Na topie

Wiedźmin 3: Dziki Gon na PS4 i PS4 Pro wreszcie z HDR [AKT. 3]

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry PlayStation 4

Kategoria: Gry Gry na konsole Gry PlayStation 4 Tematyka: gra akcji HDR przygodowa Wiedźmin Producenci: CD Projekt RED

Gracze korzystający z konsol Sony musieli czekać na tę funkcję bardzo długo. W końcu jednak i na ich platformach Wiedźmin 3: Dziki Gon zrobi użytek z HDR.

  • Wiedźmin 3: Dziki Gon na PS4 i PS4 Pro wreszcie z HDR [AKT. 3]
A A

CD Projekt RED dotrzymuje danego kiedyś słowa i cały czas pamięta o grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Dziś opublikowana została aktualizacja, która ucieszyć powinna graczy korzystających z konsol PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro.

Jeszcze w październiku pojawiła się aktualizacja, dzięki której gra może wykorzystać większe moce obliczeniowe PlayStation 4 Pro. Sporym zaskoczeniem było jednak to, że nie wprowadziła ona wsparcia dla technologii HDR. Braki nadrabia najnowsza łatka.

Warto dodać, że wsparcie HDR to w tym przypadku nie wszystko. Aktualizacja przynosi także poprawę wydajności i stabilności oraz eliminuje błędy w tłumaczeniach. Wprowadza też niewielkie usprawnienia wizualne, chociaż twórcy nie zdecydowali się tego przybliżyć.

Wiedźmin 3: Dziki Gon na PS4 i PS4 Pro

Przypomnijmy, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutował w maju 2015 roku (także na Xbox One i PC). Jak widać, cieszy się długim wsparciem, co z pewnością cieszy osoby, które zdecydowały się na zakup gry. A było ich sporo, Wiedźmin 3: Dziki Gon ma największy udział w sukcesie całej serii, która przyciągnęła już 33 mln graczy.

AKTUALIZACJA, 12.04.2018

Okazuje się, że nie wszystko poszło zgodnie z planem. Aktualizacja powoduje poważny problem uwidaczniający się w większym stopniu na konsoli PlayStation 4 Pro. Chodzi o roślinność, która pojawia się na ekranie zaledwie kilka kroków przed bohaterem.

W sieci opublikowano już wiele materiałów prezentujących opisywany mankament. Widoczny jest on szczególnie wtedy, gdy bohater przemieszcza się konno.


Trudno sądzić, aby był to celowy zamysł twórców, pozostaje czekać na poprawkę, która przywróci wszystko do normy.

AKTUALIZACJA 2, 30.04.2018

Okazuje się, że przygotowanie poprawek dla gry w wersji na PlayStation 4 Pro sprawiło twórcom wiele problemów. DigitalFoundry pokusiło się o bardzo interesujący materiał. Przeprowadzona analiza potwierdza, iż zabawa w rozdzielczości 4K i aktywnym HDR zamiast poprawiać jakość oprawy graficznej, pogarsza ją.

Chodzi o opisywany już wcześniej sposób pojawiania się na ekranie roślinności. Dodatkowo okazuje się, że to samo dotyczy także cieni. Jednocześnie analizy DigitalFoundry wykazały drobną poprawę wydajności.


AKTUALIZACJA 3, 16.05.2018

Ponownie wracamy do tematu. CD Projekt RED udostępniło dziś łatkę, która ma eliminować opisywane wyżej problemy. Jej przygotowanie zajęło sporo czasu, a zatem wypada mieć nadzieję, że tym razem wszystko będzie już prezentowało się jak należy. Łatka udostępniona została korzystającym z podstawowego wydania gry, jak również z edycji GOTY.

Źródło: thewitcher, youtube - Trish Krish, DigitalFoundry

Odsłon: 13735 Skomentuj newsa
Komentarze

63

Udostępnij
  1. blebleble
    Oceń komentarz:

    8    

    Opublikowano: 2018-04-11 17:01

    Ale do grafiki z PC to jeszcze dużo brakuje.

    https://youtu.be/bwKB1BC0UzE

    https://youtu.be/x4oN6LWQMMY

    https://youtu.be/Z8LrfUDhsEw

    Skomentuj Historia edycji

    1. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2018-04-11 17:23

      Trzeba by zlutować ze sobą ze trzy PS4pro żeby mieć taką jakość.

