Gry komputerowe

MGS 5: Ground Zeroes w wersji PC trafia na rynek - są ostateczne wymagania sprzętowe

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
28 komentarzy Dyskutuj z nami

Zgodnie z obietnicami producenta, wspomniana produkcja debiutuje dziś na platformie Steam.

MGS 5: Ground Zeroes gra

Gracze korzystający z konsol są już zapewne po przygodzie z Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Ci, którzy korzystają z PC dostają szansę na zabawę właśnie dziś.

Zgodnie z obietnicami producenta, wspomniana produkcja debiutuje na platformie Steam. W porównaniu do wersji konsolowych mamy tutaj kilka zmian, głównie takich, dzięki którym gra wyglądać ma zdecydowanie ładniej. Metal Gear Solid V: Ground Zeroes nie tylko działa w 60 klatkach na sekundę, ale dodatkowo oferuje rozdzielczość 4K (3840x2160 pikseli). Producent postarał się też o przedmioty oraz cienie renderowane w wyższej rozdzielczości oraz obsługę NVIDIA SLI.

Jakie ma to przełożenie na wymagania sprzętowe? Wprawdzie pojawiły się one już jakiś czas temu, ale później były kilka razy zmieniane. Nawet jeśli czytaliście gdzieś o nich wczoraj to również powinniście jeszcze raz rzucić na nie okiem. Producent dopiero dziś podał bowiem ostateczne konfiguracje, które zamieszczamy poniżej.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • system operacyjny: Windows Vista SP2, Windows 7, Windows 8 (wymagany 64-bit)
  • procesor: Core i5 4460 3,20 GHz lub lepszy
  • 4 GB pamięci RAM
  • 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 650 (2 GB) lub lepsza

Zalecane wymagania sprzętowe:

  • system operacyjny: Windows 7 x64, Windows 8 x64
  • procesor: Core i7 4790 3,60 GHz lub lepszy
  • 4 GB pamięci RAM
  • 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 760 lub lepsza

Jeśli natomiast nie sympatyzujecie z cyfrową dystrybucją to śpieszymy poinformować, iż na początku przyszłego roku Metal Gear Solid V: Ground Zeroes pojawi się również w wydaniu pudełkowym.


Źródło: steam

Komentarze

28
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Nie żeby coś ale między I7 i I5 w grach radzi sobie tak samo więc...........
    3
  • avatar
    mgkiler
    Zastanawiam się gdzie są wszyscy konsolowcy, którzy mówili, że ta gra na PC będzie wymagać 8GB Ramu na karcie graficznej do tego 2x GTX 790 do płynnego działania...

    3
  • avatar
    Suncho
    ,,Metal Gear Solid V: Ground Zeroes nie tylko działa w 60 klatkach ''
    Krew mnie zalewa jak czytam takie rzeczy ....gra bedzie dzialac w ilu sobie klatkach gracz tylko zazyczy...kwestia zainwestowanej kasy w pc i edycji configu...
    Marketingowy belkot...
    Az tak bardzo ciezko przyznac publicznie ze pc oferuje wolnosc wyboru i komfort jakiego w konsolach prozno szukac...i nie mam nic przeciwko konsolom...
    pozdrawiam
    2
  • avatar
    hideo
    gra jest świetnie zoptymalizowana pod pc! te wymagania to ściema, gra chodzi bardzo dobrze na słabszych konfiguracjach i świetnie się skaluje do możliwości sprzętu! pcgamer podał w swojej recenzji, że MGS GZ to świetny port i to prawda! jak zwykle Kojima to japoński mistrz starej szkoły i tradycyjnie zrobił wspaniałą robotę! na swoim nie najlepszym konfigu gram w kombinacji high/extra high w 1920x1200 mam 30fps (co mi wystarcza), i o wiele lepiej gra się padem (jak w każdej grze tpp), POLECAM (a na Steam w opiniach graczy same łapki w górę :) jedyny minus, że to tylko niezbyt długi prolog do pełnego MGS5 który ma wyjść w 2015 na konsole i pc
    2
  • avatar
    greghostor
    jestem w szoku - nie całe 3 GB zajmuje a myślałem że będzie z 30 GB
    1
  • avatar
    radex126
    Panowie mam pytanko ta gra zajmuje tylko 4 GB na twardym
    1
  • avatar
    greghostor
    ta gra wymaga i9, sory, jeszcze go nie ma, musicie czekać i zapłacić 5000zł za godzine grania
    -10
  • avatar
    verona
    "procesor: Core i5 4460 3, 20 GHz lub lepszy"

    Kurde, brakuje mi aż 16 GHz do minimalnych :(
    -11
  • avatar
    Kieresz
    na gtx 970 g1 chodzi stale 60fps w 1440p!!! do tego wyglada lepiej niz na ps4 (nowe efekty, wiekszy zasieg widocznych obiektow) swietna wersja! Brawo Kojima!
  • avatar
    Konto usunięte
    Pecetowcy są moksi bo w końcu wyjcie ułamek normalnej gry na PC
  • avatar
    arrasek78
    Grę odpaliłem na lapku za ok.1600 zł (i3-4000M,4gb ram,radeon R5 M230) w rozdzielczości 1360x768 i to nie na najniższych ustawieniach
  • avatar
    Anonim20
    Ubisoft powinien korepetycje brać od pana Hideo Kojimy ekipy Kojima Productions.
    GTX580 + AMD Phenom x4 3.8GHz śmiga na HIGH wszystko w 900p bardzo rzadko spada fps do 55-52 :)

    https://www.youtube.com/watch?v=VjcXc8mC-EQ [1080p@60fps]