|

Wiedźmin 3: Dziki Gon - wszystko co wiemy o polskiej superprodukcji

Kiedy premiera?

Na razie wiadomo jedynie tyle, że gra pojawi się w przyszłym roku na PC oraz konsole Xbox One oraz Playstation 4. Na poprzedniej stronie znajduje się galeria zrzutów ekranowych z Wiedźmina 3 w wysokiej rozdzielczości, co pozwala podziwiać jakość zastosowanego silnika graficznego. Posłuchajcie co twórcy Wiedźmina 3 mówią o swoim najnowszym dziecku.

Wiadomo już na pewno, że w wersji PC możliwy będzie import zapisanych stanów rozgrywki z drugiej części gry – tym razem ma to mieć znaczący wpływ na rozgrywkę (w porównaniu do importu zapisu sytuacji z części pierwszej do drugiej). Import zapisu sytuacji z wersji XBOX 360 nie został jeszcze potwierdzony. Wiedźmin 3 w wersji PC i PS4 nie będzie posiadał zabezpieczeń DRM – pojawią się one jednak w wersji XBOX One.

Koszt wyprodukowania gry będzie wynosił co najmniej 45 milionów złotych, a kampania reklamowa około 80 milionów złotych (z czego większość pokryją dystrybutorzy). Przypomnijmy, że pierwsza część Wiedźmina kosztowała około 20 milionów, natomiast druga około 30.

Co fani Wiedźmina mogą robić do czasu premiery Dzikiego Gonu? Na przykład projektować własne lokacje i przygody do Wiedźmina 2 za pomocą niedawno udostępnionego narzędzia deweloperskiego REDKit.

REDkit jest darmowym programem dla wszystkich, którzy posiadają grę Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Udostępnia on narzędzia, dzięki którym społeczność moderska będzie mogła zrobić z drugą częścią Wiedźmina praktycznie co tylko zapragnie.

Komentarze (54)

  1. Numik
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2013-06-17 10:09

    "Odzyska pamięć" trochę tutaj nie pasuje, bo CDPRed już potwierdził, że Geralt odzyskał pamięć. Będzie o wszystkim pamiętam od początku gry.

    A tutaj filmik, który wyciekł z pokazu prasowego na E3. Pokazuje różne efekty graficzne, włączone i wyłączone:
    http://youtu.be/3SpPqXdzl7g

    Skomentuj

  2. Adihash
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-06-17 10:51

    Wczoraj przyszedł do mnie kumpel pochwalić się swoją wiedzą na temat dodatkowej przygody Wiedźmina 2 pt. "Lycaon".
    Jeśli otrzymam rekomendację, że jest warta uwagi to może w nią zagram i na chwilę powrócę do wieśka. To też dało mi di myślenia, że jak wyjdzie W3 i będzie edytor to zapewne pojawi się więcej dodatkowych przygód a nawet może ktoś pokusi się zrobić grę na podstawie Sagi Sapkowskiego. OOoo to dopiero będzie jazda. Dlatego warto będzie kupić trójkę nie tylko dla samej trójki.

    Skomentuj

  3. gehaes
    Oceń komentarz:

    9    

    Opublikowano: 2013-06-17 13:01

    produkcja 45mln, kampania reklamowa 80mln. niezdrowe proporcje

    Skomentuj

    1. dezmont
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2013-06-17 13:07

      Dzisiejsze czasy

      Skomentuj

    2. BariGT
      Oceń komentarz:

      9    

      Opublikowano: 2013-06-17 15:51

      Przerazajace...

      Skomentuj

    3. Numik
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2013-06-17 16:33

      Ale jak jest w newsie zaznaczone, większość pieniędzy na reklamę nie będzie pochodzić od CDP.

      Skomentuj

  4. ophiuchus
    Oceń komentarz:

    7    

    Opublikowano: 2013-06-17 13:10

    Reklama 2x więcej od produkcji??? Nic dziwnego, że mamy kryzys!!!

    Wiesiek pierwszy był dużo lepszy od drugiego.

