Gry na konsole

Destiny - hit przedsprzedaży tuż przed premierą

Destiny to najczęściej zamawiana przed premierą nowa gra w historii firmy Activision

Destiny broń

Niejednokrotnie określaliśmy Destiny mianem jednej z najbardziej wyczekiwanych gier i naprawdę nie były to słowa wyssane z palca. Firma Activision poinformowała dzisiaj, że tytuł ten okazał się najchętniej zamawianą przedpremierowo nową produkcją w jej historii.

Eric Hirshberg, dyrektor generalny Activision, dodał, że Destiny może urosnąć do tej samej rangi co inna marka studia Bungie – Halo. „Ta gra ma potencjał, by zdobyć szeroką publiczność” – powiedział Hirshberg.

Nie podano dokładnych danych, przez co trudno w tej chwili powiedzieć ile dokładnie egzemplarzy sprzedało się przed premierą. Dość jednak przypomnieć, że w lipcowych beta testach udział wzięło 4,6 miliona graczy. Spokojnie więc przyjmujemy, że liczbę zamówień również można liczyć w milionach.

„Destiny to projekt wypełniony miłością i niezwykłą kreatywnością. Czujemy, że wypuszczamy na rynek coś ogromnego – nie tylko dla sektora gier, ale całej popkultury. Zbliżając się do dnia premiery czujemy ogromne wsparcie i entuzjazm – zarówno ze strony fanów, jak i sprzedawców” – dodał Eric Hirshberg.

A wspomniana premiera już jutro – 9 września. W pierwszych krajach serwery zostały już nawet uruchomione. Przypomnijmy zatem, że platformami docelowymi gry Destiny są konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3. 

Źródło: GameSpot, TechnoBuffalo

Komentarze

15
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Varso
    13
    A DLC już mają gotowe do po sprzedaży ? :D
    • avatar
      Subvoice
      -2
      A ludzie dalej swoje... Potem płacz, ze kupili kota w worku.
      • avatar
        prime27pl
        -2
        Wreszcie będzie w co pograć na PS4 :)
        • avatar
          projectdarkstar
          -2
          Ludziska się jednak nigdy nie nauczą
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Widać że cwaniacki marketing w wydaniu acti zbiera żniwo ;p