• benchmark.pl
  • Gry
  • Medal of Honor - dwóch producentów, dwa silniki graficzne
Gry

Medal of Honor - dwóch producentów, dwa silniki graficzne

Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
13 komentarzy Dyskutuj z nami

Kolejna odsłona serii Medal of Honor znów zaskakuje. Po pierwszych, sensacyjnych zapowiedziach dotyczących m.in. przeniesienia akcji gry w czasy współczesne wczoraj pojawiły się kolejne, dotyczące tym razem kwestii technicznych gry.

Koncern Electronic Arts oficjalnie potwierdził wczoraj za pośrednictwem serwisu Twitter, że nowa odsłona jednej z najbardziej znanych serii strzelanin FPS - Medal of Honor korzystać będzie z mocno zmodyfikowanego silnika Unreal Engine 3. Co ciekawe jednak silnik ten użyty zostanie jedynie w kampanii dla pojedynczego gracza, którą przygotowuje obecnie studio EA Los Angeles.

Jak wiadomo rozgrywką wieloosobową w nowym Medal of Honor zajmuje utalentowane studio EA DICE, znane choćby z świetnego Mirror's Edge czy serii Battlefield. Fakt ten jednak nie pozostał bez wpływu na proces produkcji opisywanego tytułu. EA poinformowało bowiem, że muliplayerowa część nowej gry działać będzie na zupełnie innym silniku niż kampania dla pojedynczego gracza. Z kolejnego wpisu na Twitterze wynika, że EA DICE zdecydowało się na użycie swojego autorskiego engine'u Frostbite, który w działaniu mogliśmy zobaczyć choćby w Battlefield: Bad Company.

Jak widać Medal of Honor zapowiada się niezwykle intrygująco. Miejmy tylko nadzieje, że zastosowanie takich rozwiązań nie sprawi problemów w przyszłości. Wygląda bowiem na to, że w przypadku tej produkcji, w jednym pudełku dostaniemy nie jedną, a dwie gry.

Źródło: VG247.com

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Frostbite i UE3 hmm :) Jak narazie jest pewniakiem który zagości u mnie
  • avatar
    Kamil Myzia
    UE3 - można więc liczyć na niewygórowane wymagania techniczne przy zachowanie dobrej jakości grafiki. Czekam na tą część. Nie spodziewam się, że będzie tak znakomita jak pierwszy, ale... :)
  • avatar
    Konto usunięte
    UE3 - znowu trzeba będzie wymuszać AA w sterownikach (choć wstyd się przyznać nigdy mi się to nie udało), mam nadzieję, że nVidia się postara i będę miał tak jak w Batmanie.

    PS. Jak wymusić w sterownikach nVidii AA - profil dla gry?
  • avatar
    TheSpeed
    Ciekawe jak na to cena gry - dwie ekipy, dwa silniki? :P
  • avatar
    Konto usunięte
    Jezu ciągle ten unreal unreal unrelal itd.Ile razy można go już wykorzystywać.Już dzisaj odbiega od najnowszych produkcji,a tylko wymagania są większe
  • avatar
    Konto usunięte
    No ale ponoć ma być mocno zmodyfikowany więc może nie będzie tak źle
  • avatar
    Konto usunięte
    Czyli co: w singlu nie będzie fizyki a w multi będzie czy jak ? Frostbite engine ma wyższe wymagania niż UE3...

    Ciekawe jak bardzo będą widoczne różnice między silnikami...
  • avatar
    Konto usunięte
    silnik Frostbite daje przede wszystkim fajnie wyglądający model zniszczeń otoczenia znany z pierwszej części bad company. W sumie to mogli dać tylko Frostbite