Gry komputerowe

Lightning Returns: Final Fantasy XIII na PC już w grudniu - zwiastun i wymagania

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
23 komentarze Dyskutuj z nami

Miłośnicy serii Final Fantasy już mogą przygotowywać się na zwieńczenie trylogii z numerkiem XIII w nazwie.

Lightning Returns

Final Fantasy XIII trafiło na pecety w październiku 2014 roku, a XIII-2 dwa miesiące później. Ostatnia część trylogii – Lighting Returns – ze sporą obsuwą, ale w końcu także wyląduje na komputerach osobistych. Firma Square Enix podała w minionym tygodniu datę premiery, potwierdziła informacje dotyczące zawartości oraz opublikowała wymagania sprzętowe tej gry.

Pecetowe Lightning Returns: Final Fantasy XIII nie doczeka się zbyt wielu zmian względem wiosną ubiegłego roku konsolowej wersji. Historia będzie dokładnie taka sama (nie przewidziano żadnych dodatkowych rozdziałów), mechanika również, a oprawa wizualna zostanie tylko troszkę poprawiona. Wiemy też, że liczba klatek na sekundę będzie zablokowana na 60.

Gra Lightning Returns: Final Fantasy XIII na PC będzie także kompatybilna z wszystkimi konsolowymi rozszerzeniami DLC oprócz FFVII Aerith. Pecetowcy mogą również liczyć na obsługę kontrolerów. Spójrzmy zatem na wymagania sprzętowe.

Lightning Returns walka

Wymagania minimalne:

  • System operacyjny: Windows XP z SP2
  • Procesor: dwurdzeniowy, 2 GHz
  • Pamięć: 1,5 GB RAM
  • Karta graficzna: 512 MB VRAM, Nvidia GeForce 8800GT / Radeon HD 4770
  • Miejsce na dysku: 22 GB

Wymagania zalecane:

  • System operacyjny: Windows Vista / 7 / 8
  • Procesor: Intel Core 2 Quad (2,66 GHz) / AMD Phenom II X4 (2,8 GHz)
  • Pamięć: 2 GB RAM
  • Karta graficzna: Nvidia Geforce GTX 460 / Radeon HD 5770
  • Miejsce na dysku: 22 GB

Kiedy zatem odbędzie się premiera gry Lightning Returns: Final Fantasy XIII? Dokładnie 10 grudnia. Na koniec – zwiastun:

Źródło: GameSpot, Steam

Komentarze

23
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    KENJI512
    odgórne 60FPS... bo gra spokojnie na kilkuletnim sprzęcie poszłaby w 120FPS, ale no konsolowcom nie róbmy przykrości
    7
  • avatar
    Konto usunięte
    Jeszcze jakby FFXV wydali na PC...
    3
  • avatar
    entropic
    Ja tam sie ciesze, czekalem na ten tytul i z checia w niego pogram, finale to zawsze dlugie gierki albo gdzie aktualnie 6-8h to norma nawet bardzo bardzo dlugie wiec bedzie co robic
  • avatar
    Anonim20
    Oby port nie był skopany jak poprzednie ;)




    "Ciekawe ile miałeś klatek na sekundę na swoim blaszaku w takim hicie jakim jest The Last of Us "
    Last of Us Hit? Good one, mowa o oryginalnym Last of us czyli wersja PS3 720p@25-30fps/LOW/AAx0 nie ma czym się chwalić mogli to śmiało na PS2 i PSV wydać :)

    Natomiast remastered cóż...Stałe 60 fps w 1080p z włączonym V-Sync, bez wyłączania AA,obniżania jakości cieni,odbić i efektów do LOW, nie to co na PS4 żeby było te 60 w men, gra obniża jakość wszystkiego jak leci (czyli to co wymieniłem) ;)
  • avatar
    prime27pl
    Co tak słabo , jeszcze pominusujcie .Trzeba tępić konsolowe tałatajstwo .Wiwat hejt i obrażanie .
    -5
  • avatar
    -AKATSUKI-
    Konsolowe bydla i ich hamowanie rozwoju grafy..
    -11