    Skomentuj

    1. arak107
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2013-06-17 15:30

      Dokladnie! Z jedynki wylewal sie klimat typowo wiedzminski, niemal identyczny jak w ksaizkach! A 2 czesc? Jakas taka cukierkowa grafika, scenerie jakies "hollywoodzkie" przecietnie oryginalna fabula... W 2 czesci Wiedzmin byl obecny tylko w tytule niestety :/ RPG bardzo dobre, ale to nie byl Wiedzmin :(

      Skomentuj

  5. moorell
    Oceń komentarz:

    5    

    Opublikowano: 2013-06-17 13:17

    Dawno za zadna gre nie trzymalem kciukow. Oby chlopaki naprawde staneli na wysokosci zadania bo oczekiwania sa spore.
    Kupie na pewno, i to zapewne zaraz po premierze.

    Skomentuj

  6. DyndaS
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2013-06-17 14:47

    No nie powiem ładnie się zapowiada i jest na co czekać.
    Pierwszą część przeszedłem całą lecz drugą do połowy bo jakoś zaczął mnie nudzić gameplay...no ale może jeszcze kiedyś przed premierą 3 do niej podejdę

    Skomentuj

    1. Sharimsejn
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-06-17 17:53

      Jedynkę przeszedłem cztery razy o ile pamiętam, trzy na pewno. Dwójkę dopiero raz ale na pewno jeszcze wrócę i faktem jest, że w jedynce ten klimat niesamowicie wciągał. Dwójka zaś jakaś taka filmowa ;)

      Skomentuj

  7. mako999
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-06-17 16:26

    2 strona, 4 screen, przecież z wilkami walczy się stalowym ;d
    Co do ankiety to 1 opcja jest już wiadoma, a ja bym zaznaczył że odnajdzie Ciri i Yennefer, ale jak zobaczyłem ogrzycę to nie mogłem się powstrzymać.

    Skomentuj

  8. kremowykac
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2013-06-17 16:43

    No i chyba znalazłem powód dla którego będę musiał zmodernizować aktualny komputer lub złożyć już nowy ;)

    Skomentuj

  9. Bartolo123456
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-06-17 17:11

    Orientuje się ktoś ile było rodzajów potworów w Wieśku pierwszym?

    Skomentuj

  10. gringo
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2013-06-17 17:48

    W wiedzminie 2 rozbawil mnie tylko jeden takst. Pozdrowienia od Talara. Reszta nie dorastala do pięt czesci 1

    Skomentuj

  11. asfasfds2332
    Oceń komentarz:

    -8    

    Opublikowano: 2013-06-17 18:23

    a co gdyby
    zrobić z wiedźmina mmo

    Skomentuj

    1. B4rt_
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2013-06-18 00:17

      Nie.

      Skomentuj

      1. chibi90
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-06-22 23:04

        i bedzie w jednym miescie 100 wiedzminow, 100 czarodziejek, 100 krasnolodow i 20 npc? niczego to nie bedzie przypominac od mistrza :P
        niemniej jednak walki pvp albo pvps czemu nie :) + system aukcyjny z masa przedmiotow jestem jak najbardziej za.

        Skomentuj

      2. chibi90
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2013-06-22 23:11

        i bedzie w jednym miescie 100 wiedzminow, 100 czarodziejek, 100 krasnolodow i 20 npc? niczego to nie bedzie przypominac od powiesci mistrza :P niemniej jednak walki pvp albo pvps czemu nie :) + system aukcyjny z masa przedmiotow jestem jak najbardziej za.

        Skomentuj

  12. _Crypt_
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2013-06-17 19:14

    Moze tym razem doczekam sie wiedzminskiego medaliony w edycji kolekcjonerskiej, vo jak na razie gracze PC-towi tego (jakze fajnego) gadgetu sie doczekac nie moga...

    Skomentuj

  13. McBseb
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2013-06-17 20:05

    Niee no znowu dziadowski PHYSX!! =/ Czy akurat do tej gry musieli pchać ten szit?!

    Skomentuj

    1. Moggster
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-06-18 17:30

      Ja bede musial przez to zmeinic plyte glowna i kupic jakiegos geforce'a lub dwa xd

      Skomentuj

    2. Fuse23
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2013-06-18 22:07

      Nie rozumiem w czym Physix tak bardzo wam przeszkadza... Nie podoba się albo masz kartę AMD? Trudno, obchodzisz się bez niego...

