Gry mobilne

Benchmark Anomaly 2 na urządzenia mobilne z systemem Android

Gry na urządzeniach mobilnych wyglądają coraz lepiej, ale i tak w zdecydowanej większości przypadków daleko im do tych z konsol czy zwłaszcza PC.

Anomaly 2 Benchmark

Gry na urządzeniach mobilnych wyglądają coraz lepiej, ale i tak w zdecydowanej większości przypadków daleko im do tych z konsol czy zwłaszcza PC. Co jakiś czas czynione są starania, by dystans ten zmniejszyć, a najnowszy pomysł ma na to polskie 11 bit studios.

Ostatnio najwięcej nadziei budzi zapowiadany silnik Frostbite Go. Potencjał jest tutaj rzeczywiście naprawdę ogromny i niektórzy zastanawiają się nawet, czy nie obróci się to na niekorzyść tej technologii. Problemem mogą okazać się ograniczone moce obliczeniowe urządzeń mobilnych i właśnie tę przeszkodę sprytnie ominąć chcą teraz przedstawiciele 11 bit studios.

Jesienią tego roku na smartfony i tablety trafi gra Anomaly 2, która już od połowy maja dostępna jest na PC. Zgodnie z obietnicami, mobilna wersja gry charakteryzować będzie się przede wszystkim doskonałą, jak na tego typu produkcje, oprawą graficzną. Twórcy zdają sobie jednak sprawę z wielu niedoskonałości, jakimi wciąż wypełniony jest system Android i wpadli na całkiem rozsądnie brzmiący pomysł.

Postanowili oddać w ręce graczy Anomaly 2 Benchmark. Program pokaże próbkę grafiki z gry, ale jednocześnie sprawdzi, jak urządzenie mobilne pracujące pod kontrolą platformy z logo zielonego robota radzi sobie z jego odtwarzaniem. Jednocześnie wygenerowany zostanie raport, który za zgodą użytkownika będzie mógł być wysłany do producenta. Dzięki temu ma on otrzymać możliwość dostosowania gry do dobrej współpracy z jak największą liczbą urządzeń mobilnych.

Sama gra zadebiutować ma, tak jak wspominaliśmy, jesienią tego roku. Prócz wersji na Androida pojawią się także te na iOS i BlackBerry OS. Zobaczymy, czy obietnice twórców zostaną spełnione i czy Anomaly 2 Benchmark rzeczywiście przyniesie jakiekolwiek korzyści.


Źródło: 11 bit studios, youtube

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Daniel hEll_Mariachi Poręba
    0
    Ja mam tylko cichutką nadzieję, że autorzy nie wprowadzą do Anomaly 2 mikropłatności jak ma to miejsce w wielu innych produkcjach.

    Jak dla mnie to obecnie prawdziwa plaga i zmora gier mobilnych. Dlaczego? Z kilku powodów, a jakich - można dowiedzieć się wchodząc na mojego bloga ;-)
    • avatar
      wdowa94
      0
      Żeby dopasować do wielu urządzeń, to powinni wprowadzić poziomy jakościowe