• benchmark.pl
  • Gry
  • Robi wrażenie! Tak wygląda destrukcja w Company of Heroes 3
Gry

Robi wrażenie! Tak wygląda destrukcja w Company of Heroes 3

przeczytasz w 1 min.

W Company of Heroes 3 twórcy skupiają się na detalach. I faktycznie – zniszczenia będą tu wyjątkowo szczegółowo dopracowane.

Company of Hereos 3 – destrukcja doskonała?

W jednym z poprzednich dzienników twórcy zwracali uwagę na szeroko rozumiany realizm – zarówno w sferze wizualnej, jak i fizycznej. Nowy materiał – poświęcony destrukcji – stanowi kolejny dowód na to, że Company of Heroes 3 będzie grą wyjątkowo realistyczną. 

W Company of Heroes 3 zastosowany zostanie jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie systemów zniszczeń, jakie kiedykolwiek trafiły do strategii czasu rzeczywistego. Możliwa będzie destrukcja otoczenia na szeroką skalę, a ponadto pojedyncze wystrzały i wybuchy będą zostawiać po sobie ślad na budynkach czy obiektach w okolicy. 

Co ważne – zniszczenia będą widoczne (i odczuwalne) dokładnie w tym miejscu, które zostało zaatakowane. Na tym jednak wciąż nie koniec, bo system destrukcji będzie miał również wpływ na oddziały. W jakim sensie? Ano w takim, że oderwane od budynków cegły będą mogły na przykład spaść na głowy czającym się za murem żołnierzom piechoty. 

O systemie zniszczeń w Company of Heroes 3 słów kilka (wideo)

Zobacz to na własne oczy i dowiedz się więcej – już teraz obejrzyj najnowszy odcinek z cyklu „Developer Diary”: 

Company of Hereos 3 ma zadebiutować w tym roku – wyłącznie na PC. 

Źródło: Relic Entertainment, SEGA, GamingTrend

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    _Ciekawski_
    1
    Całkiem fajnie to wygląda. Ciekawe jakie będą wymagania co do CPU i GPU?