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2018-04-11 17:47

        Może jak by tak zrobili to trawa w Horizon Zero graficzne Dawn by się nie doczytywała :D

        Skomentuj

    2. Wasek
      Oceń komentarz:

      9    

      Opublikowano: 2018-04-11 18:34

      Po obejrzeniu tych filmów znowu zachciało mi się wrócić do Wiedźmina mimo, że ukończyłem go 3 razy (>600h).

      Skomentuj

    3. Adrian Waleczny
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-04-11 20:31

      Tutaj ładne porównanie. Różnice sporawe - https://www.youtube.com/watch?v=3kUIC6qR0No

      Skomentuj Historia edycji

    4. bandan
      Oceń komentarz:

      -21    

      Opublikowano: 2018-04-11 20:54

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Ale po co w to grać skoro są inne gry z lepszą grafiką. Popatrzcie na GTA5 z ulepszeniami graficznymi, popatrzcie choćby na Watch Dogs z dogranymi teksturami i modami na grafikę. Far Cry, BF1, ludzie, przeciez w porównaniu z tymi grami wiedzminek wyglada tandetnie i nienaturalnie.

      Skomentuj

      1. Zwis88
        Oceń komentarz:

        8    

        Opublikowano: 2018-04-12 20:50

        Ty się słyszysz pałkersonie? Po co grać w to skoro są gry z ładniejszą grafiką? Ty lepiej wracaj do swojej jaskini jak ty grasz w grafikę a nie w gry. Albo se zassaj jakieś demo UE4 z ray tracingiem, odpal se w 4k i się zaspokajaj do tego, powinieneś być w niebie

        Skomentuj Historia edycji

        1. bandan
          Oceń komentarz:

          -6    

          Opublikowano: 2018-05-16 17:11

          Ale z ciebie noob. Grafika to był tylko przykład, ta gra ssie też pod innymi względami. ale jak lubisz grac w tandete to twój problem baboku.

          Skomentuj

      2. Kieresz
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-05-16 21:08

        nie ma to jak porownywac gry z roznych gatunkow...won cebulaku

        Skomentuj

    5. Niepiskoj
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-04-12 08:41

      Pierwszy filmik to tylko zmiana kolorystyki, w drugim oświetlenie jest tak przesadzone że po paru minutach patrzenia można bólu głowy dostać. Czyli kiepskie przykłady, ale w trzecim wygląda już to wszystko bardzo ładnie. Sam też kilku modów używam, ale co z tego że świat piękny jak po skończeniu podstawki i dodatków nie ma co w nim robić. Mogli by jeszcze jakiś dodatek wydać.

      Skomentuj

    6. Ladros
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-04-12 23:40

      Nie sądzę, żeby zamiarem tej aktualizacji było dorównanie PC ;) Raczej nikt na to nie liczył.

      Skomentuj

    7. kabanosek
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-17 13:23

      Co począć? PS praktycznie to tylko exlusivy

      Skomentuj

  2. Lara-Croft
    Oceń komentarz:

    -17    

    Opublikowano: 2018-04-11 19:27

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Wyglądał i wciąż wygląda biednie. Downgrade wszechdziejów. Tylko polacy potrafią tak oszukiwać.

    Skomentuj

    1. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      13    

      Opublikowano: 2018-04-11 19:30

      Chcieli wydać kozacko wyglądająca graficznie gre, ale poźniej okazało sie że Sony zamiast prawdziwej konsoli wydało szrota z wysypiska za grosze.
      To co mieli robić...trzeba było dawngrade'ować grafike do poziomu tego sztrucla PS4BidaStation.

      Skomentuj

      1. Lara-Croft
        Oceń komentarz:

        -16    

        Opublikowano: 2018-04-11 19:39

        Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

        Tak tłumacz nieudolność programistów z cd projekt. Miliony bugów pomimo wielokrotnego przekładania premiery to też wina PS4? Zrobienie osobnych mapek pomimo kłamstw o jednej ogromnej mapie też? A zapewnienia, że nie zobaczymy ekranów loadingów?

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          6    

          Opublikowano: 2018-04-11 22:01

          Wiedźmin 3 z gorszą grafiką przez konsole. CD Projekt przeprasza...
          http://www.pcworld.pl/news/Wiedzmin-3-z-gorsza-grafika-przez-konsole-CD-Projekt-przeprasza,402061.html

          Skomentuj

          1. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -14    

            Opublikowano: 2018-04-12 05:55

            Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

            Cd projekt przeprasza, że o pisaniu engine'ów nie ma bladego pojęcia :D

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            6    

            Opublikowano: 2018-04-12 20:42

            Tak sobie to tłumacz.

