Laptopy

Notebooki Toshiba z funkcją ZERO PROBLEMU [aktualizacja]

przeczytasz w 2 min.

[Aktualizacja 04.02.2011]

Sukces pierwszej edycji programu skłonił producenta do przedłużenia akcji. Gwarancja ZERO PROBLEMU przysługuje teraz każdemu modelowi notebooka Toshiba zakupionemu na terytorium Polski, w okresie od 1 września 2010 do 31 marca 2011. Gwarancja obejmuje okres 1 roku od momentu zakupu notebooka i jest dodatkiem do standardowej gwarancji.

Szczegółowe zasady, regulamin promocji i formularz zgłoszeniowy znajdziemy na stronie www.zeroproblemu.pl.

[News z dnia 01.09.2010]

Notebooki Toshiba zyskały ciekawą funkcjonalność. Jeśli zakupimy je w okresie od 1 września do 30 listopada, ich eksploatacja przez kolejny rok będzie dla nas stanowiła ZERO PROBLEMU.

Notebooki mogą się bardzo różnić – jeden ma duży ekran, drugi szybką kartę graficzną, a jeszcze inny waży tylko 1,5 kilograma. W przypadku notebooków Toshiba jedna szczególna cecha jest wspólna dla wszystkich modeli. To możliwość skorzystania z rozszerzonej gwarancji ZERO PROBLEMU, dzięki której firma Toshiba bierze na siebie odpowiedzialność nie tylko za sprawne funkcjonowanie notebooka, ale także za jego uszkodzenie wynikłe z winy użytkownika. Co więcej, gwarancja ta obejmuje również niemiłe i nieoczekiwane zdarzenia jak kradzież laptopa czy utrata pracy.

W ramach gwarancji ZERO PROBLEMU możemy oczekiwać, że Toshiba bezpłatnie usunie usterki spowodowane przypadkowym uszkodzeniem mechanicznym laptopa przez użytkownika, na przykład zalaniem klawiatury, zarysowaniem wyświetlacza czy upuszczeniem sprzętu. W zaprezentowanym niżej spocie reklamowym możemy zobaczyć jedną z takich sytuacji. Gdyby naprawa okazała się niemożliwa, uszkodzony laptop zostanie wymieniony na nowy.


W przypadku kradzieży notebooka dokonanej w wyniku włamania lub przy użyciu przemocy, firma Toshiba zastąpi skradziony sprzęt nowym, pod warunkiem, że kradzież została uprzednio zgłoszona na policję a użytkownik przedstawi tego stosowne potwierdzenie.

Także osoby poszkodowane w skutek utraty pracy mogą liczyć na pomoc Toshiba. Jeśli w dniu zakupu notebooka byliśmy zatrudnieni od co najmniej 6 miesięcy, to, gdy po utracie pracy (w okresie trwania gwarancji ZERO PROBLEMU) przez 3 miesiące nie znajdziemy zatrudnienia, Toshiba zwróci koszty zakupu notebooka. Zakupiony notebook pozostanie naszą własnością już na stałe.



Źródło: Toshiba

GeForce GTX 480 vs Radeon 5970 - pojedynek!Eee Keyboard PC – komputer w klawiaturze GamesCom 2010: najciekawsze nowości i gry

Komentarze

36
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Lightning
    0
    Ciekawe jak udowodnią oszustowi kradzież notebooka - schowa do szafy, da na urodziny albo sprzeda na Allegro ;) Coś to wszystko za piękne
    • avatar
      wildthink
      0
      Faktycznie zbyt piękne by było prawdziwe. Znowu pojawią się warunki szczególne, które spowodują że gwarancja jednak nie przysługuje - trzeba dokładnie przeczytać regulamin (to drobnym drukiem też, a w zasadzie przede wszystkim)
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Muszą jakoś zyskać klientów bo toshiby jakoś nie szczycą się jakością wykoniania lub bez awaryjnością
        • avatar
          Silver
          0
          Fajna kampania :) Ciekawe na ile to wszystko prawdziwe...
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Rozszerzona gwarancja "zero problemu kosztuje" pewnie z 500zl...

