Gry

The Divison bez dwóch takich samych postaci

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2015-06-13

Twórcy wyraźnie chcą nam pomóc w decyzji, czy warto wydać pieniądze na The Division, czy nie.

The Division

Premiera gry Tom Clancy’s The Division dopiero w przyszłym roku. Mamy więc sporo czasu, aby zdecydować, czy warto wydać na nią swoje ciężko zarobione pieniądze, czy też nie. Twórcy wyraźnie chcą nam pomóc w tej decyzji – w najnowszym filmiku próbują nas przekonać do swojego dzieła, opowiadając o różnych jego elementach, w tym o personalizacji bohaterów oraz łupach.

Zacznijmy od tych ostatnich. Podczas zabawy będziemy walczyli o przetrwanie – wszystkich przeciwników warto więc będzie obrabowywać. Przedmioty będą zaznaczone na różny sposób, co będzie świadczyło o rzadkości ich występowania. Najbardziej ekskluzywne łupy oznaczone będą na pomarańczowo. Przedmiotów do zgarnięcia będzie sporo, ale może się zdarzyć, że pokonana przez nas osoba nie będzie miała ich wcale.

Ubisoft nie ukrywa, że dużą wagę przywiązał w The Division do personalizacji postaci. Biorąc pod uwagę, że jest to tytuł przeznaczony do zabawy w sieci z innymi graczami, faktycznie jest to ważna kwestia. 

„Mamy dobry system personalizacji. Klatka piersiowa, na przykład, ma trzy części, które możemy dostosować” – mówi Emil Mujanovic. – „Dzięki temu podczas rozgrywki nie wpadniesz na takiego samego faceta jak ty, z tą samą bronią, którą ty dzierżysz. Będziesz czuł się wyjątkowy i ważny. Będziesz też wyglądał dokładnie tak, jak tego chcesz”.

Macie wolne 4 minuty? Zatem oglądajcie:

The Division pojawi się na rynku na początku przyszłego roku. Platformami docelowymi są komputery osobiste oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Źródło: GameSpot

marketplace

Komentarze

8
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Jeżeli wam powiem że ostatnio wygrałem wybory prezydenckie to uwierzycie że to ja?
  • avatar
    A ja już myślałem, że chodzi o NPC
  • avatar
    Nawet w nicka nie wierze
    Zaloguj się
  • avatar
    Już lecę oglądać jakieś durne mordy wciskające kit.
  • avatar
    W Dying Light jest (strzelam) 8 wrogów z czego każdy posiada po 3-5 skinów. Gra bierze czasem 4 Giga z karty, oczywiście nie jest to tylko wina zróżnicowania wrogów :) Ale miejsca VRAM musi zostać też na tektury i inne efekty. Podobna sytuacja z GTA V - podwyższenie zróżnicowania przechodniów zwiększa zauważalnie użycie VRAM powyżej 3 Giga.

    Fajnie że Ubi znów coś obiecuje ale moim zdaniem zderzą się z rzeczywistością i tym że większość graczy PC ma karte z 2 Giga VRAM. Konsole mają współdzielną pamięć i nie wierzę że przy takiej grze jak The Division nie będą mieli jej czym wypełnić.
    No chyba że będziemy mieć do czynienia z częstymi ekranami ładowania