            A programiści z Guerrilla Games są tak super, że nie potrafili zrobić trway która niedoczytuje się z 10 metrów w Horizon Zero Dawn.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj Historia edycji

          3. Zwis88
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2018-04-12 23:11

            Ale taka prawda, PS4 już na premierę miało wydajność multimedialnego peceta, właśnie dzięki świetnej optymalizacji, wielu trickom programistycznym w ogóle W3 ruszył w pecetowym medium na tym złomie w tych szarpanych 24-30 fps, dziękuj im że w ogóle zagrałeś

            Skomentuj

          4. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2018-04-13 09:42

            Tak tak, oczywiście. Największą sztuczką to jest brak otwartego świata. 3 część gry i nadal nie są w stanie otwartego świata zrobić. Też wina konsol :D

            Skomentuj

          5. Zwis88
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-04-13 15:14

            A ty masz mózg w spreju czy co? Przecież Skellige to wyspa znajdująca się w uniwersum za wielkim morzem, chciałbyś tam móc jakoś dopłynąć wpław? Czy z buta do Wyzimy w temerii? Jakoś w obrębie Velen nie widziałem loading screenów, to tak jakbyś się czepiał, że w RPG-u dziejącym sie w USA i Europie nie da się dojść z buta z jednej do drugiej lokacji, zastanów ty się czasem, geografia uniwersum wymusiła zrobienie odrębnych lokacji

            Skomentuj

          6. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2018-04-13 20:07

            To po co wrzucili pływanie łódką? Po za tym Velen graniczy z Białym Sadem a i tak jest loading. Zamek też wgrywa się jako osobna lokacja. To jest śmiech na sali.

            Skomentuj

          7. Zwis88
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-04-13 20:25

            pływanie łódką jest pomiędzy małymi wysepkami tam gdzie było to do realnego zaimplementowania, a nie że morze całe będziesz przepływał, a wczytywanie zamku - bo zamek jest w Temerii? A temeria jest w uj daleko? Biały Sad graniczy z Wyzimą wiec też kawałek

            Skomentuj

          8. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -4    

            Opublikowano: 2018-04-13 23:31

            Otwórz sobie mapę w grze. Biały sad łączy się bezpośrednio z Velen

            Skomentuj

      2. bullseye
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-04-11 21:15

        Ja gram w gre a nie oprawe graficzna :D
        Choc wiesiek to nie moj klimat gre kupilem, jest piekna i ma mega fabule.
        Czy jest HDR czy AA czy cokolwiek innego malo mnie obchodzi

        Skomentuj

    2. Kieresz
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-16 21:09

      jak grasz na konsolach to sie nie dziw...wiesiek na pc zjada wszystko z konsol...ale na YT tego nie zobaczysz biedaku....

      Skomentuj

  3. PSEkskluzyw
    Oceń komentarz:

    -6    

    Opublikowano: 2018-04-11 19:44

    Do Horizon ZD jeszcze brakuje w kwestii oprawy i HDR :)

    Avatar w świecie gier

    https://www.youtube.com/watch?v=czMIP79Xr9o

    Najładniejszy sandbox jakie oczy widziały :)

    Druga część na PS5 pozamiata graficznie że hej :)

    Skomentuj

    1. Lara-Croft
      Oceń komentarz:

      -10    

      Opublikowano: 2018-04-11 19:51

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      Wykonanie postaci : https://youtu.be/cvOll6pJ5r8 ludki w Wiedźminie to kloce przy tym. I jedna gigantyczna, zróżnicowana geograficznie mapa a nie jakieś skrawki. Zniszczalność otoczenia (maszyny tratują drzewostan) efekty cząsteczkowe podczas walki... Globalne oświetlenie przy którym Wiedźminie że wszystkimi możliwymi modami to teleranek.

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-04-11 22:02

        Tak, grafika Wiedźmina 3: Dziki Gon celowo została pogorszona. Był jednak ważny powód.