      Skomentuj

      1. Konradzinski
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2013-06-19 02:21

        Na komputerach z kartami AMD, PhysX bedzie obslugiwany przez procesor, wiec nie jest tak, ze bedzie trzeba obejsc sie bez niego. PS4 nie ma komponentow od Nvidii, ale PhysX bedzie na nim dzialal:

        (..)
        A swoja droga firmy, ktore uzywaja standardow dyskryminujacych duza czesc graczy i faworyzujacych Nvidie, nie stawiaja sie w dobrym swietle. Lepiej, gdyby Wiedzmin 3 uzywal Havoca, bo ten nie jest gorszy od PhysX.

        Skomentuj

        1. McBseb
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2013-06-19 20:56

          Polecam spróbować pograć z włączonym PHYSX mając nawet mocny procesor Intela - nie chodzi o jakiś szczególnie wymagający tytuł: Mafia 2 - powodzenia!
          Standardy dyskryminujące, jak trafnie to określiłeś, to moim zdaniem zwyczajna oszczędność i lenistwo.
          Physx jest silnikiem wyłącznie od efektów cząsteczkowych. Niby takie nic, ale w niektórych grach potrafi zrobić różnicę.
          Dla mnie to robienie gier na pół gwizdka. Przystosować do jednego typu hardware'u i mieć gdzieś czy reszta graczy sobie pogra czy nie i czy będzie mogła w pełni cieszyć się efektami wizualnymi.

          Skomentuj

          1. Konradzinski
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-06-19 22:45

            PhysX jest czyms wiecej niz silnikiem efektow czasteczkowych - jest silnikiem fizycznym.

            Juz samo przerzucanie obliczen fizycznych na GPU jest kontrowersyjne, bo powoduje dodatkowe obciazenie karty i w efekcie spadek ilosci fps'ow. Wspolczesne procesory maja tyle rdzeni i niewykorzystanej mocy, ze radza sobie z obliczeniami fizycznymi. Battlefield 3 i Crysis 3 wykonuja obliczenia zwiazane z fizyka na CPU.

            Tutaj jest ciekawa dyskusja na ten temat:
            http://www.overclock.net/t/1364404/gpu-physx-coming-to-amd

            Skomentuj

            1. McBseb
              Oceń komentarz:

              0    

              Opublikowano: 2013-06-19 22:56

              Tak to prawda, że PHYSX jest silnikiem fizyki, ja o tym wiem. Nie jest jednak do końca wykorzystywany zgodnie z przeznaczeniem (i całe szczęście bo posiadacze kart AMD w ogóle by już nie pograli), w grach opowiada tylko za efekty typu: unoszący się kurz, fruwające łuski nabojów itd. W przypadku, gdy wyłączysz PHYSX w jakiejkolwiek grze obsługującej ten zbyteczny wynalazek nie tracisz na jakości rozgrywki: postacie, zwierzęta, potwory czy samochody cały czas zachowują się tak samo - tutaj znów można podać przykład Mafii 2 - wyłączenie physx nie zmienia niczego poza efektami wizualnymi.

              Skomentuj

              1. Konradzinski
                Oceń komentarz:

                0    

                Opublikowano: 2013-06-20 17:56

                Nie sugerujesz chyba, ze w Wiedzminie 3 silnik PhysX bedzie renderowal jakies malo istotne detale graficzne, a fizyka bedzie liczona przez inny silnik. Wtedy zapewne nierezygnowanoby z Havoca.

                Skomentuj

                1. McBseb
                  Oceń komentarz:

                  0    

                  Opublikowano: 2013-06-20 18:03

                  Śmiem twierdzić, że nie inaczej.. Jak wyobrażasz sobie granie mając kartę AMD? W przypadku, gdyby PHYSX miał być wykorzystywany do "całej" fizyki, którą liczą rdzenie "cuda", a tych z kolei na kartach AMD nie znajdziesz to ja przynajmniej, grania sobie nie wyobrażam.

                  Skomentuj

                  1. Konradzinski
                    Oceń komentarz:

                    0    

                    Opublikowano: 2013-06-20 21:12

                    Jestem przekonany, ze w Wiedzminie 3 (w konfiguracji bez bez kart Nvidii), PhysX bedzie liczony na wielu rdzeniach CPU i bedzie dzialac wystarczajaco wydajnie, a dodatkowego silnika fizycznego nie bedzie. Nie wiem po co tworcy wiedzmina mieliby dublowac silniki fizyczne w grze - to dopiero byloby marnowanie zasobow i zmniejszanie wydajnosci. Fakt, ze komus w jakiejs grze (zapewne wykorzystujacej tylko jeden rdzen dla obliczen fizycznych) PhysX nie dzialal na jego CPU nieoznacza, ze najnowszy PhysX na najnowszych procesorach nie bedzie dzialal wydajnie.

