• benchmark.pl
  • Komputery
  • Siedzisz w domu przez koronawirusa i nie masz jak oddać sprzętu na gwarancję? MSI ma rozwiązanie
Komputery

Siedzisz w domu przez koronawirusa i nie masz jak oddać sprzętu na gwarancję? MSI ma rozwiązanie

z dnia
Paweł Maziarz | Redaktor serwisu benchmark.pl
4 komentarze Dyskutuj z nami

Tajwański producent po raz kolejny pokazuje preferencyjne podejście do klienta. Akcja obejmuje te regiony, gdzie sytuacja z koronawirusem jest najpoważniejsza.

Koronawirus z Wuhan zbiera coraz większe żniwo – zarażonych jest blisko 130 tys. osób, a kilkukrotnie więcej przebywa w kwarantannie. To dobry czas, by zostać w domu i wypróbować ciekawe gadżety lub pograć w najnowsze gry. Problem może pojawić się, gdy padnie nam sprzęt i przez pewien czas nie będziecie mogli go oddać na gwarancję. Firma MSI przewidziała tę sytuację i przygotowała dla swoich klientów specjalną akcję.

MSI przedłuża gwarancję na swój sprzęt

Producent podjął decyzję o przedłużeniu gwarancji o 2 miesiące, by klienci nie musieli się martwić o procedury związane z reklamowaniem sprzętu. Pozwoli to również odciążyć serwisy.

Program obejmuje komputery PC, komputery AiO, monitory, obudowy i płyty główne, ale tylko w przypadku, gdy ich gwarancja kończy się w marcu – po zarejestrowaniu produktu w MSI Rewards Program, klienci będą mogli go oddać na gwarancję także w kwietniu i maju.

Akcja obejmuje kraje, gdzie sytuacja jest najtrudniejsza

Jeżeli liczyliście, że skorzystacie z akcji, niestety (a może stety) nie mamy dobrych wieści. Program przedłużonej gwarancji został wprowadzony w krajach, gdzie sytuacja z koronawirusem jest najpoważniejsza: Korea Południowa, Włochy, Niemcy, Francja, Hiszpania, USA, Szwajcaria, Singapur, Wielka Brytania, Hongkong, Szwecja, Norwegia, Holandia, Australia, Kuwejt, Bahrajn, Malezja, Belgia, i Kanada. Wcześniej podobny program został wprowadzony również w Chinach. Szczegóły znajdziecie tutaj.

Źródło: MSI

Warto zobaczyć również:

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Dekard
    Tak dużo mają tych zgłoszeń gwarancyjnych że robią do tego specjalną akcje? ;)
  • avatar
    szymcio30
    A jak za 2 tygodnie będziemy mieć z 3tys zarażonych to nic nie szkodzi bo szanowne MSI przewidziało, że taka sytuacja jest ok i Polska to taka zielona wyspa na oceanie koronowirusa
  • avatar
    szymcio30
    A tym co kończy się gwarancja w kwietniu i maju to mają gdzieś. Wirus pewnie za 2 tygodnie ustąpi. Problem gdy ktoś kupił sprzęt w mało znanym sklepiku a w obecnej sytuacji i czasach nie wiadomo kiedy będzie znowu otwarty to niestety jest w czarne d...e. Jako klient indywidualny nie ma możliwości wysłania karty bezpośrednio do serwisu MSI. Już to przerabiałem więc hasło: "nie musieli się martwić o procedury związane z reklamowaniem sprzętu". Jest po prostu kłamstwem