Karty graficzne

EVGA GTX Titan X Hybrid: podkręcona karta z hybrydowym chłodzeniem

Zastosowane chłodzenie oferuje znacznie lepszą wydajność, co przekłada się na większe możliwości podkręcania.

EVGA GeForce GTX Titan X Hybrid karta graficzna

EVGA przygotowała niereferencyjną wersję karty GeForce GTX Titan X, w której zastosowano hybrydowy system chłodzenia.

GeForce GTX Titan X Hybrid wykorzystuje kompaktowy zestaw chłodzenia cieczą – konstrukcja ta składa się z miedzianego bloku wodnego ze zintegrowaną pompką i pojedynczej chłodnicy z wentylatorem o średnicy 120 mm. Oprócz tego na pamięciach i sekcji zasilania znalazł się standardowy radiator z turbiną, natomiast z tyłu zainstalowano płytkę backplate.

Hybrydowe chłodzenie pozwala uzyskać znacznie niższe temperatury – według testów producenta rdzeń rozgrzewa się do nieco ponad 50 stopni Celsjusza, podczas gdy przy referencyjnym chłodzeniu jest to prawie 85 stopni Celsjusza.

Karta bazuje na procesorze graficznym Maxwell GM200, który przyspieszono do 1152/1241 MHz (standardowe wartości to 1000/1075 MHz). Oprócz tego na pokładzie znalazło się 12 GB pamięci GDDR5 384-bit o standardowej częstotliwości 7010 MHz.

Na śledziu wyprowadzono standardowy zestaw wyjść wideo, a więc DVI, HDMI i 3x DisplayPort. Dodatkowe zasilanie doprowadza 6- i 8-pinowe gniazdo.

Specyfikacja karty graficznej EVGA GeForce GTX Titan X Hybrid:

  • rdzeń: Maxwell GM200
  • procesory strumieniowe: 3072
  • taktowanie rdzenia: 1152/1241 MHz
  • pamięć wideo: 12 GB GDDR5 384-bit
  • taktowanie pamięci: 7010 MHz
  • złącza zasilające: 6 + 8-pin
  • wyjścia wideo: DVI-I, HDMI 2.0, 3x DisplayPort
  • chłodzenie: ArcticStorm (hybrydowe)

Karta GeForce GTX Titan X Hybrid została wyceniona na 1099 dolarów, a za 109 dolarów można kupić samo chłodzenie.

Źródło: EVGA

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dudi4Fr
    0
    Teraz kiedy wyszła 980Ti nie ma większego sensu brać Tytana... Nvidia za późno pozwoliła na autorskie chłodzenia na nowym Tytanie.
    • avatar
      prime27pl
      -1
      109...za 109 to jest chłodnica 240 a nie 120 .