• benchmark.pl
  • Gry
  • Wiedźmin 3: Dziki Gon: mapa świata gry w całej okazałości
Gry

Wiedźmin 3: Dziki Gon: mapa świata gry w całej okazałości

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2015-04-08

Jeśli tęsknicie za informacjami związanymi z Wiedźmin 3: Dziki Gon to mamy coś interesującego.

Wiedźmin 3: Dziki Gon gra

Jeśli tęsknicie za informacjami związanymi z Wiedźmin 3: Dziki Gon to mamy coś interesującego. O tym, że świat gry będzie naprawdę duży wiemy nie od dziś. Teraz zobaczyć możemy, jakie tereny dane będzie nam odwiedzić.

Już jakiś czas temu przyglądaliśmy się, jak wygląda mapa świata gry. Problem w tym, że dysponowaliśmy wtedy jedynie jej fragmentem. Teraz pokazana została ona jednak w całej okazałości i stwierdzić można jedynie tyle, że miłośnicy rozległych terenów do eksploracji nie powinni mieć tu powodów do narzekania.

Jakub Szamałek z CD Projekt RED potwierdził, iż producent pokusił się o przygotowanie aż 10 wysp. Już wcześniej dowidzieliśmy się, że bohater dotrze do nich przy pomocy okrętów, ale okazuje się, że do niektórych miejsc można będzie dostać sie jedynie wpław.

"Można używać łodzi do przemieszania się, ale można także pływać pod wodą otwierając sobie drogę do nowych obszarów, do których nie da się dotrzeć stąpając po ziemi. Zaprojektowaliśmy pięć dużych wysp i tyle samo tych mniejszych, które nie były jeszcze pokazywane publicznie."

Wiedźmin 3: Dziki Gon mapa
kliknij, aby powiększyć

Źródło: gamingbolt, giantbomb

marketplace

Komentarze

51
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    W jakichś plotkach widziałem niedawno 1/4 tej mapy (północną część - coś takiego jak w prawym dolnym rogu) jako rzekomą całość. I już wtedy myślałem, że to duuuuużo :D
  • avatar
    Ma ktoś w większej rozdzielczości :) ?
    Zaloguj się
  • avatar
    kozak giera nas czeka
  • avatar
    Wyzima z tego co kojarzę mamy tylko odwiedzić w jakiś ograniczonych questach i nie miasto tylko chyba pałac.
    Mapa nie przypomina tej z książek, ale nie przesadzajmy z wymaganiami, zobaczymy jak to będzie wyglądać w praniu.
    Zaloguj się
  • avatar
    Panowie a mozna kupic jescze jaks edycje specjalna czy limitowana?
    Zaloguj się
  • avatar
    Taka mapa to mi duzo nie mowi bo wszystko zalezy od skali.
    Rownie dobzre moge nalozyc mape Azji na plan Krakowa i Krakow bedzie wiekszy :)
    Moze jakas informacja np ile czasu zajmuje przejscie piechota mapy z polnocy na poludnie lub porownanie np do Skyrima ?
    Zaloguj się
  • avatar
    Dlugo wiedzmina robili wiec gra bedzie wyborna! Czy garafa super czy bardzo dobra to juz mnie nie ibteresuje... I tak przejde..
  • avatar
    dostajecie grę z wielkim, żyjącym światem, bez ekranów ładowania, z genialną fabułą i klimatem, a narzekacie na grafikę, która i tak wygląda bardzo dobrze.
  • avatar
    a będzie wyzima ??
  • avatar
    Wieśka 1 kupiłem w pre order - ze względu na fakt iż to polska gra i wydawała się podobna do Gothica (które wszystkie mam oryginalne), jednak nie przebrnąłem przez całego ze względu na liniowość. Wieśka 2 - spiraciłem i przeszedłem tylko ze względu na ładną grafikę. Wiesiek 3 - poczekam na gameplay'e jeśli będzie otwarty świat tak jak to zapowiadają to z pewnością udam się do sklepu :)
    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    no właśnie ta mapa jest dość dziwna.

    Zobaczcie:

    http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130709182235/wiedzmin/images/a/a8/Mapa_swiatwe1.jpg

    Porównując do mapy zamieszczonej dziś - mamy jedynie wyspy Skellig i fragment kontynentu.
    Mało tego - od wysp do kontynentu powinna być spora odległość, której tu nie ma...

    Troche kiepsko.
    Wiem, że zaraz ktoś powie, że nie da się 100tyś km^2 zrobić zgodnie z mapą z książek, ale zmniejszanie świata w ten sposób, by zrobić grę z otwartym w pełni światem też mi się nie podoba.

    To już lepiej jakby były sektory - mapa bez zmian w stosunktu do książek i mamy obszary, pomiędzy którymi jakiś ekran z informacją, że przemieszczamy się.

    To tak jakby zrobić MMO z całą mapą Polski - nie da się. Trzeba by wtedy mapę tak przeskalować, że z Radomia do Warszawy dojdziesz pieszo w godzinę - bo inaczej teren byłby za wielki.
    A sensowniej było by udając się z Warszawy do Radomia - ekran z informacją o tym, że minęło 2 dni konnej jazdy - czy coś takiego.

    Zaloguj się
    -3
  • avatar
    Pewnie świat gry będzie duży, ale pod tym względem Gothica 3 nie przebije!
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    I teraz quest, w którym babcia każe przynieść koszyk, który zostawiła na drugim końcu mapy. Potem, każe jeszcze przynieść coś, co jej wypadło... Po DA:I mam już dość takich zadań i robienia na siłę sandboxa+MMO z czegoś, co powinno mieć o połowę mniejszą mapę i więcej zadań głównego wątku.

    Zaloguj się
    -9
  • avatar
    Dzięki benchamrk :)! Zawieszę na lodówce, bo w samej lodówce nie mam już miejsca na Wiedźmina.
    Zaloguj się
    -18
  • avatar
    Może będzie lepszy od Gothica IV ale dzieła Phirania Bytes nie przebije.
    Zaloguj się
    -22
  • avatar
    co jak co ale robi wrazenie
  • avatar
    Mały ten świat, porównajcie sobie z mapą świata z pierwszej części. Myślałem, że będziemy zasuwać po całej północy, a do dyspozycji mamy malutki skrawek Redanii + tereny wokół Wyzimy, Kaer Morhen i wyspy Skellig. Według tej samej skali, Skellig powinno być tak samo duże, jak reszta dostępnego regionu.
  • avatar
    Wziąłem już dwa dni wolnego w maju 19,20:)
  • avatar
    Oby wszędzie dało się dojść :-D
  • avatar
    Na tej mapie widzę dosłownie jedno miasto. Nie chce mi się wierzyć, że to cała mapa.
    Jeśli tak to bardzo kiepsko.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ta mapa jest tak nieczytelna, że wygląda jakby wszędzie była woda. Nic a nic mi to nie mówi, zwłaszcza jak porównać do mapy świata Wiedźmina książkowego.
  • avatar
    Super to wygląda ! Już widzę siebie błąkającego się po ulicach tego wielkiego miasta na północy...orientacja w tego typu "metropoliach" nigdy nie było moim atutem :D