                    Poczytaj sobie forum, do ktorego linka przeslalem. Znajdziesz tam odnosnik do strony, na ktorej testowano PhysX na wielu rdzeniach CPU:
                    http://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-physx-hack-amd-radeon,2764-3.html

                    "Contrary to some headlines, the Nvidia PhysX SDK actually offers multi-core support for CPUs. When used correctly, it even comes dangerously close to the performance of a single-card, GPU-based solution."

                    Skomentuj

                    1. McBseb
                      Oceń komentarz:

                      0    

                      Opublikowano: 2013-06-20 22:48

                      No chłopie przecież sam widzisz w tym teście, że PHYSX oparty na cpu powoduje takiego dropa, że grać się nie da.. To, że autor tekstu jest przekonany, iż jest możliwość oparcia tej technologii na wielu rdzeniach nie znaczy wcale, że ktoś będzie się tym zajmował - tym bardziej, że do tego trzeba by było masę testów porobić, ktoś na dużym produkcie musiałby wydeptać ścieżkę..
                      Branża gier jest okrutna. Tam liczy się czas, koszty itp. itd. Myślisz, że ktoś specjalnie kupuje takiego gotowca, żeby robić sobie schody w postaci dodatkowej optymalizacji pod cpu?
                      ".. the Nvidia PhysX SDK actually offers multi-core support for CPUs..", no okej, jest taka opcja, ale to wcale nie znaczy, że ktoś będzie tym sobie dupsko zawracał..
                      Nie przejmowano się tym wcześniej, także w przypadku Wiedźmina, też rewelacji się nie spodziewam..

                      Skomentuj

                      1. Konradzinski
                        Oceń komentarz:

                        0    

                        Opublikowano: 2013-06-21 18:27

                        Wczytaj sie jeszcze raz w zdanie, bo chyba go niezrozumiales:
                        "Contrary to some headlines, the Nvidia PhysX SDK actually offers multi-core support for CPUs. When used correctly, it even comes dangerously close to the performance of a single-card, GPU-based solution."

                        PhysX wykorzystuje wiele rdzeni i nieoznacza to wcale, ze trzeba sie wyjatkowo trudzic, zeby je wykorzystac i brak jest informacji ze jest to rozwiazanie nieoptymalnie (to sobie poprostu zmysliles, bo grales kiedys w gre, ktora uruchamiala PhysX na jednym rdzeniu CPU). I niby dlaczego developerzy nie mieliby sobie tym " dupska zawracac", jezeli wydajnosc takiego rozwiazania jest podobna do wykorzystania PhysX na GPU.

                        Skomentuj

                        1. McBseb
                          Oceń komentarz:

                          0    

                          Opublikowano: 2013-06-21 19:43

                          Zamiast paździochować twierdząc, że coś sobie zmyśliłem, zagraj w jakąkolwiek grę obsługującą PHYSX na Radeonie, a potem wytłumacz mi dlaczego ŻADNA gra z włączoną obsługą tej fizyki nie będzie chodzić płynnie.. Widać, że nie grałeś w takiej konfiguracji, bo opowiadasz takie cuda jakbyś spadł z warsztatu! 0_o
                          Masz rację, że tekst trzeba zrozumieć.. Zdanie: "Contrary to some headlines, the Nvidia PhysX SDK actually offers multi-core support for CPUs", mówi, że SDK (pakiet programowy, kompilator) OFERUJE wsparcie dla wielordzeniowych procesorów. To wcale nie oznacza, że ktokolwiek z tego korzysta, biorąc pod uwagę terminy w jakich muszą mieścić się programiści. Mało tego, ja czegoś takiego w praktyce nie widziałem, a podkreślam, że grałem w kilka tytułów ze wsparciem physx...
                          Krótko podsumowując - zagraj, przekonaj się, bo za dużo czytasz, za mało praktykujesz, a potem wyjaśnij jak to możliwe, że na mocnej konfiguracji z Radkiem gra jest praktycznie niegrywalna przy włączonym physx. Pozdrawiam!

