Na topie

Twórcy The Last of Us: Part 2 chcą, aby gra osiągnęła poziom graficzny Horizon: Zero Dawn

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry PlayStation 4

Kategoria: Gry Gry na konsole Gry PlayStation 4 Tematyka: gra akcji przygodowa Producenci: Naughty Dog

Dyrektor kreatywny Naughty zasypał komplementami dzieło studia Guerrilla Games.

  • Twórcy The Last of Us: Part 2 chcą, aby gra osiągnęła poziom graficzny Horizon: Zero Dawn
A A

Naughty Dog to jedna z tych ekip, do których gracze mają największe zaufanie. Obecnie pracuje ona nad The Last of Us: Part 2, gdzie dobrze wypadać powinna także oprawa wizualna. Dowiedzieliśmy się, czego mniej więcej można się w tej kwestii spodziewać.

Neil Druckmann, dyrektor kreatywny Naughty Dog, uciął sobie ostatnio dłuższą rozmowę z Hermenem Hulstem (Guerrilla Games). Jej zapis trafił do sieci i zapewne nie zabraknie zainteresowanych tym, aby się z przygotowanym materiałem zapoznać.

W rozmowie padło stwierdzenie, iż dobrze byłoby gdyby The Last of Us: Part 2 osiągnęło poziom graficzny Horizon: Zero Dawn. Produkcja Guerrilla Games zrobiła na Druckmannie bardzo duże wrażenie i traktuje ją obecnie jako swojego rodzaju wyznacznik.

„Możesz mi uwierzyć, iż podszedłem do swojego zespołu i powiedziałem - ok, to jest teraz nasz cel [w kwestii grafiki - przyp. red]. Musi nam się udać. To coś wspaniałego. Wiemy, jak dużo pracy musieliście w to włożyć.”


Jak uważacie, oprawa graficzna w Horizon: Zero Dawn zasługuje na takie komplementy?

Źródło: PlayStation, wccftech

Odsłon: 5601 Skomentuj newsa
Komentarze

78

Udostępnij
  1. raffal81
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2017-04-15 17:36

    Biorąc pod uwagę wielki świat gry HORIZON DAWN ZERO to pod względem oprawy wizualnej można im pogratulować.

    W The last of us nie było otwartego świata i wcale nie jest potrzebny, w tym przypadku osiągnięcie takiej oprawy wizualnej nie powinno przysporzyć wielu problemów.

    Czekam z niecierpliwością na The las of us 2, ostatnio ogrywałem po raz kolejny pierwszą część i jak dla mnie jest to jedna z lepszych gier tego typu, a drugiej części tej gry jestem tak pewny że bez problemu złożyłbym preorder, ND to wyjątkowe studio.

    Skomentuj

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      -6    

      Opublikowano: 2017-04-15 18:45

      Żeby tylko trawa się nie doczytywała z 10 metrów.

      Skomentuj

      1. entropic
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2017-04-15 19:13

        glowna postac jest sekretnie matka natura dlatego trawa rosnie mocniej w jej obrebie ;)

        Skomentuj

      2. prime27pl
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2017-04-16 06:31

        Ale pierdzielisz facet , naczelny hejter na tym portalu.,Wez chłopcze najpierw zobacz a potem gadaj.

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2017-04-16 08:50

          Właśnie zobaczyłem i dla tego gadam :D

          Skomentuj

          1. prime27pl
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-04-17 11:41

            to fajny masz wzrok , ja tez własnie gram i tez widze

            Skomentuj

  2. kbrbabzbtb
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2017-04-15 19:52

    Nie widzę powodu czemu miałoby się nie udać. Nie będzie to otwarty świat to mogą sobie nawet pozwolić na więcej. Swoją drogą to nie grafika jest najlepsza w TLOU tylko ekstremalnie dobrze skrojone postacie, przedstawienie ich emocji, dialogi etc.

    Skomentuj

  3. KENJI512
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-04-15 23:30

    Niech zrobią wersję na PC z podciągniętą grafą względem konsol next-poprzedniej-generacji, wtedy dorówna a nawet przewyższy^^

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-04-16 04:49

      mogliby ale po co?

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2017-04-16 09:09

        Raczej "dlaczego nie".

        Bo kolejny ex z Playzłom byłby na PC i kolejny argument, że nie ma sensu kupować konsoli dla 5 gier.