        W rozmowie z serwisem Eurogamer Marcin Iwiński, współzałożyciel firmy CD Projekt przyznał, że downgrade wizualny w grze miał faktycznie miejsce. Jak łatwo było się domyślić, winę za to ponoszą konsole do gier, które mają za mało mocy obliczeniowej, by dać sobie radę z pierwotną wersję oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
        http://www.spidersweb.pl/2015/05/wiedzmin-3-gorsza-grafika.html

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-04-12 00:01

          nie ma to jak dopowiedziec sobie cos i wsadzic to jeszcze w inne usta.

          "Czy wersje konsolowe ograniczają PC?
          - Bez konsol nie ma Wiedźmina 3, jakiego znamy teraz - przyznaje Iwiński. - Możemy powiedzieć to otwarcie. Nie stać nas na to, ponieważ konsole pozwalają pójść wyżej w kwestii potencjalnej sprzedaży, ustalić większy budżet i zainwestować w tworzenie tego ogromnego świata.
          - Jeśli tworzylibyśmy tylko na PC to pewnie moglibyśmy osiągnąć więcej w kwestii oprawy. Bylibyśmy skoncentrowani, tak jak przy tworzeniu tylko na PlayStation 4 czy Xbox One. Ale nie stać nas na coś takiego.
          Dlaczego zmieniła się grafika?
          - Jeśli spojrzymy na proces deweloperski: robimy określoną wersję na targi i działa, wygląda świetnie - mówi Iwiński. - Ale jesteśmy bardzo daleko od ukończenia prac. Potem wstawiamy to do otwartego świata, bez względu na platformę, i okazuje się, że to jednak nie działa. Ale już to pokazaliśmy, teraz musimy sprawić, by zadziałało, i to na ogromną skalę. Taka jest natura prac nad grami.
          Badowski potwierdza, że materiały zarejestrowano na PC w czasie rzeczywistym, bez pre-renderowanych filmów. Wiele musiało się jednak zmienić.

          - Nie zamierzam polemizować. Jeśli ludzie widzą zmiany, nie mogę się kłócić - dodaje. - Ale stoją za tym skomplikowane przyczyny techniczne. Może decyzja o zmianie systemu renderowania była naszym błędem. System zmienił się po VGX.
          W grę wchodziły dwa sposoby wyświetlania grafiki. Przeważyła jedna z opcji, ponieważ wyglądała lepiej w całym świecie gry, za dnia i w nocy. Druga propozycja wymagała dużo dynamicznego oświetlenia, „co w tak dużym świecie po prostu nie działało”.
          Podobnie jest z lokacjami, rozmiarami tekstur i przypadkowymi obiektami. Twórcy musieli wybrać pomiędzy ilością, a ich unikatowym, „ręcznie robionym” wyglądem. Postawiono na to drugie. System odpowiedzialny za wczytywanie obiektów nie radził sobie z wszystkim podczas galopowania na koniu.

          A gęsty dym i szalejący ogień z trailera?
          - To globalny system, który zabije PC, ponieważ bez DirectX 12 przezroczystość nie działa zbyt dobrze w każdej grze.
          Pozbyto się więc skomplikowanego dymu i ognia, koncentrując się raczej na tym, by w Novigradzie dało się otworzyć 5 tysięcy drzwi."

          https://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-21-cd-projekt-odpowiada-na-zarzuty-o-downgrade-grafiki-wiedzmina-3

          Skomentuj Historia edycji

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            -3    

            Opublikowano: 2018-04-12 20:51

            Wiedźmin 3: Z grafiką na poziomie materiału z E3 2014

            http://gry.interia.pl/newsy/news-wiedzmin-3-z-grafika-na-poziomie-materialu-z-e3-2014,nId,2216336

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-04-13 14:37

            ale nad czym się rozwodzisz skoro Iwiński powiedział wprost dlaczego renderer zmienili - zabił by PC i nie działał by dobrze w dużym swiecie.

            Skomentuj

        2. kitamo
          Oceń komentarz:

          -4    

          Opublikowano: 2018-04-12 00:06

          Gdyby nie konsole to W3 nawet by nie powstał na PC - to było główne zródło dochodów i lokowanie budzetu.
          Jesli juz sami twórcy to przyznają to po co polemizowac.
          Cieszyc sie tylko - inaczej W3 mialby pewnie z 5 DRMów zeby zwróciła się kasa.
          Wiem ze jestes trolem ale nawet słabo sie starasz z tymi swoimi bzdurami.

