Słuchawki

Horrendalnie drogie słuchawki Monstera to głupota!

przeczytasz w 1 min.

Monster i Dr. Dre wprowadziły na rynek słuchawki nazywające się „Beats by Dr. Dre”, które były dostępne w czarnej obudowie, a ich cena wynosiła 349 dol. Wielu użytkowników narzekało wówczas, że słuchawki Monstera tak naprawdę nie oferują jakiejś zadziwiająco wysokiej jakości, aby trzeba było za nie płacić niemal 350 „zielonych”, niemniej recenzje były na ogół przychylne i korzystne dla producenta.

Obecnie Monster dopuścił się jednak czystej głupoty i wykazał się jedynie chęcią wyciągnięcia od klientów możliwie największej gotówki. Firma wprowadziła do swojej oferty identyczny model słuchawek, ale w białej wersji kolorystycznej. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że białe słuchawki „Beats by Dr. Dre” kosztują aż 700 dol.


Słuchawki Monster – monstrualna cena (Fot. Tom’s Guide.com)

O ile wiele osób uważało, że sprzęt audio Monstera jest stanowczo za drogi, tak obecnie niemal wszyscy dochodzą do jednego wniosku – firma jest po prostu pazerna na pieniądze od naiwnych klientów, którzy wierzą, że za 700 dol. kupią rewelacyjne słuchawki, spełniające ich wygórowane wymagania dotyczące jakości brzmienia.

Co więcej, Monster kusi swoich klientów także tym, że słuchawki w białej obudowie to tylko limitowana kolekcja, więc po wyczerpaniu zapasów zakup nie będzie już możliwy.

Na zdjęciu prezentujemy czarną wersję słuchawek, ponieważ biała jest na razie niedostępna.

Za 700 dol. można mieć albo jedną parę białych słuchawek, albo dwie pary czarnych. Czysty wyzysk? Tym razem firma Monster wyraźnie przesadziła i faktycznie jest prawdziwym… potworem.

Na rynku można znaleźć wiele produktów kosztujących więcej niż powinny. Rzadko jednak zdarza się sytuacja, kiedy producent każe sobie płacić dwukrotnie więcej pieniędzy za sam fakt, że dany sprzęt jest oferowany jedynie w innym kolorze – serwis Tom’s Guide wyraźnie podkreślił, że poza kolorem obudowy słuchawki nie różnią się od siebie pod żadnym względem.

Źródło: Tom’s Guide.com

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Powinny sie nazywac "Headphones for idiots by by Dr. Dre" :D
    • avatar
      19arek93
      0
      "firma jest po prostu pazerna na pieniądze od naiwnych klientów, którzy wierzą, że za 700 dol. kupią rewelacyjne słuchawki, spełniające ich wygórowane wymagania dotyczące jakości brzmienia."

      Nie oszukujmy się. Jak ktoś chce konkretnych słuchawek to poczyta najpierw w internecie. A takie słuchawki kupują dzieci bogatych rodziców żeby pokazać "mnie na to stać".
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Taki sam "produkt" jak obecnie wszystkie inne na rynku, vide iPhone, dawniej spece od marketingu starali się subtelniej sprzedać coś co ktoś rozumiem że mógł potrzebować, teraz na "bezszczela i hama" wpycha się ludziom z kultury konsumpcyjnej coś czego nie potrzebują, a przedstawia się jako produkt niezbędny do życia.

        Czysty marketing = czysta głupota.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          "Głupie" są jedynie osoby, które podniecają się nierozumianą przez siebie polityką firmy X w kontekście produktu Y. Firma może swój produkt sprzedawać za ile jej się podoba, jeśli znajdzie nabywców. Dodatkowo, są ludzie, którzy za formę są w stanie zapłacić więcej niż za jego funkcję - właśnie stąd popularność iPodów. Teraz wszyscy stajemy przed lustrem i powtarzamy: "nie stać mnie na słuchawki za 700 dolarów i zazdroszczę osobom, które na takie słuchawki stać". Odrobina szczerości wobec siebie dobrze nam zrobi :-)
          • avatar
            Szymon331
            0
            Ja najpierw posłucham słuchawek zanim je kupię, dlatego mnie nie oszukają spece od marketingu. Wybiorę najlepiej brzmiące w określonym przedziale cenowym i tyle