        Skomentuj

        1. kbrbabzbtb
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-04-16 10:00

          Ty serio myślisz, że firmy kierują się takimi argumentami jak podałeś? ;D Mają wiernych fanów, dobrą sprzedaż i platformę, na której nie ma piractwa. Mieliby ryzykować po co? Musimy poczekać aż piraci większą liczbą ściągnięć naprawią rynek pc ; - )

          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-04-16 11:26

            Idąc tym tokiem rozumowania nie było by gier multipatformowych tylko na konsole.

            Microsoft też już wydaje gry na Xbox i Windows 10.
            A ile mamy exclusive gier na PlayZłom?

            Tylko te exy utrzymują jakąś sprzedaż PlayZłoma.

            Skomentuj

          2. kbrbabzbtb
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-04-16 13:17

            Popatrz na statystki sprzedaży dla multiplatform bo powiedzieć, że mijasz się z prawdą to tak ultra delikatnie. Widać po nich, że nawet dla multiplatform sytuacja jest taka, że rynek pecetowy (mimo, że to warty zainteresowania mały kawałek tortu) pewnie mogliby sobie odpuścić ale konsolowego zdecydowanie nie bo na nim robią większość sprzedaży.

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 16:54

            PS4MasterRace

            Jak już uciekasz się do takich tekstów to już musisz być desperatem.

            Skomentuj

          4. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 17:01

            No właśnie spojrzałem na statystyki ;)

            Skomentuj

          5. jakub31298
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-19 12:14

            Zdecydowanie wole wiedzmina 3 ze wzgledu na grafike na PC

            Skomentuj

    2. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-04-16 06:32

      I tak juz grafa kładzie pc.

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2017-04-16 08:51

        Fotorealistyczna grafika nieosiągalna na konsolach.

        https://youtu.be/76XTKfJaszA

        https://youtu.be/Fit-YafCu98

        https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

        https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

        hue hue hue hue :D

        Skomentuj

        1. prime27pl
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-04-17 11:44

          no ja wiem że ty grasz w grafike :) polecam 3 dmarka

          Skomentuj

        2. IksKwadrat
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-04-17 17:39

          Zrobić ładną grafikę to jedno, a zrobić tak źeby działało w stabilnych 60 fps na normalnym niewypasionym sprzęcie to drugie.

          Skomentuj

          1. Krieggg
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-04-18 01:08

            Zrobic gre pod zamknieta platforme to jedno, a zrobic ja tak aby byla ladna i dobrze dzialala na PC to zupelnie inna liga. Tak zachwycacie sie tym ND, a jeszcze w latach 90ych slyneli glownie z samych gniotow na psx. Chwalicie za grafike, a przeciez te gry nie trzymaja nawet stabilnego FPSu czy rozdzielczosci w grze pisanej na DEDYKOWANA platforme. Faktycznie magicy kodowania.

            Skomentuj

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2017-04-16 08:56

      Do Wiedzmina na PC to jeszcze im trochę brakuje.

      https://youtu.be/bwKB1BC0UzE

      https://youtu.be/x4oN6LWQMMY


      A ogólnie co do grafiki to nie ma szans z PC.

      Fotorealistyczna grafika nieosiągalna na konsolach.

      https://youtu.be/76XTKfJaszA

      https://youtu.be/Fit-YafCu98

      https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

      https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

      hue hue hue hue :D

      Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2017-04-16 10:55

          Green Lantern

          Gdybyś miał mózg zamiast styropianu to byś wiedział, że piszemy o grafice a nie o fabule czy o wielkich robotach.

          Dla mnie akurat taka fabuła to totalne dno i metr mułu i zapewniam cię, że nigdy nie zagram w tą grę nawet jak kiedyś wyjdzie na PC.

          A że dzieciom z metacriticu się podoba to ok.

          W Wiedźminie trawa nie musi się doczytywać cały czas przy chodzeniu jak w twoim Hunter Zero graficzne Dawn.

          Gdyby Wiedzmina nie okroili na konsole to taka grafika była by od samego początku jak w modach graficznych. A tak to trzeba instalować ulepszacze graficzne żeby nie było takiego "Paździerzu" jak na konsolach.

          I taki mod graficzny na PC działa w 4K i 60 fps a twój konsolowy złom nawet nie jest w stanie tego wyświetlić w FullHD i 30 klatkach.

          Hue hue hue hue :D

          Z miłą chęcią chce zobaczyć jak okroją theHunter: Call of the Wild na konsolach.

          hue hue hue hue :D

          Grafika na PC miażdży konsole.

