Gry

AMD na targach GDC 2015 - DirectX 12, TressFX 3.0 i VR

Paweł Maziarz | Redaktor serwisu benchmark.pl
36 komentarzy Dyskutuj z nami

AMD przedstawi swoje aktualne podejście do rozwoju gier.

AMD na targach GDC

W przyszłym tygodniu rozpoczyna się Game Developer Conference, a więc jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie deweloperów gier. Na imprezie nie zabraknie również firmy AMD, której wykłady koncentrują się na maksymalnym wykorzystaniu możliwości DirectX 12, technologii TressFX 3.0 oraz... wirtualnej rzeczywistości.

Producent planuje kilka sesji, przedstawiających swoje aktualne podejście do rozwoju gier, gdzie pierwsze skrzypce odgrywa jak najlepsza optymalizacja działania gier (DirectX 12), rozwój technologii wizualnych przyszłości (Virtual Reality) oraz niezamkniętych, dostępnych dla wszystkich rozwiązań, jakie w znaczący sposób wpływają na rozwój grafiki (TressFX 3.0).

Poniżej możecie zapoznać się ze szczegółowym harmonogramem wykładów AMD (godziny czasu miejscowego) – na wszystkie z nich można wejść ze standardową wejściówką targów GDC. Z kolei dla nieobecnych zostaną udostępnione nagrania.

Poniedziałek, 2 marca:

  • 10:00-11:00: Powitanie / Wydobywanie maksimum z DirectX 12
  • 11:15-12:15: Zaawansowane efekty wizualne uzyskiwane dzięki DirectX 11 i 12 na przykładzie gry Star Citizen
  • 13:45-14:45: Zaawansowane efekty wizualne uzyskiwane dzięki DirectX 11 i 12

Środa, 4 marca:

  • 15:30-16:30: Pozbawiony opóźnień i przycięć rendering w aplikacjach graficznych oraz rozwiązaniach z dziedziny Wirtualnej Rzeczywistości
  • 17:00-18:00: Optymalizacja gier pod kątem architektury Graphics Core Next przy wykorzystaniu narzędzi graficznych AMD

Czwartek, 5 marca:

  • 10:00-11:00: Ulepszony rendering włosów w projektach Deus Ex Universe, czyli TressFX 3.0
  • 11:30-12:30: DirectX 12: Nowa jakość w zakresie efektywności i wydajności

Źródło: AMD, GDC, Rage3D (foto)

Komentarze

36
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    AkaRyupl
    Czy tylko ja mam takie wrażenie, czy DX 12 jest praktycznie identyczny z Mantle (po informacjach, które Microsoft podał)? Czy to nie przypomina czasów wejścia 64 bitowych procesorów i Intelowskich prezentacji "ich" nowego rozwiązania?
    17
  • avatar
    Konto usunięte
    Ja tam czekam, czy pokażą nowe radeony :)
    5
  • avatar
    Kevio
    Ja tu widzę coś jeszcze bardziej ciekawego, mianowicie "Deus Ex Universe" - czyżby szykował się nowy Deus. Ja czekam.
    3
  • avatar
    Konto usunięte
    Czyżby AMD zamierzało oficjalnie uśmiercić Mantle po tym, jak Microsoft wypuścił bardziej szczegółowe informacje na temat DX12? Jakby nie patrzeć ten ostatni łączy wszystkie platformy,więc może być to argument 'za'.
    -5
  • avatar
    bandan
    miejmy nadzieje, że amd chce przez to powiedzieć, że porzuca mantle i bedzie się skupiać na directx12.
  • avatar
    bandan
    test komentarzy bo się nie pojawiają ;o
  • avatar
    ALEKS_D_RAVEN
    AMD może jeszcze sprytnie wykorzystać Mantle jeśli umieści go w swoim pakiecie gaming evolved i opracuje proste narzędzia do implementowania go używając dx12 i na odwrót.
  • avatar
    ALEKS_D_RAVEN
    Czy tylko ja widzę na tym banerze AMD na końcu postać Wiedźmina??zaraz za DMC.