          Skomentuj

        3. Lara-Croft
          Oceń komentarz:

          -9    

          Opublikowano: 2018-04-12 05:53

          Konsole mają za mało mocy na biedną grafe Wiedźmina ale nie miały za mało na Batman Arkham Knight z tego samego roku. Grę która pomimo bycia sandboxem wygląda jak demo technologiczne Samaritan. Ale nie - jest tajna umowa Sony by wielcy polscy guru programistycznego fachu obniżyli jakość grafy :D Żałosny jesteś.

          Skomentuj

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-04-12 20:57

            Ale ci się majaczy.

            Skomentuj

          2. Lara-Croft
            Oceń komentarz:

            -5    

            Opublikowano: 2018-04-13 09:33

            Nie no, wiedźmin wygląda lepiej co? :D

            Skomentuj

          3. Tigerxp
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-04-30 23:05

            Ale batman wcale nie wygląda tak dobrze. Tekstury biedne, postacie gorsze niż w 10letnim crysisie, wszystko maskowane deszczem i dymem.... aaaaa bo ty o tych szrotowych konsolach piszesz. A to dla ciebie na pewno szczyt grafiki i w ogóle. Ale w większym świecie, gdzie ludzi stać na porządne karty graficzne, ta gra naprawdę nie robi większego wrażenia. Chociaż dla konsolowców to pewnie szczyt możliwości. Ale spokojnie, skończycie zawodówki, pójdziecie do prac za najniższą krajową i już po roku odkładania będziecie się cieszyć taką grafiką jak PCMR od dawna :D

            Skomentuj

          4. PSEkskluzyw
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-04-30 23:26

            Horizon ZD graficznie wszystko zamiata najładniejszy sandbox jakie oczy widziały i to na zwykłej 5 letniej PS4. A HDR robi z twoich powidoków pctowych siwy dym :)
            Nie ma ładniejszej gry z otwartym światem ale co ty możesz o tym wiedzieć nie widziałeś gry w akcji tylko swoje pier... opowiadasz jak pospolity blacharz :)

            Deklasacja totalna doliczmy do tego the Order Uncharted4 i God of War i twój pctowy sprzęt wymięka :)

            Skomentuj

    2. Kieresz
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-05-16 21:11

      po pierwsze to nie sandboks tylko zwykla zrecznosciowka.....sandboks to gra gdzie moze robic miliard roznych czynnosci......no i dwa gra jest pusta jak twoj portfel......ani jednego miasta......wioski po 20 osob i jeden centralny hub w ktorym nic nie ma HAHAHAHAHA......sam nowigrad ma 100 razy wiecej rzeczy niz caly horizon biedny plebsiarzu....no i 30 klatek to gowno a nie animacja

      Skomentuj Historia edycji

  4. kitamo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-04-11 21:22

    To co dalej irytuje mnie w oprawie wiedzmina to te trzęsące sie krzaczki jakby na głodzie alkoholowym były ;)
    wzieli by to w koncu troche zmienili zeby jakos naturalnie to wyglądąło.

    Skomentuj

    1. Adrian Waleczny
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-04-12 21:11

      Nie ma na to moda ? Wydaje mi się, że jest, ale do końca nie jestem pewien.

      Skomentuj

    2. Detrioux
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-04-13 08:56

      Do słownie 5 sekund wyszukiwania w Google:
      https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1853/

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-04-13 14:38

        no ale to powinno być w grze a nie jako mod. Ja gram na konsoli wiec w mody się nie bawie :)

        Skomentuj

  5. cyberant
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-04-13 12:39

    heh.. no ale przynajmniej wiemy skąd ten wzrost wydajności z generowaniu grafiki. mniej obiektów na horyzoncie to i więcej klatek na PS4.. ;D

    a jakby tak wycieli te góry domki i trawę.. zostawili Wieśka i potwory, to by dopiero zasuwało ;)

    Skomentuj

  6. DeRej
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-01 00:56

    Jak by jakakolwiek aktualizacja sprawiła że jak Wiesiek się rozkręca to z 4PRO nie robi się odrzutowiec wyjący jak przy starcie z lotniskowca to był bym :)

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-16 20:32

      Mogę Ci filmik zrobić jak chodzi moje ps4pro - praktycznie minimalnie wyżej kreci się turbina niż w IDLE.

