Gry

The Division w wersji PC promowane zwiastunem 60 fps

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2016-02-28

Ubisoft chwali się płynnością rozgrywki oraz efektami graficznymi, jakie zastosowane zostały w The Division.

The Division

Dzięki otwartym beta testom z The Division zapoznać mógł się każdy zainteresowany. Mimo tego producent raz jeszcze o swojej grze przypomina.

Tym razem ukłon czyniony jest głównie w stronę graczy planujących sięgnięcie po wersję PC. Przygotowany z wykorzystaniem tej właśnie platformy zwiastun pokazuje fragmenty rozgrywki, które udało się zarejestrowane w 60 fps. Dodatkowo zaprezentowano kilka efektów mających potęgować doznania z oprawy graficznej - między innymi wolumetryczną mgłę, dynamiczne oświetlenie czy efekty pogodowe.


Na oficjalnej stronie The Division udostępniona została jednocześnie mini-gra (chociaż dla niektórych i to określenie będzie przesadzone) Collapse, która koncentruje się rzecz jasna na epidemii.

„Collapse to realistyczny symulator bazujący na prawdziwych danych, który ma pokazać w jakim tempie rozwijać się mógłby wirus, prowadząc do upadku społeczeństwa, jak to opowiedziano w The Division.”


Źródło: Ubisoft Polska

marketplace

Komentarze

56
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Wszystko pre-renderowane. Marco, na kanale MarcoStyle (YouTube) DOKŁADNIE przyjrzał się wszystkim obiecywanym ficzerom silnika SnowDrop. Zrobił dwa takie materiały opisujące co z tych wszystkich obietnic zostało. Gdy po otwartych BETA testach postanowił przyjrzeć się silnikowi gry raz jeszcze, film po krótkim czasie został wyłączony z publicznego obiegu: https://www.youtube.com/watch?v=UtN66UvX8pg

    Ubi bardzo dokładnie dba o to, by do publicznej wiadomości trafiło tylko to co im się podoba. Kłamią, oszukują i szkoda, że takie osoby jak Marco, które po długiej analizie publikują materiały udowadniające jak bardzo Ubi robi w konia swoich klientów; muszą ukrywać swoje materiały z powodu nakazów producenta.

    Pierwszy materiał się ostał i można go obejrzeć pod poniższym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=uv5OXQayi2o
    Bardzo polecam materiały. Szkoda, że drugi - jeszcze bardziej dogłębny materiał, musiał zostać ukryty...

    Jak widać Ubi i The Division, to niestety jedna wielka ściema...
    Zaloguj się
    22
  • avatar
    Dlaczego na Benchmark.pl sa tylko i wylacznie artykuly dotyczace dziecinnych gier multiplatformowych typu "idz ludzikiem i strzelaj" a nie ma wogle nigdy wzmianek o prawdziwych exclusivach PC ktore rozkladaja na lopatki graficznie wszelkie konsole?

    Dwa tylko przyklady:

    (otwarty swiat jak to mowicie tylko ze o powierzchni parudziesieciu tys km2)

    https://www.youtube.com/watch?v=OYTR1vxj3FI
    https://www.youtube.com/watch?v=xImFoUCsQl4

    A tutaj cos z otwartym swiatem w co da rade zagrac nawet 15 letni fan Wiedzmina bez czytania najpierw 300 stronnego manuala:
    https://www.youtube.com/watch?v=54msX2zbDBs


    O takich grach nawet wzmianki nie ma - jakwieksza kase sie robi na najwiekszym chlamie dla jak najwiekszej ilosci odbiorcow. Takim gdzie idziesz rycerzem czy tam robotem i strzelasz, najlepiej obslugiwane jednym palcem.

    I potem wieczne dyskusje ze konsole daja rade albo nie daja rady.
    Nie tedy droga - sa gry na PC gdzie 10 xboxow czy ps4 by nie dalo rady utrzymac 10fps ale to nie sa gry mainstreamowe. Mainstream zawsze bedzie pod konsole i tu fani PC nie maja co walczyc. Ale ktora konsola po:
    ciagnie to (cala fizyka, AI jest jak w rzeczywistosci do tego nie mowiac o tym ze na PC sie gra wykorzystujac wszystkie klawisze i kombinacje plus myszka i wszystko co jest w kokpicie dziala):
    https://www.youtube.com/watch?v=YVEi1_B8woM


    Zaloguj się
  • avatar
    SLi nie chodzi więc jak w tym teście jest 60 fps? Silnik jest tak skoooopany, że nawet Titan X ma z tym problemy za skoro SLI nie działa to na dwóch nie można zrobić prezentacji więc detale musiały zostać obcięte.
    Zaloguj się
  • avatar
    Powtóka z Watch Dogs... Piękne prerendery
    Zaloguj się
  • avatar
    Downgrade na rzecz konsol by jakość na platformach była taka sama :V
    Zaloguj się
  • avatar
    Pięknie by było gdyby nie te low endowe tostery.... Tak musimy się męczyć z ich super mocą konsol i mamy grafe jaką mamy, całe szczęście że nie każą nam też używać technologie Cinematic Experiance 24 fps. :DDDD
  • avatar
    nie podoba sie nie kupuj...nie stac cie na kompa za 6K...kup konsole...koniec tematu
    Zaloguj się
    -8
  • avatar
    Zaloguj się
    -10
  • avatar
    na gtx 570 ( 780 MHz ) miałem 30-40 FPS na low w beta.

    Teraz pytanie, jak wielka jest różnica w mocy, skoro BF4 działał na wysokich 50-60 FPS i wyglądał świetnie.