Twórcy League of Legend wreszcie rozwiążą problem z płynnością rozgrywki?
Własne dedykowane sieci zlikwidować mają powszechny na Starym Kontynencie problem lagów.
Studio Riot Games, przy współpracy z europejskimi operatorami internetowymi, pracuje nad projektem własnej dedykowanej sieci, która miałaby poprawić szybkość i stabilność połączenia. To z kolei miałoby się przełożyć na płynniejszą rozgrywkę w League of Legends na terenie Starego Kontynentu.
Firma już teraz uruchomiła nowe centrum danych w Amsterdamie, a także znacząco usprawniła to znajdujące się we Frankfurcie. Pochwaliła się, że ma już ponad 500 bezpośrednich połączeń z dostawcami usług internetowych w całej Europie. Te z kolei mają zagwarantować stabilne łącza i wyeliminować problem „lagów”.
„Naszym celem jest rozszerzenie obecności Riot w regionach dotkniętych tego typu ograniczeniami w celu poprawy jakości rozrywki dostarczanej graczom i zminimalizowania trudności związanych z połączeniem” – czytamy w zapowiedzi.
Firma Riot Games chce utworzyć dedykowane, bezpośrednie sieci dla osób grających w League of Legends. Wielu europejskich usługodawców wyraziło już ponoć chęć współpracy, lecz nie mamy informacji czy któryś z polskich jest wśród nich. Wiemy natomiast, że twórcy tej jednej z najpopularniejszych gier MOBA chcą rozpocząć wdrażanie „tak szybko, jak to możliwe”.
Źródło: Polygon
Komentarze
18