Gry

Platforma testowa, metodologia

opublikowano przez w dniu 2011-03-26

Platforma testowa

  Procesor:
Intel Core i5 750 @3,7 GHz
  Płyta główna:
ASUS P7H57D-V EVO
  Pamięć RAM:
2 x 2 GB Kingston HyperX 1600 MHz CL7
  Dysk twardy:
Samsung HD753LJ 750 GB
  Zasilacz:
CM Silent Pro 700 W

 

Karty graficzne

  • GTX 580
  • GTX 560
  • GTX 480
  • GTX 470
  • Asus GTX 460 (768 MB, GDDR5)
  • GTS 450
  • MSI GTX 260 (896 MB, DDR3)
  • MSI 8600 GT OC Edition (256 MB, DDR3)
  • Gigabyte HD 5850 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6850 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6870 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 5970 (2048 MB, GDDR5)
  • HIS HD 5770 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 5750 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6950 (2048 MB, GDDR5)
  • HIS HD 6970 (2048 MB, GDDR5)

 

Sterowniki, system operacyjny i programy

  • Windows 7 64-bit PL (Ultimate)
  • DirectX 9.0c
  • NVIDIA 266.58
  • ATI Catalyst 11.2
  • Fraps 3.2.3

Procedura testowa

Do testów wybrałem jeden z bardziej zapalnych punktów w grze. Na ekranie dzieje się dużo. Regularna wymiana ognia, połączona z wybuchami i możliwością niszczenia w delikatnym stopniu murków, z których sypie się kamień obciążają dość wyraźnie kartę graficzną. Rzecz jasna, na przestrzeni całej gry spotkacie więcej miejsc, w których animacja może szarpać. Będą nimi na pewno rozległe otwarte przestrzenie, w połączeniu z różnego rodzaju efektami cząsteczkowymi.

Każdego z pomiarów dokonano dwukrotnie, wyniki uśredniono.