                          Skomentuj

                          1. Konradzinski
                            Oceń komentarz:

                            0    

                            Opublikowano: 2013-06-22 01:12

                            Ciasny w uszach trolu internetowy - ponizej przesylam ci garsc dowodow na to jak bardzo sie mylisz odnosnie wydajnosci PhysX na CPU. Zapewne sam bys te dowody znalazl, gdybys tylko bardziej skupil sie na sednie dyskusji i analizie materialow, jakie wyslalem, a nie wymyslaniu kolejnych infantylnych epitetow i sformulowan, ktore w zamysle pewnie mialy mnie obrazic. Twoj tok myslenia bladzi tak straszliwie, ze trudno sie nawet odniesc do rewelacji, jakie prezentujesz. Masz jakiekolwiek pojecie o programowaniu gier, ze piszesz o termnach w jakich musza miescic sie programisci? Zrozumiales wogole zdanie "Contrary to some headlines..." - bo w odpowiedzi przytaczasz cytat o SDK, chociaz chyba nierozumiesz zaczenia tego skrotu (SDK to "pakiet programowy, kompilator"???). Jest takie wspaniale narzedzie o nazwie Goggle Translator, ktore pomaga ludziom nieznajacym jezyka agielskiego.

                            Mafia 2 with Physx on AMD Radeon HD 6950
                            http://www.youtube.com/watch?v=85G67wQLMK0

                            Borderlands 2 - PhysX on AMD
                            http://www.youtube.com/watch?v=O_VE5yqNbLg

                            http://www.youtube.com/results?search_query=physx+on+amd

                            Skomentuj

                            1. McBseb
                              Oceń komentarz:

                              0    

                              Opublikowano: 2013-06-24 13:00

                              Ja pierniczę jaki Ty jesteś trudny!! Gówno mnie interesuje, ile jeszcze tekstów czy linków tu przytoczysz - nie popierasz tego własnym doświadczeniem także, Twoje argumenty w tym przypadku uważam za bezwartościowe! Interesuje mnie, że przeciwnie do Twoich teorii na moim 6-rdzeniowym procesorze i Radeonie, gry które obsługują physx (Mafia, Alice: Madness Returns np.), nie chodzą płynnie, a obsługa tylu wątków powinna chyba wystarczyć co nie?
                              Uprzedzając Twój kolejny wybuch - jasne, że słyszałem o sposobach na granie z physx na radku (np. instalacja physx plugin'a do 3ds max'a), ale dla mnie z punktu widzenia klienta, to ma działać bez żadnych magicznych sposobów! Kupuję grę, instaluję i ma działać!
                              Jeśli mowa o znajomości angielskiego, nawet nie będę się rozpisywał - rzeczywiście "contrary to some headlines" ma w tym całym zdaniu "przeogromne" wręcz "kluczowe" znaczenie...
                              A co do SDK to nawet się nie poniżaj - nie wystarczy przetłumaczyć sobie w google co znaczy Software Development Kit - poczytaj więcej, bo najwidoczniej to lubisz.
                              Mam kilku kolegów, którzy pracują przy produkcji gier i to oni są moim źródłem wiedzy na ten temat.

                              I na koniec - jeśli chcesz kogoś obrazić to weź lekcje!

                              Skomentuj

                              1. Konradzinski
                                Oceń komentarz:

                                0    

                                Opublikowano: 2013-06-24 20:37

                                To nie ja jestem trudny, ale ty jestes malo rozgarniety i prostacki. Nie dociera do ciebie, ze na twoim sprzecie swiat sie nie konczy i jak cos u ciebie haczy, to moze plynnie dzialac na nieco odmiennych konfiguracjach (na co dowody przeslalem).

                                Twoje wymagania i oczekiwania wobec gier nic mnie nieobchodza i nie sa zadnym argumentem w tej dyskusji.

                                To angielskie zdanie, ktorego nierozumiesz, mowi tyle, ze PhysX moze wykorzystywac wiele rdzeni CPU i jezeli jest poprawnie uzyty, to wydajnosc takiego rozwiazania zbliza sie wydajnosciowo do wydajnosci PhysX na GPU.

