzie taki i5 kosztował majątek.

        Skomentuj

        1. Foxy the Pirate
          Oceń komentarz:

          6    

          Opublikowano: 2018-09-22 16:30

          Aż z ciekawości sprawdziłem ten tytuł.
          Niektórzy to mają jednak bujną wyobraźnie xd.

          Skomentuj

        2. JacekWawka
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-09-22 21:16

          troszkę Cię poniosło
          na pentium 3 to mogłeś sobie w takie point and clicki pograć https://www.gry-online.pl/gry/sam-max-hit-the-road/z6c03
          a nie we współczesne z cell shadingiem
          druga sprawa, że i5 od lat kosztuje + - 1000
          majątek to kosztują najnowsze i7 itp. ale ogólnie kilka lat temu kupowałem 2500k poniżej tysiaka

          Skomentuj

      2. chotnik2
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-09-24 09:23

        Tak, pierwsze Walking Dead chodzilo dobrze.
        Ale jak sobie odpalisz cos nowego z 2016+ np Batmana, to tnie praktycznie na kazdym kompie, bo to dalej ten sam engine i nie wyrabia. Wystarczy spojrzec na opinie na Steam.

        Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!