Ciekawostki

Ten billboard się rusza

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
6 komentarzy Dyskutuj z nami

Każdy z 1760 wyświetlaczy, składających się na billboard Coca-Coli na Times Square, może ruszać się do przodu i do tyłu. Efekt? Sami zobaczcie.

Billboardy rzadko bywają obiektem ekscytacji, ale ten konkretny to ciekawostka, która może robić niemałe wrażenie. Gigantyczna, bo rozciągająca się na 6 pięter tablica reklamowa marki Coca-Cola na Times Square potrafi się ruszać.

Coca-Cola nawiązała współpracę z Display Devices, by stworzyć billboard, mogący dawać tak świetny efekt. Olbrzym jest stworzony z 1760 wyświetlaczy LED, które mogą poruszać się do przodu i do tyłu niezależnie od siebie, formując tym samym trójwymiarowe motywy. Rozwiązanie niby proste w założeniach, ale niezwykle widowiskowe w praktyce.

Firma chwali się, że już od XIX wieku jest jednym z liderów, jeśli chodzi o innowacje z zakresu reklamy zewnętrznej. Najnowszy (opisywany tutaj) dowód jest zaś efektem czterech lat projektowania i testowania technologii. Wszystko to, by stworzyć „billboard inny niż wszystkie, które widzieliście do tej pory”, działający w każdych warunkach pogodowych. Efekt jest następujący:

Według Księgi rekordów Guinnessa jest to „pierwszy trójwymiarowy, robotyczny billboard na świecie”, a przez to także „największy billboard” tego typu. Drugi rekord ktoś może pobić, pierwszy pozostanie w rękach Coca-Coli. Czegokolwiek by o niej i o jej napojach nie mówić, tym razem bez wątpienia zasłużyła na docenienie. A że zrobiła sobie przy tym świetną reklamę… cóż, to też trzeba umieć.

Źródło: Coca-Cola Company. Foto: Coca-Cola Company

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    PoetaX
    10
    Trzeba przyznać że robi wrażenie
  • avatar
    raffal81
    7
    Najbardziej mnie wkurza, kiedy jadę autem w nocy, nagle przede mną, trach BILLBOARD zmienia kolor na biały i świeci Ci prosto w oczy :D idzie oślepnąć :D
  • avatar
    Dzonson
    3
    Ja pier****. Zajebiste :-D
  • avatar
    hex3n
    2
    Producenci "zatrutej wody" robią co mogą by utrzymać sprzedaż na wysokim poziomie. Coraz więcej ludzi ma świadomość jak wysoko słodzone napoje dewastują nasz organizm.
  • avatar
    SadSam
    1
    Ciekawy pomysl szkoda ze efekt widoczny jedynie z bliska. Na ujeciach kreconych ze znacznej odleglosci, wyglada jak zwykle przejscie miedzy obrazkami.