                                SDK nie musi zawierac kompilatora i PhysX SDK zapewne go niezawiera. Pakiet programowy to zupelnie cos innego niz ci sie wydaje. Cos wyczytales w Internecie o SDK, zabraklo ci inteligencji, zeby to zrozumiec.

                                Wiedze czerpiesz od kilku kolegow, a ja swoja czerpie z kilkunastoletniego doswiadczenia programistycznego i pracy z wieloma kompilatorami i SDK.

                                Tak, jak bede chcial obrazic 10-latka, to udam sie po lekcje do ciebie.

                                I na koniec - twoj jezyk i tok myslenia sa nie tylko prostackie, ale tak pokrecone i bladzace, jakbys sie kleju nawachal. Naprawde zaluje, ze zaczalem dyskusje z toba, bo trace tylko czas na przekonywanie zatwardzialego prostaka, ktory za wszelka cene musi udowodnic swoje racje. Dla takich jak ty sa fora na Onecie.

                                Skomentuj

                                1. McBseb
                                  Oceń komentarz:

                                  0    

                                  Opublikowano: 2013-06-26 01:22

                                  "To nie ja jestem trudny, ale ty jestes malo rozgarniety i prostacki."

                                  - Wyszalałeś się już?

                                  "Nie dociera do ciebie, ze na twoim sprzecie swiat sie nie konczy i jak cos u ciebie haczy, to moze plynnie dzialac na nieco odmiennych konfiguracjach (na co dowody przeslalem)."

                                  - Nie interesuje mnie co tam słychać na innych konfiguracjach. Może tego nie pojmiesz, ale nie zamierzam się cieszyć, bo komuś działa a mnie nie. Dowody? W żadnym z tych filmików nie jest jasno napisane, że wystarczy odpalić grę i działa - może trzeba pokombinować?

                                  "Twoje wymagania i oczekiwania wobec gier nic mnie nieobchodza i nie sa zadnym argumentem w tej dyskusji."

                                  - To po jaką cholerę podejmujesz w ogóle temat?

                                  "To angielskie zdanie, ktorego nierozumiesz, mowi tyle, ze PhysX moze wykorzystywac wiele rdzeni CPU i jezeli jest poprawnie uzyty, to wydajnosc takiego rozwiazania zbliza sie wydajnosciowo do wydajnosci PhysX na GPU."

                                  - Dziękuję za lekcję angielskiego, bardzo mi pomogłeś...

                                  "SDK nie musi zawierac kompilatora i PhysX SDK zapewne go niezawiera. Pakiet programowy to zupelnie cos innego niz ci sie wydaje. Cos wyczytales w Internecie o SDK, zabraklo ci inteligencji, zeby to zrozumiec."

                                  - Nie musi? Zapewne? No tutaj to już dajesz ładny popis. Piszesz o czymś czego nie wiesz, a tym bardziej nie jesteś pewien. 0_o

                                  "Wiedze czerpiesz od kilku kolegow, a ja swoja czerpie z kilkunastoletniego doswiadczenia programistycznego i pracy z wieloma kompilatorami i SDK."

                                  - Wreszcie! Na to czekałem! Decydujący argument! Teraz to już we wszystko Ci uwierzę Mistrzu!

                                  "I na koniec - twoj jezyk i tok myslenia sa nie tylko prostackie, ale tak pokrecone i bladzace, jakbys sie kleju nawachal. Naprawde zaluje, ze zaczalem dyskusje z toba, bo trace tylko czas na przekonywanie zatwardzialego prostaka, ktory za wszelka cene musi udowodnic swoje racje. Dla takich jak ty sa fora na Onecie."

                                  - Takie typy jak Ty są zawsze najlepsze. "Elokwentny inteligencik". A jak znam życie słoma takim z kapci wystaje. Dodatkowo kiepsko radzisz sobie z nerwami a o umiejętnej argumentacji nawet nie wspomnę. Chciałeś mnie do czegoś przekonać (udowodnić swoje racje)? Trzeba było pisać konkrety lub rozwiązać mój problem skoro jesteś taki doświadczony!
                                  Głęboko wierzę, że dasz j

