Filmy / seriale / VOD

Problem z płatnością za Amazon Prime Video - jak go rozwiązać?

przeczytasz w 2 min.

Prime Video jest z nami już ponad miesiąc. Oznacza to, że wielu użytkowników kończy właśnie 30-dniowy okres próbny i musi zapłacić za kolejne miesiące subskrypcji. Okazuje się jednak, że problem z płatnością może to uniemożliwić.

“Twoje członkostwo Prime zostało zawieszone” - o co chodzi?

To część komunikatu, który wyświetla się w ostatnim czasie coraz większej liczbie użytkowników chcących przedłużyć subskrypcję usługi Prime Video.

“Nie jesteśmy w stanie przetworzyć płatności za subskrypcję Prime. Niestety musieliśmy wstrzymać Twoje korzyści z subskrypcji Prime aż do rozwiązania tego problemu. Zaktualizuj metodę płatności.” - co zrobić, jeśli koniecznie chcemy obejrzeć ciekawy serial na Amazon, a mimo podpiętej karty konto zostało zawieszone?

Amazon Prime Video - Twoje członkostwo Prime zostało zawieszoneProblem z płatnością za Amazon Prime Video - komunikat podczas logowania do serwisu

Niestety - problem jest globalny i Amazon jest go świadomy. Od ponad 2 tygodni trwają prace nad jego rozwiązaniem, a efekty docenią na razie użytkownicy zarejestrowani w listopadzie. Problem z płatnością nadal może dotyczyć części oglądających, którzy założyli konto w październiku. Brak możliwości przetworzenia transakcji wynika w głównej mierze z zabezpieczeń 3D-Secure przy próbie dokonania transakcji kartą Mastercard.

Zapisanie karty do pobierania płatności za Amazon Prime Video nie wymaga uwierzytelnienia ani jedną, ani drugą metodą i być może komunikacja między bankiem blokuje w tej sytuacji płatność (mimo, że teoretycznie karta została zapisana).

Jak rozwiązać problem z płatnością za Amazon Prime Video?

Dopóki Amazon nie rozwiąże problemu po swojej stronie, możemy próbować na własną rękę, jednak to nie zawsze przynosi zamierzone efekty. Najlepiej po prostu uzbroić się w cierpliwość, a obejrzenie filmów na Prime Video odłożyć na później (a teraz nadrobić zaległości na Netflix).

Alternatywą rozwiązania problemu jest kontakt z pomocą techniczną Amazon (czat lub telefonicznie). Obsługa, w miarę możliwości, pomoże indywidualnie rozwiązać błąd przy przetwarzaniu transakcji.

Jeśli jednak brak Ci cierpliwości i nie korzystasz z innych serwisów streamujących wideo - spróbuj usunąć kartę i dodać ją od nowa. Może to jednak wiązać się z dodatkowym oczekiwaniem do czasu aż Amazon przetworzy transakcję (nie ma gwarancji, że nie zostanie odrzucona).

Amazon Prime Video problem z płatnościąPrzetwarzanie płatności za Prime Video może potrwać nawet kilka godzin

Pomoc techniczna Amazon zaleca również odczekanie min. 24 godzin po usunięciu karty przed jej ponownym dodaniem.

Powyższe sposoby zostały już sprawdzone przez wielu użytkowników Amazon Prime Video, których dotknął problem i zwykle są one wystarczające do jego rozwiązania. Technicy jednak nadal pracują, aby pozbyć się błędu globalnie.

Jeśli udało Ci się obejść problem z przetwarzaniem płatności w inny sposób - podziel się nim w komentarzu. Możecie też dać znać, z jakich banków korzystacie. Możliwe, że błąd dotyczy tylko wybranych instytucji.

Źródło: inf. własna

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Tomonike
    7
    Ależ da się ten problem rozwiązać. Wystarczy napisać do obsługi klienta, dają wtedy linka do strony która działa prawidłowo u uwierzytelnia połączenie z bankiem. Usuwanie karty i dodawanie ponownie nie zadziała bo przy dodawaniu nie podajemy kodu CVV. A przez brak własnie jego banki odrzucają płatności.
    • avatar
      t_siniu
      6
      U mnie nie było problemu.
      • avatar
        ECRYGIGS
        2
        Od roku zero problemów i nawet przy zmianie subskrypcji z 25,99zł. na tą nową taryfę, to dostałem nawet info o takiej możliwości. Za 49zł. na rok czasu, to uczciwa cena.;D
        • avatar
          xbk123
          1
          Miałem ten problem. Trzeba się skontaktować z obsługą klienta, np przez czat działający do 24.00. Oni usuną zawieszoną aktualną subskrypcję. Następnie ponownie trzeba skorzystać z oferty, czyli wybrać interesujący nas pakiet na miesiąc lub rok, dodać kartę i voila, płatność poszła.
          • avatar
            raffal81
            1
            Mi pobrali kilka dni temu 49zł ;) więc problemu przynajmniej u mnie nie uświadczyłem.
            • avatar
              mich64
              1
              Ja doświadczyłem tego problemu. Zmieniłem kredytówkę na kartę debetową, niestety to samo.
              Edit: potwierdzam, czat z pomocą techniczną i wszystko działa.
              • avatar
                Krzysiak_PL_GDA
                -6
                Ja np. nie dałem rady skonfigurować nowy TV od LG żeby oglądać filmy na itunes od apple :(
                Wie ktoś coś jak to zrobić?
                • avatar
                  LuziQ
                  0
                  Też miałem taki problem, jak miałem podpiętą Visę "prepaid" i przepinałem na normalną debetową. Cały czas błąd. Napisałem na czat wsparcia, nie minęło 5 minut, usunęli karty z systemu, dodałem prawidłową jeszcze raz i wszystko działa.