          Dlaczego na zoomie Aloy przy oddalaniu model twarzy z każdą chwilą ulega drastycznemu pogorszeniu?

          To ma być moc ?

          Pierwszy raz zobaczyłeś takie coś a ja taką grafikę odpalałem na moim PC już w 2012 roku. I to bez pogarszania grafiki przy oddalaniu jak Aloy w Horizon zerograficzne dawn.

          http://international.download.nvidia.com/webassets/en_US/shared/images/xml_graphics/a-new-dawn/screenshot4.jpg

          hue hue hue hue :D

          Link do pobrania dema z strony Nvidi.

          http://www.nvidia.pl/coolstuff/demos#!/demo-new-dawn

          A tu taki bonus z maja 2013 roku.

          https://youtu.be/PeME_icSij0

          hue hue hue hue :D

          Skomentuj Historia edycji

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-04-16 11:53

            Green Lantern

            Ty rzeczywiście masz styropian zamiast mózgu.

            Nie porównujemy grafiki poszczególnych gier ze sobą tym co mają a nie mają tylko ogólnie grafikę na Konsolach i PC.

            Uświadomię twój styropian w głowie, że na Metacritic nie oceniają samej grafiki.

            Na Metacritic Persona 5 właśnie zmiażdżyła twojego Horizona.

            Persona 5 - Metascore 93 User Score 9.1
            Horizon: Zero Dawn - Metascore 89 User Score 8.3

            Hue hue hue hue :D

            Piszesz o dużych robotach jako wyznacznik grafiki.
            Totalna głupota. Porównujesz grę Fantazy do symulatora łowieckiego.

            Ok. Pokaż mi w Horizon Zero graficzne Dawn tak animowanego dzika jak w theHunter: Call of the Wild.

            To tak jak byś porównywał ciężarówkę do sedana.

            Jesteś głupi jak but.

            Skomentuj Historia edycji

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-04-16 12:12

            A ja czekam jak pokażesz mi taką grafikę i fizykę generowaną w czasie rzeczywistym w Horizon Zero graficzne Dawn jak w demie Adam.

            Adam - imponujące tech-demo na silniku Unity 5.4

            ""Adam" został wykonany za pomocą wersji beta Unity 5.4 i jego głównym przeznaczeniem jest prezentowanie, jakie możliwości daje wspomniany silnik. Całość wspierana jest przez zaawansowany symulator fizyki CaronteFX. Z tego powodu nie jest to oczywiście zwykły pre-render, a animacja generowana w czasie rzeczywistym. Co jednak najlepsze, całość renderowana jest w rozdzielczości 1440p za pomocą pojedynczej karty GeForce GTX 980."

            https://youtu.be/GXI0l3yqBrA

            Czekam hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 12:37

            No właśnie dlaczego nie wstawiłeś ?

            Czyżby przez to, że twój PlayZłom nie jest w stanie uciągnąć nawet takiej grafiki jak w demie Adam ?

            uuuuu Jak mi przykro.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          4. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 13:07

            PS4MasterRace dziecko.

            Ja tworzę grafikę na profesjonalnym sprzęcie.

            https://youtu.be/ofOoPM0BanM

            Przestań grać w gry to może zmądrzejesz i będziesz też robił taką grafikę.

            Skomentuj

          5. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 13:16

            PS4MasterRace

            Wiem, że mi zazdrościsz, ale wybaczam ci.

            hue hue hue hue :D

            Ja piszę serio. Przestań grać i zajmij się czymś pożytecznym to może osiągniesz coś więcej niż ukończenie levelu w Horizon Zerograficzne Dawn.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          6. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 13:00

            Green Lantern przecież tłumoku ci piszę, że nie porównujemy gry tylko grafikę.

            Tak znalazłem.

            Masz swój Avatar.

            https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png
            https://zapodaj.net/images/9f9786e55cbc2.png
            https://zapodaj.net/images/fb9c0e448f539.png

            Hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          7. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 13:20

            Tak sobie to tłumacz.

            Hue hue hue hue :D

            Przykro mi, że tak was SONY dyma tymi cut scenkami a wy wszystko łykacie jak młode pelikany a w rzeczywistości wychodzi jak wychodzi.

            To co jeszcze jakieś screeny z Avatara Zero graficzne Dawn ?