      Skomentuj

  7. silvver
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2018-05-01 08:48

    Hm, a gdzie teraz ci ludzie co mówili, że konsole to zamknięta specyfikacja więc znacznie łatwiej na nią coś zrobić niż na setki tysięcy możliwych konfiguracji PC?

    Skomentuj

      1. silvver
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-05-01 12:06

        @chrisu1982gd opanuj się kolego :) A co Twój wnosi? Jeszcze większe nic, bo tylko krzyczysz i robisz flame war.
        Pytam się gdzie tamci krzykacze, bo jak widać wcale nie jest tak łatwo na konsolach - ruszą jeden element, to cierpi na tym inny.

        Kto powiedział, że jestem antykonsolowy? Skoro mam PC, PS2, PS3, PS4, PSV, PSP, NDS, GC i Switcha to wychodzi na to, że jestem antykonsolowy? Jeżeli na to nie wpadłeś, to każda platforma ma swoje plusy i minusy.

        No ale biorąc pod uwagę poziom twoich komentarzy jak ten poniżej to się nie dziwię :)
        "sam się zaorałeś niczym prawiczkowy gimbus, wolisz grać w byle gówno ale w ładnej oprawie czy w dobry tytuł z przeciętną grafika "

        @xbk123 które coś? Wiesiek od początku na konsolach miał problemy i nawet jak je łatali, to było raz gorzej raz lepiej (i potem patche do patchy). A teoretycznie jest bardzo łatwo bo tylko jedna konfiguracja

        Skomentuj

    1. xbk123
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-05-01 11:27

      A co to jest to COŚ? Jeśli chodzi o dopracowanie gry, optymalizację i eliminację bugów to oczywiście, że łatwiej. Jedno nie przeczy drugiemu. Problem w tym, że jak się wyżyłuje grafikę i dopieści optymalizację żeby trzymało 30 lub 60fps to nie ma miejsca na dodawanie czegoś dodatkowego co potrzebuje zasobów i mocy. Wtedy musi się to odbyć kosztem czegoś innego.

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-05-01 18:11

        Racze jszybciej wrócą do tego co było w poprzednim patchu, bo te rysujące sie krzaczki to jakas katastrofa.

        Skomentuj

  8. Niepiskoj
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-01 12:48

    No w tym nowym filmiku śmiga se Dżeralt jak szalony na koniu :)

    Skomentuj

  9. KENJI512
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-05-01 16:30

    Tak bardzo next-gen... :3 ale w reklamach pewnie "ps4 pro - teraz wiedzman 3 z Ha De Er!"

    Skomentuj

  10. Lara-Croft
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-05-01 16:34

    Co za miernoty. Sto lat po premierze a dalej nie potrafią ogarnąć tego żałosnego engine'u. Już widzę jak technicznie będzie prezentować się cyberpunk :D

    Skomentuj

    1. PSEkskluzyw
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-05-02 18:21

      Jak zwykle słabo ale pctowcom to wystarczy a by gra śmigała na titanach :)
      God of War! Kolejny ex który pokazuję co znaczy zrobiona porządna oprawa graficzna w HDR i to na 5 letniej PS4 ;)

      Śmiech mnie ogarnia na te reaktory pc za wielki hajs że hej. A tu konsola za 700 stów pokazuję jakość na miano next gena.

      Skomentuj

      1. Kieresz
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2018-05-16 21:18

        GOW...gra z widocznoscia 10m, wszedzie niewidzialne sciany, zrob wielkiego rpg z otwartym swiatem z taka grafika......wiesiek zjada to gowno na sniadanie.....ale konsolowcy lubią gowna na szynach.....gdzie najlepsze akcje to te w ktorych nic nie robisz....

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-05-17 07:05

          Chyba dawno w Wieśka nie grałeś, wiesiek robił wrażenie, ale kilka lat temu.

          Skomentuj

        2. Lara-Croft
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-05-17 19:59

          Wiedźmin z otwartym światem? Te puste, osobno wgrywane mapy to otwarty świat? :D Ha Ha Ha :D Jeszcze napisz, że system walki ma lepszy (jeden button i zaklęcie) i zróżnicowanie przeciwników (całych trzech - utopce, wilki i bandyci) :D Porównywać ten programistyczny śmiech, w którym przez dwa lata HDRa nie potrafią zaimplementować do arcydzieła w którym nawet szybka podróż między lokacjami jest bez ekranu loadingu. Jedna rzęsa Kratosa ma więcej detali niż cały, żałośnie animowany model Geralta.

