Gry na konsole

This War of Mine: The Little Ones już na siebie zarobiło

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2016-02-01

Koszty produkcji This War of Mine: The Little Ones zwróciły się jeszcze zanim gra zadebiutowała na rynku.

TWoM: TLO

Posiadacze konsol PlayStation 4 i Xbox One od trzech dni mogą już zagrywać się w swoją wersję This War of Mine opatrzoną dopiskiem The Little Ones. Okazuje się, że spora część osób tak bardzo zaufała ekipie 11 bit Studios, że zdecydowała się na zamówienie przedpremierowe. Przychody z pre-orderów okazały się na tyle duże, że jeszcze przed rynkowym debiutem gry udało się pokryć koszty produkcji.

„Sprzedaż pre-orderów przekroczyła nasze oczekiwania, jak również szacunki przygotowane przez Deep Silver. To dowód, że rynek czekał na nasz tytuł” – chwalą się twórcy. – „Przychody z przedsprzedaży pokryły nasze wydatki na stworzenie gry”. I choć trzeba mieć na uwadze fakt, że konsolowa edycja (wzbogacona przede wszystkim o dziecięcych bohaterów) pochłonęła jedynie „kilkaset tysięcy złotych”, to i tak zdecydowanie można mówić o sukcesie.

Zmotywowani świetnym wynikiem twórcy zapowiedzieli też, że rozpoczęły się już prace nad rozszerzeniem DLC. Panie i panowie z 11 bit Studios nie chcą na razie zdradzać szczegółów, ale jego premiera odbyć ma się już naprawdę niedługo. 

Gratulujemy!

Źródło: Eurogamer, 11 bit Studios

marketplace

Komentarze

6
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dobra gra i są efekty. Życzę im powodzenia i oby stworzyli więcej świetnych gier.

    Natomiast wielkie firmy zaraz znów zaczną biadolić na piractwo, bo łatwiej tak tłumaczyć słabą sprzedaż. Trudniej przecież przyznać, że robi się słabe gry.
    Zaloguj się
  • avatar
    W tym wypadku zakup pre-orderów jest uzasadniony.
    Gracze wiedzieli co biorą. Gra była już dawno ukończona, dodatkowo ta ba konsolę została wzbogacona.
    Należy też nadmienić że gra jest świetna.
  • avatar
    Jakby nie wydali na PC to zarobki były by jeszcze większe, bo stracili na wersji PC miliardy.
    Zaloguj się
    -3