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          8. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 13:55

            No nie ziewaj tylko odpowiedz konkretnie na pytanie.

            Czy chcesz jeszcze jakieś screeny z Avatara Zerograficzne Dawn ?

            Skomentuj

        2. ohoho
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2017-04-16 11:16

          Ośmieszasz to się ty i nikt więcej na tym portalu, ktoś się postarał przy tworzeniu gry i bardzo dobrze (w końcu), a ty od razu wylatujesz z jakimiś dziwnymi teoriami typu PC killer.
          Przykro mi ale muszę ci zdradzić pewien sekret, konsola to mniej wydajny pecet i czego byś nie zrobił to i tak będzie to gorsze względem PC, bo PCet ma dużo większe zasoby mocy obliczeniowej i dużo większe możliwości rozbudowy, konsoli już nie ulepszysz.
          Problem z grami na PC jest taki, że to producenci olewają sprawę i dlatego te dzisiejsze gry wyglądają jak wyglądają.
          Producenci mają do dyspozycji DX12 i Vulkana, które zapewniają niezłego boosta w wydajności niektórym konfiguracjom ale i tak na siłę pchają tam niepotrzebnego DX11, który jest swego rodzaju "spowalniaczem rozwoju".


          Jedyne czym może pochwalić się ten horizon, to modele postaci, nic więcej ciekawego tam nie widać, względem PC, bo jeśli o konsole chodzi to naprawdę nieźle to wygląda.


          Poza tym jakim ignorantem trzeba być żeby twierdzić, że na konsoli, która jest mniej wydajna od średniej klasy pcta, można uzyskać lepszą oprawę graficzną.
          Tak jak wspomniałem wcześniej możemy tylko gratulować Guerrilla Games za świetną robotę, bo może się coś ruszy w tej sprawie.

          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 12:07

            Green Lantern, Bezmózgu.

            Ile trzeba ci tłuc to twojej pustej bani, że porównujemy grafikę na konsolach i na PC a nie gry.

            Nie moja wina, że 3 studia deweloperskie oficjalnie się przyznały do tego, że pogarszają grafikę na PC żeby konsolowcy nie byli urażeni gorszą grafiką na konsolach.

            hue hue hue hue :D

            Wiedźmin na modach graficznych nie ruszył by na konsoli a na PC ma 60 fps w 4K.

            Przez wasz konsolowy złom na PC trzeba instalować mody polepszające grafikę.

            Skomentuj Historia edycji

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 13:30

            Green Lantern

            Masz taki niedowład mózgowy, że ja muszę ci tłumaczyć twoje brednie które piszesz bo sam je nie rozumiesz?

            Przeczytaj te wypociny które napisałeś o Metacritic, Wielkich robotach i o tym, że za rok nikt nie będzie pamiętał theHunter: Call of the Wild na PC.

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 14:27

            PS4MasterRace

            Ty też masz styropian zamiast mózgu?

            theHunter: Call of the Wild nie jest tak napompowane marketingiem jak Horizon Zerograficzne Dawn żeby się PlayZłom lepiej sprzedawał.

            I tobie też mam tłuc, że porównujemy grafikę w konsolach i PC a nie gry?

            Napisałem już swoją opinie na temat fabuły, ale jeśli chcesz to znów powtórzę specjalnie dla ciebie.

            "Dla mnie akurat taka fabuła to totalne dno i metr mułu i zapewniam cię, że nigdy nie zagram w tą grę nawet jak kiedyś wyjdzie na PC.

            A że dzieciom z metacriticu się podoba to ok."

            Skomentuj

          4. raffal81
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-04-16 18:48

            Czekaj czekaj blebleble, skoro studia piszące gry pogarszają grafikę na PC to kto tu jest dymany ??? :D:D:D:D

            Kup sobie PC za 10 tys i grywaj w gry z pogorszoną grafiką :) jedyną osobą jaka jest dymana to jesteś Ty, więc skończ już swoją błazenadę, bo to już podchodzi pod psychiczne zaburzenie.

            Skomentuj

          5. blebleble
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2017-04-16 12:26

            PS4MasterRace już ci kiedyś napisałem.

            Asynchroniczne obliczenia są już od czasu Radeonów R9 380X i R9 380 a ty myślisz że to jest technologia 30 wieku.

            Idź dziecko odrób te lekcje a nie kopjuj tą propagandę od SONY z której i tak nic nie rozumiesz.