                                  Skomentuj

                                  1. Konradzinski
                                    Oceń komentarz:

                                    0    

                                    Opublikowano: 2013-06-26 15:52

                                    >>Nie interesuje mnie co tam słychać na innych konfiguracjach. Może tego nie pojmiesz, ale nie zamierzam się cieszyć, bo komuś działa a mnie nie. Dowody? W żadnym z tych filmików nie jest jasno napisane, że wystarczy odpalić grę i działa - może trzeba pokombinować?>"Twoje wymagania i oczekiwania wobec gier nic mnie nieobchodza i nie sa zadnym argumentem w tej dyskusji.">- To po jaką cholerę podejmujesz w ogóle temat?>- Dziękuję za lekcję angielskiego, bardzo mi pomogłeś...>"SDK nie musi zawierac kompilatora i PhysX SDK zapewne go niezawiera. Pakiet programowy to zupelnie cos innego niz ci sie wydaje. Cos wyczytales w Internecie o SDK, zabraklo ci inteligencji, zeby to zrozumiec.">- Nie musi? Zapewne? No tutaj to już dajesz ładny popis. Piszesz o czymś czego nie wiesz, a tym bardziej nie jesteś pewien. 0_o

                                    Skomentuj

                                  2. Konradzinski
                                    Oceń komentarz:

                                    0    

                                    Opublikowano: 2013-06-26 15:53

                                    >>- Takie typy jak Ty są zawsze najlepsze. "Elokwentny inteligencik". A jak znam życie słoma takim z kapci wystaje. Dodatkowo kiepsko radzisz sobie z nerwami a o umiejętnej argumentacji nawet nie wspomnę. Chciałeś mnie do czegoś przekonać (udowodnić swoje racje)? Trzeba było pisać konkrety lub rozwiązać mój problem skoro jesteś taki doświadczony!
                                    Głęboko wierzę, że dasz j

                                    Skomentuj

                                  3. Konradzinski
                                    Oceń komentarz:

                                    0    

                                    Opublikowano: 2013-06-26 15:55

                                    Moze i trzeba pokombinowac - zmienic cos w plikach konfiguracyjnych. Ale jakie to ma znaczenie. Wazne, ze PhysX potrafi dzialac plynnie i sprawnie wykorzystuje wiele rdzeni CPU - a w koncu o tym dyskutujemy (o ile mozna to nazwac dyskusja). Wiec jest duza szansa, ze nie trzeba bedzie kart Nvidii, zeby wpelni cieszyc sie Wiedzminem 3 korzystajacym z PhysX.

                                    Skomentuj

                                  4. Konradzinski
                                    Oceń komentarz:

                                    0    

                                    Opublikowano: 2013-06-26 15:56

                                    Podejmuje temat tego jak dziala PhysX i jakie sa jego mozliwosci. Informacje o tym jakby ktos chcial uruchamiac gre i czy PhysX dziala lepiej po zmianach w plikach konfiguracyjnych niczego nie wnosza do tej dyskusji.

                                    Skomentuj

                                  5. Konradzinski
                                    Oceń komentarz:

                                    0    

                                    Opublikowano: 2013-06-26 15:56

                                    No to ciesze sie. Przynajmniej przekonalem cie o tym, ze goscie tomshardware.com uruchomili PhysX na wielu rdzeniach CPU i dzialal on sprawnie pod wzgledem wydajnosci.

                                    Skomentuj

                                  6. Konradzinski
                                    Oceń komentarz:

                                    0    

                                    Opublikowano: 2013-06-26 15:57

                                    SDK Javy zawiera kompilator. Natomiast SDK DirecX, czy PhysX maja postac narzedzi i bibliotek programistycznych, ktorych uzywa sie stosujac zewnetrzne kompilatory, np. z Visual Studia (C++ w tym wypadku).

                                    Skomentuj

                                  7. Konradzinski
                                    Oceń komentarz:

                                    0    

                                    Opublikowano: 2013-06-26 15:57

                                    Pakiet programowy to okreslenie prawie niestosowane w informatyce i nie do konca jest jasne co oznacza. Samo okreslenie "pakiet" jest bardziej cecha konkretnego jezyka programowania (tak jest w przypadku Javy), a nie SDK. W przypadku SDK mowi sie raczej o bibliotekach.

