• benchmark.pl
  • Gry
  • Assassin's Creed Syndicate w dniu premiery z dwoma patchami
Gry

Assassin's Creed Syndicate w dniu premiery z dwoma patchami

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
16 komentarzy Dyskutuj z nami

Biorąc pod uwagę doświadczenia z Assassin’s Creed: Unity doniesienia te mogą niepokoić. Nie powinno być jednak tak źle.

Assassin's Creed Syndicate

Patche wydawane przez twórców przy premierach gier przestają już kogokolwiek dziwić. Ubisoft poinformował, iż w dzień debiutu Assassin's Creed Syndicate pojawi się nie jedna, ale aż dwie łatki.

Czy powinniśmy się zatem martwić o grywalność nowej produkcji? Chyba nie, ponieważ chociaż szczegółów szykowanych patchy nie ujawniono, będą one dość małe. Patch 1.10 ważyć ma 541 MB, a patch 1.11 jeszcze trochę mniej, 534 MB.

Pozwala to żywić nadzieję, że wprowadzą one jedynie drobne korekty i nie będzie powtórki z sytuacji, jaka miała miejsce po debiucie Assassin’s Creed: Unity.

Premiera Assassin’s Creed Syndicate w wersji na konsole PlayStation 4Xbox One planowana jest na 23 października i to właśnie tych wersji dotyczą powyższe informacje. Na PC gra pojawi się w listopadzie i być może w tym przypadku cała sprawa wyglądać będzie inaczej.

Źródło: gamespot

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    qwerty1997
    Niczego się nie nauczyli po Unity? Znowu wypuszczą bubel...
    6
  • avatar
    Monstrum
    Bubelsoft rulezz !!
    5
  • avatar
    Konto usunięte
    ahahahahaha, no ludzie i tak kupią, po co mają robić coś porządnie skoro za każdym razem im się uda? Następny AC będzie w takiej sytuacji, i kolejny i kolejny... i kolejny też.
    4
  • avatar
    bhaal1982
    Po co w ogóle patche ? niech wypuszczą popsutą wersję przecież ludzie i tak to kupią...
    Swoją droga jak już pisałem przy okazji innych tematów Assasinów niech się gracze zbuntują i nie kupią którejś nowej gry na znak strajku :> ciekawe co by twórcy i producenci wtedy zrobili :D
    4
  • avatar
    Marucins
    Tylko dwa?
    Co tak mało, nawet jeśli chodzi o wagę.
    Powinni już mieć gotowy produkt i tylko robić kolejne patche im więcej tym lepiej. Przynajmniej wiadomo że kasa na coś idzie.

    Ehhhh.... Co za absurd.
    2
  • avatar
    mordehigh
    Znając życie będą zwalać winę na wydajność konsol/sterowniki od amd
  • avatar
    Snack3rS7X
    Patche przy premierze? A nie dałoby się przed premierą? Na czym polega różnica?
  • avatar
    leman97
    aha
  • avatar
    Next_Gen_1987
    I na dzień dobry ponad 1GB do pobrania buahaha.. A niedawno obiecali, że tym razem będzie całkiem inaczej..
  • avatar
    Konto usunięte
    Na konsolach będzie ok, ale z PC to nigdy nie wiadomo.