            Boże jak ja kocham cię ośmieszać.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj Historia edycji

          6. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-04-16 13:13

            Green Lantern

            Masz steropian zamiast mózgu więc rozumiem, że nie wiesz co to znaczy "generowany w czasie rzeczywistym"

            Skomentuj

          7. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 13:51

            Ja mam 30 a ty dziecko ile masz lat ?

            Masz chociaż 12 ?

            Nie więcej bo teraz odwracasz kota ogonem pisząc, że od kiedy jest stosowane, żeby nie wyjść na głupka.

            W PlayZłomie i Xbox jest grafika od AMD i na konsolach jak najbardziej mogą korzystać już z tego od czasu premiery bo nie ma nic innego.

            Na PC 80% rynku ma Nvidia która nie wspiera sprzętowo asynchronicznych obliczeń więc jest mało gier które to wykorzystują.

            Dobrze, że na konsolach jest wykorzystywana ta technologia, bo bez niej była by jeszcze większa przepaść między PC a konsolami.

            Mimo braku sprzętowego wsparcia dla obliczeń asynchronicznych, Nividi nie przeszkadza to w generowaniu takiej grafiki jak np. w deme Adam czy chociażby w demie Infiltrator z 2013 roku.

            Epic Games przygotowało kilkuminutową scenę zatytułowaną Infiltrator, która, co najważniejsze, była generowana w czasie rzeczywistym przez zwykłego, chociaż bardzo wydajnego PC-ta. Maszynę napędzał procesor Core i7, karta graficzna GeForce GTX 680 i 16 GB pamięci RAM.

            http://pclab.pl/news52826.html

            Skomentuj

          8. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 14:32

            Pokazywałem ci już ale ok znów się powtórzę.

            Fotorealistyczna grafika nieosiągalna na konsolach.

            https://youtu.be/76XTKfJaszA

            https://youtu.be/Fit-YafCu98

            https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

            https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

            hue hue hue hue :D

            Nie moja wina, że wasz konsolowy złom nie jest w stanie wygenerować takiej grafiki tylko jakąś cukierkową z Nitendo.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj Historia edycji

          9. Adrian Waleczny
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-17 15:38

            I tu kolego trafiłeś w sedno sprawy.Wy ludzie naprawdę nie rozumiecie,że nie liczy się moc na papierze,tylko jak najefektywniejsze wykorzystanie dostępnej mocy?
            Wypasione procesory,karty graficzne,a grafika prawie że stoi w miejscu.Póki na pececie coś w kwestii grafiki,animacji.fizyki,sztucznej inteligencji się nie zmieni,to dla mnie te ,,potężne i wydajne'' podzespoły będą bez sensu,bo ich moc jest marnowana często na skopaną optymalizację.

            Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-04-16 11:31

            PS4MasterRace

            Najładniejszy sandbox tylko zapomniałeś napisać "Na konsolach"

            Bo do theHunter: Call of the Wild na PC to Horizon nie ma startu.

            https://youtu.be/Fit-YafCu98

            https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

            https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2017-04-16 12:18

            Akurat Las i cały świat można porównać ze sobą w tych dwóch grach bo tam występują.

            I pod tym względem Horizon Zerograficzne Dawn nie ma szans z theHunter: Call of the Wild na PC

            pierdyliard efektów cząsteczkowych i świetlnych to jest w theHunter: Call of the Wild na PC :D

            Porównujesz cukierkową grafikę w Horizon Zerograficzne Dawn z Nitendo do fotorealistycznej grafiki theHunter: Call of the Wild z PC.

            Desperat :D

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-04-16 12:48

            Rzeczywiście Avatar.

            https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png
            https://zapodaj.net/images/9f9786e55cbc2.png
            https://zapodaj.net/images/fb9c0e448f539.png

            Hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          4. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 14:09

            No widać właśnie desperację, że musisz się tłumaczyć takimi głupimi argumentami.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          5. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-04-16 15:01

            "Z tej desperacji nawet do tego się posuwacie wklejacie spaprane z manipulowane zdjęcia."

            Sparprane...zmanipulowane? Konsolowa dzidzia tradycjnie zaczyna szlochać i bełkotać swoje teoryjki o spapranych i zmanipulowanych zdjeciach. To niby jak je spaprałem i zmanipulowałem?

