Gry

Epic Games nie chce tworzyć już gier single-player

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
9 komentarzy Dyskutuj z nami

Epic Games zdecydowało całkowicie poświęcić się sieciowym produkcjom free-to-play.

Nie jest wielką tajemnicą, iż tryb multiplayer ma w nowych grach coraz większe znacznie. Coraz więcej nawet takich produkcji, które ograniczają się wyłącznie do zabawy wieloosobowej. Miłośnicy kampanii z pewnością się z takiego obrotu spraw nie cieszą, tym bardziej, że przyszłość może być dla nich jeszcze boleśniejsza. Z pewnością jeśli chodzi o Epic Games.

Tim Sweeney, CEO wymienionego studia, w ostatnim wywiadzie bardzo jasno sprecyzował cele, jakie przyświecać będą jego ekipie. Epic Games całkowicie skoncentrować ma się na sieciowych produkcjach free-to-play, w których to widzi największy potencjał.

„Widzimy, że jedne z najlepszych gier w branży budowane są i rozwijane na bieżąco. Duże zamknięte produkcje powoli odchodzą. Uznaliśmy, że idealną rolą dla Epic Games będzie podporządkowanie się tym trendom. W związku z tym z dewelopera klasycznych produkcji na konsole Xbox przekształcamy się w studio wydające duże, niezależne sieciowe tytuły.”

Z pewnością nie są to puste słowa. Epic Games już wcześniej wypowiadało się w podobnym tonie i obecnie zajmuje się dwoma sieciowymi właśnie produkcjami - Fortnite oraz Paragon.

A jakie jest wasze zdanie? Cenicie sobie kampanie czy również zrezygnowaliście z nich już na rzecz zmagań w sieci?

Źródło: technobuffalo, pcgamer

Komentarze

9
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    CrisPL
    Jak dla mnie to jest jedynie iście na łatwiznę, bo co to za sztuka stworzyć grę z paroma mapami multum przedmiotów i nabijać za to kasę.
    21
  • avatar
    papuas
    Szkoda... :(
    13
  • avatar
    PIRAT_PL
    No niestety na grze single player przytniesz kasę tylko raz.
    Ewentualnie DLC można wydawać ale fani też nie będą kupować ich nie wiadomo ile, o ile w ogóle będzie warte kupna.
    A w grach online można dołożyć mikropłatności i pakiety ułatwiające grę co daje większe przychody.
    W GTA Online Shark Cardy niby nie są najtańsze ale za granicą nabijają ładne sumki Rockstarowi (ale GTA akurat jest dobrą grą pod względem single jak i multi) nooo jedyne co doskwiera że na Online gracze używają trainerów jak chcą a nic z tym nie robią.
    1
  • avatar
    bassv
    jak im się nie chce robić single-playera to niech nie robią już wo gule gier bo po co żałośni są

    przecież o to godzi w single player mamy jakąś historie w której sami uczestniczymy to tak jak oglądamy film tylko ze my decydujemy a po przejęciu single-player o wiele lepiej grac w trybie wieloosobowym
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    A co te ŚMIECIE z Epic Games w ogóle stworzyli oprócz silnika na którym trzepią kasę? Prawie nic! Jedyną grą single jaka im wyszła to był Unreal z 1998 który faktycznie był jakimś przełomem. Była to gra która podeszła z innej strony do gier FPP i zamiast zwykłej strzelanki miała elementy gier przygodowych, gdzie nie liczyło się tylko naciskanie na spust. A jak już dochodziło do walk to przeciwnicy nie byli tylko zwykłymi kołkami do odstrzelenia, tylko potrafili skakać, szybko sie poruszać i unikać ostrzału. I to była jedyna gra tych ŚMIECI z Epic, która była warta uwagi!
    Jedank już dodatek do Unreal Return tio Na Pali to już zwykły syf był i cały czar oryginalnej gry po prostu pękł! Zwykła rzeznia jak Quake II tylko że znacznie gorsza!
    Unreal II The Awaking to już kompletna katastrofa, która nie miała nic wpólnego z pierwszą częścią i jedyną rzeczą wartą uwagi były wirtualne cycki jednej z bohaterek Aidy!
    A co stworzyli pozniej konsolowy Gears of War dla konsolowych ułomów!
    Ci ŚMIECIE mogą co najwyżej chłopakom z id Software czyścić buty!
    -11