            "Prawo skorzystania z gwarancji ZERO PROBLEMU przysługuje użytkownikowi jeden raz w trakcie obowiązywania gwarancji"
            (365dni od czasu zakupu)

            "Toshiba zastąpi skradziony sprzęt nowym, pod warunkiem, że kradzież została uprzednio zgłoszona na policję a użytkownik przedstawi tego stosowne potwierdzenie."*

            *Przestepca zlapany a notebook odzyskany...

            Co do zwortu kosztow przy stracie pracy - licza sie tylko najtansze notebooki z lowendu.


            nie spinac sie - zartuje w wiekszasci :P
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Hee to macie fuksa znajomy ma już 6 lapków od Toshiby do naprawy :D
              • avatar
                Spikeblade
                0
                "W przypadku kradzieży notebooka dokonanej w wyniku włamania lub przy użyciu przemocy, firma Toshiba zastąpi skradziony sprzęt nowym, pod warunkiem, że kradzież została uprzednio zgłoszona na policję a użytkownik przedstawi tego stosowne potwierdzenie."
                Zapewne ktoś to wykorzysta :)
                • avatar
                  poprostujakub
                  0
                  Ja z moją Toshibą robiłem już różne rzeczy, z zalaniem, upadkami i zwarciem przy użyciu śrubokręta włącznie. Laptop jak działał, tak działa, żadnych awarii w ciągu dwóch lat ;) . Za to kumpel co raz wysyła do serwisu z jakimiś bzdetami, a co laptop wróci to jest jeszcze gorzej xD
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    niecałe dwa tygodnie temu znajomy kupował toshibe A660 z i7-720QM i GF 330M i od momentu uruchomienia komputer non stop się wieszał, sklep nie chciał przyjąć na gwarancję odsyłał do toshiby, toshiba na to, że sklep ma to przyjąć wydać swoją opinię i na tej podstawie toshiba się tym zajmie jednak nie szybciej niż przed upływem 14 dni roboczych. Na laptop została wykupiona dodatkowa rozszerzona gwarancja. Okazało się, że po ingerencji UOKiK sklep i toshiba nagle wykazały niezwykłe zainteresowanie sprawą toshiba nawet chciała wysłać w ten sam dzień kuriera co zainterweniował UOKiK :) sprawa czeka na rozstrzygnięcie :D dodam tylko, że i toshiba i sklep słynny Media E....t łamały prawo i za to odpowiedzą :]
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      ja tam msi i śmiga :) może tylko czasem kiepskie są :)
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        A ja mam Macbook'a od Apple i mimo, iż jest słabszy od Toshiby L500-1Q9 to zabawa w iPhoto, iMovie czy grubo 15-20 aplikacji NA RAZ włączonych niszczy Windowsa.

                        Zresztą zobaczcie tutaj -> http://www.youtube.com/watch?v=rNvCud_u6SU
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Zastanawiam się co wy i Ci wasi znajomi robią z tymi laptopami. W mojej karierze zawodowej zakupiłem ok 30 różnych notebooków, głównie Acer, Asus, Toshiba, Lenovo. Na gwarancję poszedł tylko Acer po 1 dniu użytkowania okazało się, że jest złamana ramka matrycy - po ok. 14dniach dotarł do mnie naprawiony lapek. Ogólnie, żadnych problemów po warunkiem prostego założenia - kupujcie lapki powyżej 2,5k zł, niestety te w okolicach 2k są straszną tandetą i cięciem kosztów w czystej postaci (oczywiście nie wszystkie).
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            news z deka spóźniony....
                            już na początku grudnia było wiadomo, że toshiba przedłużyła promocję do końca marca... (musiałem na nowo rozwieszać ulotki na laptopach;p)