            Skomentuj

          6. ohoho
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 18:24

            Zmanipulowany to ty masz mózg

            Skomentuj

          7. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 14:15

            Nie wyjdę na ulicę tylko wstawię link tutaj
            z porównaniem jak was SONY robi w bambuko z tym co pokazuje na E3 a z finalną grą tak jak to zrobiłem np z Uncharted 4.

            Dla przypomnienia.

            https://youtu.be/HCNyuomzVu8

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          8. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 14:08

            Green Lantern

            Najpiękniejszy sandbox jaki widział świat to jest theHunter: Call of the Wild na PC

            https://youtu.be/Fit-YafCu98

            https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

            https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

            A nie Horizon zerograficzne Dawn z trawą doczytującą sie 10 metrów od postaci.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          9. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 14:58

            "A nie Horizon zerograficzne Dawn z trawą doczytującą sie 10 metrów od postaci."

            To doczytywanie to totalnie jakaś masakra w tej grze. A gdy jedzie sie na robodizozaurze ta trawa doczytuje sie dwa metry przed postacią. Zenada. Jak w jakiś grach sprzed dwóch dekad.
            O rozciaptanych teksturach w tej grze na PS4 nawet nie chce mi się wspominać bo szkoda strzępić sobie jezyk.

            Skomentuj

          10. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2017-04-16 17:06

            PS4MasterRace

            Tyle razy ile ty będziesz się powtarzał.

            Skomentuj

          11. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-04-16 15:05

            "Konsolowcy zaczeli rok najpiękniejszym sandboxem jaki widział świat"

            Z ciebie to taki konsolowiec jak z mysiej du..y worek na kasze. Żebyś ty miał chociaż PS4 to by było dobrze. Wiec nie stawiaj się w gronie "konsolowców" którzy mają PS4Pro i widzieli Horizon w ładniejszej jakości niz ty na PS4 (o ile w ogóle je masz) i w gronie przyszłych posiadaczy Scorpio, którzy zobaczą RDR 2 w jakości o której na PS4 i PS4Pro można jedynie pomarzyć.

            Skomentuj

          12. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2017-04-16 15:25

            Przeciez ty nawet chłopcze na oczy nie widziałeś Horizona.

            Skomentuj

          13. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2017-04-16 16:00

            O ile kojarze to od premiery Horizona , to ja oram ciebie moimi screenami z tej gry i to do tego stopnia że nie masz nawet odwagi zrobić tu chocby jednego zdjęcia z tego samego ujęcia co ja, żeby mi udowodnić że moje screeny sa "spaprane i zmanipulowane".

            Skomentuj

          14. blebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-04-16 17:12

            No i piotrek znowu Cię jedzie argumentami to pozostało ci tylko pisać te brednie.

            Skomentuj

        3. Krieggg
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-04-18 01:14

          Przeciez sami devsi otwarcie przyznali, ze gry w koncowej fazie produkcji spotyka musowy downgrade z uwagi na niewydolnosc obliczeniowa konsol, no ale Ty siedzac w swojej piwnicy i tak wiesz lepiej. To co obcinaja w niektorych tytulach mozna przywrocic modami i to jest wlasnie urok PC. Na konsoli masz spawnujaca sie trawe i otoczenie z odloglosci 10 metrow, oszukana rozdzialke, oszukany antyaliasing i nic z tym nie zrobisz, a na PC ustawiasz sobie tyle na ile masz mocy przeerobowej.

          Skomentuj

  4. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2017-04-16 14:56

    Green Lantern to pokaż w końcu jakieś porównanie wielkości mapy w Horizon do mapy w W3, skoro tak się rajcujesz tym otwartym światem w Horizon.

    Skomentuj

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2017-04-16 15:08

        Skoro są tak bez problemu do znalezienia, to pokaż jakiś link z porównania wielkości mapy w W3 i Horizon, a nie szczekasz i szczekasz a gó..o z tego szczekania ci tylko wychodzi.

        Skomentuj

      2. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2017-04-16 15:14

        Póki co znalazłem coś takiego z W3
        https://www.youtube.com/watch?v=muhW2TcMFj8
        https://www.youtube.com/watch?v=tDwi5SO-x-Q


        To teraz pokaz w ile można przebyć mape z Horizon


        Skomentuj Historia edycji

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 16:03

            "A jak mu piszą żeby pokazał konsolę na zdjęciu ze swoim nickiem i datą to majaczy coś pod nosem i nie jest w stanie udowodnić że ma ech..."

            heheh gimbuś pisze coś o zdjeciach, a sam nie jest w stanie wrzucić choćby screena z menu swojej konsoli z widocznymi grami jakie ma, tak jak ja to zrobiłem. Więc nie ośmieszaj się lemingu bo póki co w udowadnianiu czegoś to i tak jestem kilometr przed tobą.