                                    Skomentuj

                                  8. Konradzinski
                                    Oceń komentarz:

                                    0    

                                    Opublikowano: 2013-06-26 15:57

                                    Sloma to sobie wystaje, bo zamiast skupic sie na dyskusji i argumentach zaczales przechodzic do prostackich epitetow, trzymajac sie kurczowo jednego argumentu: u mnie nie dziala. Ja ci przeslalem przyklady i artykuly na temat uruchamiania PhysX'a na CPU, z ktorych jasno widac, ze ten temat nie wyglada tak jak go przedstawiasz (albo chcialbys, aby wygladal). PhysX ma szanse sprawnie dzialac na CPU. Rozumiem, ze komus gry pod PhysX'em nie dzialaly poprawnie, ale nie jest to argument w tej dyskusji, poniewaz wiele zalezy od konkretnej konfiguracji sprzetowej i programowej (chociazby wersji PhysX'a). Na moim kompie nie dziala DX11 i stosujac twoje rozumowanie moglbym stwierdzic, ze nie ma mowy, zeby Wiedzmin 3 wykorzystywal DX11. Jestem w stanie zaakceptowac opinie, ze PhysX to niedoskonala technologia, ktora wymaga wielu poprawek i optymalizacji, ale nie farmazony, ze nie ma sensu jej wykorzystanie na wielordzeniowym CPU.

                                    Skomentuj

          2. Konradzinski
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2013-06-19 22:46

            AMD powinno mocniej promowac i rozwijac standard OpenCL (a teraz, jako jedyny dostawca CPU/GPU do nowych konsol, ma ku temu nielada okazje). Gdyby OpenCL stal sie popularny wsrod developerow gier, zniknelyby kontrowersje zwiazane z uzywaniem PhysX.

            Skomentuj

  14. sirtyman
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-06-17 20:50

    Ciary mnie przechodzą jak sobie pomyśle, jak będzie fajnie... :P

    Skomentuj

  15. kosq83
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2013-06-17 22:55

    Jedna z dwóch gier na którą leci preorder bez znaczenia na niewiadomo co :D

    Skomentuj

  16. Fiona
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2013-06-18 09:32

    Każdy producent gier obiecuje iż jego gra będzie przełomowa, kultowa, super, cud miód i orzeszki.
    Podobnie producent wiedźmina. I darujmy sobie polskie kompleksy. Nie traktujmy polskich producentów ulgowo, bo zawsze będziemy 3 światem jesli chodzi o produkcję gier.

    Ja jedynkę mam kolekcjonerską. dwójkę zwyczajną. I z perspektywy czasu nie żałuję takiego wyboru. 3 kupię po testach innych graczy..

    (ale dostanę minusów od gimbusów)

    Skomentuj

    1. gehaes
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-06-19 16:29

      jak na 40mln kraj mamy 4 liczące się studia developerskie i prawie zawsze kilka tytułów na metacritic z oceną powyżej 75/100 więc o jakim 3 świecie mówisz?

      Skomentuj

  17. Vdirectcor
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2013-06-18 22:00

    ,,Nie traktujmy polskich producentów ulgowo, bo zawsze będziemy 3 światem jeśli chodzi o produkcję gier.'' Nie zgadzam się z twoją wypowiedzią w pełni. Na dzień dzisiejszy pionierem gier nie jesteśmy ale w Polsce każdy myśli że trzeba mieć dużo pieniędzy żeby zrobić grę która zawojuje świat. Trochę w tym racji ale nie zapominajmy o polskich ,,indykach'' w których wygrywa pomysł na ciekawą rozgrywkę a nie tylko pieniądze.

    Skomentuj

    1. McBseb
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2013-06-19 21:12

      Z biznesem growym jest tak jak z każdym innym produkcyjnym - musisz dużo włożyć, żeby jeszcze więcej wyciągnąć. Produkcja gier Indie w porównaniu do AAA nie kosztuje dużo, ale kroci się na nich nie zarobi (z paroma wyjątkami).

      Skomentuj

  18. Konradzinski
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-06-19 22:45

    AMD powinno mocniej promowac i rozwijac standard OpenCL (a teraz, jako jedyny dostawca CPU/GPU do nowych konsol, ma ku temu nielada okazje). Gdyby OpenCL stal sie popularny wsrod developerow gier, zniknelyby kontrowersje zwiazane z uzywaniem PhysX.

    Skomentuj

  19. retigon
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2013-07-01 19:05

    My metal God is so hungry...Again!

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Od komentujących wymagamy przestrzegania netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

61 komentarzy