          Skomentuj

  11. kitamo
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-05-16 20:33

    No poprawil iale az poczekam żeby ktoś to sprawdzil czy jest ok to wtedy samemu pogram, Na chwile obecną GOW nie pozwala mi patrzeć na inne gry

    Skomentuj

    1. Kieresz
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2018-05-16 21:16

      GOW...lol....wytrzymalem 5 godzin i wrocilem do PUBGa....gra nudna jak flaki z olejem.....walki tyle co kot napłakał....szukanie popierdółek....backtracking a grafika robi wrazenie tylko przez pierwsze 30min jak sie naparzasz z wiadomo kim.....potem to juz pctowe medium.....do tego te 30fps jest tak irytujace ze trzeba grac z uplynniaczem z tv bo inaczej sie mozna pochlastac....jak dla mnie niewypal roku ktorym jaraja sie tylko biedaki fanboje.....dzieki bogu ze to nie moja kopia...

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2018-05-16 21:27

        tak oczywioscie.
        5h to nawet fabuły nie liznąłeś.

        tak PUBG to wybitna gra z wybitnym i wciągającym kontentem.

        Po drugie trzeba było sobie wlaczyc tryb performance jak 30 fps boli.

        Dobrze wiemy ze konsoli nie posiadasz więc przestan trolowac.

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2018-05-17 07:07

          On ogląda te wszystkie gry na YT, do tego w 360p :D

          Skomentuj

  12. Gatts-25
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-05-16 21:52

    Odpowiedź na bolączki w grach o jakich wielu tutaj pisze to oczywiście zbyt słabe konsole ale powinniśmy się cieszyć ,że powstała kooperacja ,do której też można zaliczyć AMD gdyż bez nowej litografii nie będziemy mieli prawdziwie przełomowych nowych konsol zaś właśnie AMD przez swój nowy projekt budowy GPU a raczej kilku jajeczek połączonych ze sobą chce udowodnić ,że nikt inny nie zasługuje na to by ich rozwiązania znalazły się w konsolach nowych generacji.Cena co do wydajności produktu przeważy tutaj dlatego pewnie w przyszłości dostaniecie Wiedźmina 3 w wersji "Definitive Edition" właśnie na konsole nowej generacji i wszystkie możliwości będą odblokowane.Sam CDPR. zarobi na tym jeszcze sporo kasy.
    Tak samo Samsung jak w tamtym roku ujawnił ,że pracuje nad małymi 2calowymi wyświetlaczami do VR/MR o rozdzielczości 10k daje nam do zrozumienia ,że skok wydajnościowy musi być ogromny ,żeby coś takiego mogło zostać obsłużone a przecież planują to wydać w 2019roku.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2018-05-17 01:55

      Tylko ze nowe konsole które wyjda to będą miały cos w granicy 10Tflop max bo muszą zmiescic się w budzecie do 2,5k zł.
      Zanim wyjdą to będzie to mid range jeśli chodzi o sprzet, a jeśli chodzi o bolączki ludzi to problem lezy zupełnie w innym miejscu w przypadku PC i to nie jest wina hardwaeru bo ten jest dobry. Wina jest tego że mamy od dawna karty na DX12 a z tego DX12 użytek jest żaden bo żeby stworzyć gre stricte DX12 to trzeba odciąć się zupełnie od DX11.
      Tego niestety się nie da osiągnąć tak łatwo bo to odrąbanie sobie sporej części dochodu dla danego developera.
      jakby co to uprzedzam argumenty w stylu "mogą zrobić pod jedno i drugie"
      nie nie mogą, wlasnie w tym lezy problem że nie mogą.
      Wybierają więc DX11 i do tego dorabiają api DX12 które wnosi praktycznie nic.
      Żadne vulkany tego tez nie zmienią. Silnik trzeba od samego początku dostosować do danego API.

      już miałeś przykład tego jak to bardzo efektywnie można wykorzystać obliczenia asynchroniczne i co? i nic.
      Mamy 2 gry na krzyż które dostają boosta do 8% w najlepszym przypadku (nie licząc techdemek).
      Musi wymrzeć całkowicie DX11 żeby można było isc dalej. W przypadku konsol jest troche prościej z wiadomego względu.
      Możliwe ze doczekamy od razu DX13

      Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!