            Skomentuj

          2. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-16 16:11

            "Gimbusie jeden zrób zdjęcie konsoli ze swoim nickiem piotreeeek i datą."

            Zrobie jak tylko wrzucisz zdjecie z menu konsoli tak jak ja.

            Skomentuj

          3. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-04-16 15:54

            buahahahaha to gdzie deklasacja bo nie zauważyłem?

            Skomentuj

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-04-16 16:10

            "Godzina i 26 minut w Horizon VS 45 minut w Wiedźminie"

            No biorąc pod uwage że w W3 jest nowigard z zabudowaniami i przechodzi się go w 45minut , a skellige jako oddzielny rejon przechodzi się w godzine...to faktycznie godzina i 25minut łażenia w Horizon przez same polanki musi być deklasacją buahahahahahah

            Skomentuj

          5. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-04-16 16:48

            "Może jeszcze mape z Wiedźmina 2 dolicz "

            Nie musze jej doliczać. Skoro tak lubisz duże mapy, prosze bardzo...Ghost Racon Wildlands na PC. A na eurogamerze jaki masz nick lalusiu? Pochwalisz sie czy brak ci jaj?

            Skomentuj Historia edycji

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-04-16 17:15

      PS4MasterRace

      Zobacz. Mam dla ciebie koleją ciekawostkę.

      "Quake Champions tylko na PC, bo ma być grą bez ograniczeń.

      Tim Willits, jeden z twórców oryginalnego Quake’a, udzielił wywiadu serwisowi GameSpot, w którym odpowiedział na pytania związane z nadchodzącą produkcją id Software - Quake Champions. Wyjaśnił on, dlaczego gra pojawi się tylko na PC, oraz jak ważna jest dla dewelopera wysoka częstotliwość odświeżania.

      pojawi się wyłącznie na PC oraz będzie dysponowała odblokowaną częstotliwością wyświetlania klatek na poziomie 120 Hz."

      hue hue hue hue :D

      Bo konsole ledwo by to uciągnęły w 30 klatkach.

      hue hue hue hue :D

      "Quake Champions - strzelanka sieciowa zbyt elitarna dla konsolowców?

      Zapowiedź gry Quake Champions przez studio id Software była jednym z najbardziej elektryzujących wydarzeń ostatnich targów E3 – a jeszcze więcej emocji budzi fakt, że Bethesda reklamuje tę strzelankę jako tak hardkorową, iż może ona wyjść tylko na PC."

      http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=11426

      hue hue hue hue :D

      Skomentuj Historia edycji

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-04-17 17:31

          Piecze was zadek co ? Oj piecze :D

          Że wasz konsolowy złom jest w stanie wyświetlić ledwo 30 klatek.

          hue hue hue hue :D

          Skomentuj

  5. Foxy the Pirate
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2017-04-16 18:41

    Czemu 99% komentarzy to idioci (blablabla, green lantern i ps4styropianzamiastmozgu) kłócący się o kolor pikseli?
    Odniesie się ktoś wreszcie do artu?
    I też ile można czekać by takie obvious trole dostały wreszcie bana na mor*e by przestały zaśmiecać swoimi żałosnymi wypocinami ten serwis?
    O co c'mon?

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-04-16 21:28

      generują odwiedziny a więc sa tu nieśmiertelni.

      Skomentuj

    2. Niepiskoj
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-04-17 09:37

      błebłebłe, zielona latryna i ps4zmateracem, banda frustratów, a że mają pole do popisu to i się nie dziwię że harcują stworki, Dziwi mnie natomiast że osoby odpowiedzialne za Benchmarka nie reagują na te ściekowisko bo tu mamy dyskusję na czacie kilku frustratów a nie komentarze pod artykułem.

      Skomentuj Historia edycji

    1. Foxy the Pirate
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-04-17 10:30

      Kolejny do ferajny.
      Nie jestem nawet pewien, czy cała wasza "4" to nie jest jedna osoba.

      Skomentuj

      1. Adrian Waleczny
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2017-04-17 15:39

        Twierdzisz,że piszą większe bzdury niż blebleble?

