• benchmark.pl
  • Gry
  • Passion Leads Army: benchmark z gry od Giant Interactive i chińskiej armii
Gry

Passion Leads Army: benchmark z gry od Giant Interactive i chińskiej armii

Damian  | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Damian
18 komentarzy Dyskutuj z nami

Twoja karta da radę?

Do sieci trafiła pierwsza prezentacja nowego benchmarka, pochodzącego z gry PLA – Passion Leads Army. Benchmark wykorzystuje nowości technologiczne oraz obsługuje interfejs programowania DirectX 11.

Passion Leads Army jest grą wykorzystującą biblioteki Direct3D 11, za jej rozwój odpowiedzialne jest studio Giant Interactive, które przygotowuje produkcję we współpracy z armią Chin. Silnikiem przygotowywanej gry został znany z wielu mniej i bardziej udanych produkcji Unreal Engine 3. 

passion leads army benchmark gra grant interactive wygląd flaga physx

Sam benchmark graficzny został zapowiedziany przez szefa NVIDIA podczas wydarzenia NGF odbywającego się w Szanghaju. Jego zdaniem za pomocą testu sprawdzimy wydajność naszych kart graficznych w zaawansowanych, nowych technologiach jak: Direct3D 11, sprzętowa teselacja czy też efekty silnika fizyki PhysX.

Wydania benchmarku Passion Leads Army powinniśmy spodziewać się jeszcze w maju, natomiast na grę jeszcze trochę poczekamy.

passion eads army benchmark giant interactive wygląd ogień ulica
 
 
Więcej o benchmarkach:
Źródło: Geeks3D

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Szymon331
    Tak powinien wyglądać 3D Mark 11. Coś wspaniałego.

    Dynamiczne, cienie, fizyka, tekstury, efekty świetlne. Przy tym 3D Mark 11 wygląda jakby powstał z 8 lat temu...

    Aż nie mogę się doczekać żeby sprawdzić czy moja karta jest w stanie wygenerować taki świat w czasie rzeczywistym przynajmniej z szybkością 25FPS czy jednak taka grafika to temat na kolejnych kilka lat...
    3
  • avatar
    Konto usunięte
    oprócz FOV'a to nic ciekawego nie pokazali
    grafika prawie niczym nie różni się od tych w produkcjach sprzed 5 lat
    2
  • avatar
    Sn1PeR
    Nieźle może katować karty. Fajne by było stworzenie czegoś jak np.: 3DMark Afganistan - pojazdy, wybuchy, fizyka, efekty świetlne, cienie. To by był kat.
    1
  • avatar
    kopczenko
    wszystko ladnie pieknie - ale ten wystający bruk jakby to bylo koryto rzeki to nie mam pytan.
  • avatar
    LandStalker1
    a ja chciałem zobaczyć żołnierzy xD
  • avatar
    Konto usunięte
    UE3 byłby najlepszym silnikiem gdyby nie physx - tnie jak cholera na procku, a nawet nie użyje innych rdzeni, czy wykorzysta jeden w 100%. Zawsze mam obciążony max 1 rdzeń w ok. 40% przez physx i gra przez to tnie.
  • avatar
    Sakret
    Mnie sie akurat podoba fakt kostki troche za bardzo wystaja ale coz na pewno to poprawia jak wyjdzie gra. Ciekaw jestem modeli postaci.
  • avatar
    Konto usunięte
    A ja tam jestem ciekaw co przy tejże produkcji porabiała chińska armia? Jakiś kodzik zaszywali czy cuś?
  • avatar
    Konto usunięte
    No cóż mają Chiny mają fundusze i masę ludzi, mogą tym zmonopolizować właściwie wszystkie rynki świata.