Gry

Gra WRC 7 wjechała do sklepów

przeczytasz w 1 min.

WRC 7 to najnowsza odsłona oficjalnej serii rajdowych mistrzostw świata. Spójrzcie na zwiastun premierowy i nowy zapis rozgrywki.

60 odcinków w 13 rajdach (w tym Rajdzie Polski) oraz aktualne, oficjalne i wiernie odwzorowane samochody rajdowych mistrzostw świata. Wszystko to zaś w przyjemnej dla oka i ucha oprawie audiowizualnej. To gra WRC 7, która dzisiaj debiutuje na rynku.

Gra WRC 7 dostępna jest od dzisiaj w wersjach na PC, PlayStation 4Xbox One. Pierwsze recenzje napawają optymizmem, ponieważ ich autorzy przyznają noty na poziomie 7-8 w dziesięciostopniowej skali. Choć perfekcja nie została osiągnięta, krytycy zwracają uwagę na to, że poprawki względem poprzedniej części są wyraźnie widoczne.

Realistyczny i satysfakcjonujący model jazdy, wierne odwzorowanie samochodów i tras oraz emocjonujący tryb z podzielonym ekranem to najważniejsze atuty nowego dzieła Kylotonn Games. Wśród minusów wymieniane są zaś niedoskonałości graficzne (na czele z kiepskimi efektami deszczu). To jednak coś, na co muszą przymknąć oko ci, którzy chcą cieszyć się aktualną grą z pełną licencją FIA WRC.

„Fani WRC mogą wybrać dowolnego kierowcę i sprawdzić się na wymagających technicznie trasach. Śnieg, szuter, asfalt, błoto… Każdy rajd to wyjątkowe wyzwanie na węższych, dłuższych, bardziej niebezpiecznych i realistycznych drogach, które w nowej odsłonie serii przeniesiono do gry z jeszcze większą precyzją” – to fragment opisu od polskiego dystrybutora, którym jest Techland.

Na kanale firmy znajdujemy zwiastun premierowy:

A jeśli wolicie obejrzeć jakiś gameplay, to poniższy film powinien być dla was interesujący. Przedstawia on konkretnie zmagania w Rajdzie Korsyki:

Źródło: Techland, Bigben Games

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    HomeAudio
    0
    PART 1
    ----------------------

    I teraz mnie tylko zastanawia czy masz doświadczenie z VR czy nie... obstawiam że nie - skoro piszesz to co piszesz. A więc ustosunkuję się do twojej wypowiedzi z punktu widzenia osoby która jest w posiadaniu kilku odmiennych urządzeń VR (nie będę wchodził w szczegóły co dokładnie).

    "Ta technologia juz umiera"

    Absolutnie nie umiera! Wręcz przeciwnie! Nie będę tutaj kolejny raz cytował linków do różnych portali (dużych portali) poświęconych tematyce VR (ale możesz poszukać sobie w historii moich komentarzy) - jak prześledzisz wpisy na tych stronach to sam się zdziwisz jak wiele w tym temacie się obecnie dzieje (i hardwarowo i softwarowo).

    "VR dla przecietnego czlowieka nie oferuje zbyt wiele"

    Wystarczy branża rozrywkowa - to przeważnie chcemy robić po pracy - odpoczywać. Na obecną chwilę gier, doświadczeń VR, programów (do rysowana, rzeźbienia, wirtualne kino itd itd) JEST JUŻ CAŁA MASA. Gdzieś na jakimś portalu widziałem wymienioną liczbę 1600 dostępnych aplikacji/gier/programów na PC'ty współpracujących z VR - i to tylko po roku (!!!) od istnienia tych urządzeń na rynku konsumenckim!

    "U nas w pracy jest ok 400 praciwnikow, ok polowa gra w gry, ok 1/3 ma komputer do grania i/lub konsole"

    U mnie jest więcej... a ile osób gra - ciężko powiedzieć. Dużo młodych ludzi - więc zapewne sporo osób od czasu do czasu odpali jakąś grę na PC'cie lub konsoli.

    "Na przerwach nikt o VR nie wspomina, a o grach owszem"

    Nie prowadzę statystyk całej firmy w której pracuję (są różne działy z którymi nie mam zbyt dużego kontaktu) ale w moim zespole kilka osób ma (różne) urządzenia VR. Z racji posiadanych urządzeń - dyskusje o tej technologii czasami się pojawiają. Pytanie teraz czemu ta technologia jest tak mało popularna (np. u Ciebie w firmie)? Czyżby przez fakt że ludzie myślą że "umarła" bo np. na takim benchmark.pl NIKT NIGDY o VR nie wspomina? Może myślą że technologicznie urządzenia są jeszcze "niedorozwinięte" (co jest kompletną nieprawdą!) A może po prostu nikt nie miał jeszcze szansy tego spróbować? Jako posiadacz kilku urządzeń VR naprawdę ciężko mi zrozumieć czemu te genialne urządzenia jeszcze nie są tak popularne jak by wynikało z ich obecnych możliwości (oraz jakości doświadczeń jakie nam dają przeżyć).
    • avatar
      HomeAudio
      0
      PART 2
      ----------------------

      "Nie spotkalem sie by ktos mowi o kupnie gogli, mimo ze za wyplate kazdy moglby kupic i jeszcze sporo by zostalo."

      No i widzisz... mamy delikatnie odmienną sytuację. Wiem że u mnie kilka osób zastanawia się na kupnem tych urządzeń lub też nad zmianą PC właśnie pod platformę VR. Pewnie co środowisko to inne doświadczenia. Myślę że dużo zależy od branży w jakiej pracujesz i jak bardzo jest ona związana z komputerami/techologią VR/elektroniką itp - to może kształtować "świadomość technologiczną" pracowników.

      "Patrze na gry VR w marketplace i... Szukam czegos normalnego. "

      Polecam Steam'a lub Oculus Store ;)

      "Szukam czegos normalnego. Zwyczajnie mnie odrzucaja, bo wymagaja dodatkowego sprzetu"

      Zestaw który otrzymasz kupując np. Oculus Rift CV1 lub HTC Vive w zupełności wystarcza do wygodnej rozgrywki. Nie jest wyumagany jakikolwiek dodatkowy sprzęt.

      "skupienia wylacznie na sobie, czyli w gronie rodzinnym lub z kumplami raczej nie pogram,"

      W gronie rodzinnym faktycznie ciężko cieszyć się VR'em - to się w 100% zgodzę. Z kumplami możesz pograć online w wiele już dostępnych gier multiplayer lub nawiązywać interakcję w różnych aplikacjach/grach typu "sanbox". Nie uważam natomiast za złe że VR jest czymś innym niż zabawa na konsoli w salonie - jedno i drugie może koegzystować i spełniać doskonale swoje funkcje (konsola w salonie gdy przyjdą kumple, VR w gabinecie gdyu masz ochotę odpocząć po pracy w ciekawym środowisku i w jakiś ciekawy/niezwykły sposób).

      " a przede wszystkim odpychaja swoja prostota"

      No i widać że nie masz urządzenia VR. Powiem Ci że dużo prostych gier sprawia naprawdę sporo frajdy - ale takie "proste" gry programy powstawały głównie w początkowym okresie istnienia VR. Obecnie powstają też duże tytuły zajmujące nawet po kilkanaście GB przestrzeni dyskowej - i (ponownie) nie będę przytaczał tutułów bo lista była by naprawdę długa...
      • avatar
        HomeAudio
        -3
        To ma ten VR czy badziewie?