        Skomentuj

    2. blebleble
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-04-17 17:43

      Naleśnik z serem

      Najlepszego studia? Pod jakim względem ?

      A co ma chłop mówić skoro obaj robią propagandę dla SONY i dla was dzieci konsolowe.

      A teraz odpowiedz mi na pytanie.

      Dlaczego 3 studia tworzące gry oficjalnie przyznały się do pogarszania grafiki na PC żeby konsolowe dzieci nie płakały bo dają 250 zł za grę a ma gorszą grafikę niż na PC za 150 zł

      hue hue hue hue :D

      Skomentuj Historia edycji

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-04-17 19:03

          Green Lantern

          A co jesteś aż tak niedorozwinięty, że nie potrafisz sobie w google wyszukać i muszę ci ciągle wstawiać linki ?

          Skomentuj

        2. Krieggg
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2017-04-18 01:22

          Nawet CDR sie wkoncu przyznalo serwujac glupie wytlumaczenie i probujac ratowac resztki swojej dawnej reputacji. Carmack mowil o tym w wywiadzie tak jak i ludzie z Epic (to nie zbieg okolicznosci, ze mowia o tym osoby/studia nie uwarunkowane kondycja rynku konsolowego czy podpisanym nda z sony/MS). Bedziesz chcial to znajdziesz na youtubie i moze sie przy okazji czegos nauczysz od Carmacka.

          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-04-18 07:37

            Tak, grafika Wiedźmina 3: Dziki Gon celowo została pogorszona. Był jednak ważny powód.

            W rozmowie z serwisem Eurogamer Marcin Iwiński, współzałożyciel firmy CD Projekt przyznał, że downgrade wizualny w grze miał faktycznie miejsce. Jak łatwo było się domyślić, winę za to ponoszą konsole do gier, które mają za mało mocy obliczeniowej, by dać sobie radę z pierwotną wersję oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
            http://www.spidersweb.pl/2015/05/wiedzmin-3-gorsza-grafika.html

            Wiedźmin 3 z gorszą grafiką przez konsole. CD Projekt przeprasza...
            http://www.pcworld.pl/news/Wiedzmin-3-z-gorsza-grafika-przez-konsole-CD-Projekt-przeprasza,402061.html

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-04-18 09:05

            Ubisoft obniża płynność gier na PC na polecenie Sony i Microsoftu?

            Wspomniany pracownik zaskoczył wszystkich stwierdzeniem, że firmy Microsoft oraz Sony naciskają na deweloperów z Ubisoftu, by

            wersje pecetowe tworzonych produkcji miały blokadę 30 klatek na sekundę.

            http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88310


            Ubisoft: grafika w The Division pogorszona, by konsolowcy nie byli poszkodowani.

            Przedstawiciel studia Ubisoft Massive, odpowiedzialnego za grę MMORPG The Division, której premiera odbędzie się już w marcu,

            z rozbrajającą szczerością stwierdził w rozmowie z redaktorem kanału Team Epiphany w serwisie YouTube, że "byłoby niesprawiedliwym, gdyby wersja przeznaczona na komputery stacjonarne była wersją bardziej zaawansowaną graficznie od wersji na konsole".


            http://www.conowego.pl/aktualnosci/ubisoft-grafika-w-the-division-pogorszona-by-konsolowcy-nie-byli-poszkodowani-16475/


            The Division finalnie z dużo gorszą grafiką. Powtórzy się sytuacja jak z Watch Dogs?

            „Obecnie deweloperzy są pod dużym naciskiem wydawców, aby nie oferować wyraźnie różniących się doświadczeń [grafiki] od konsol, by nie pokazać, że następna generacja nie jest tak potężna jak PC. To chyba to, co się stało w Ubisoft Montreal.”

            „Ale oni [Ubisoft] nie przyznają, że praktyka ta polega na obniżeniu jakości grafiki w grze. O wiele łatwiej jest powiedzieć, że usuwa się rzeczy dla stabilności, co jest często kłamstwem, a tego się powinniście spodziewać przy każdej produkcji, którą będziemy tworzyć.”

            http://pclab.pl/news58390.html

            Skomentuj

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2017-04-17 17:46

      PS4MasterRace

      W porównaniu z PC.

      Tłumaczyłem ci już kiedyś dzieciaku.

      Skomentuj

      1. azbestor
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2017-04-17 19:05

        Za 200€? "Dzidziusiu"?

        Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!