Benchmarki

Pliki: Heaven Benchmark 2.1

przeczytasz w 1 min.

Unigine wydała uaktualnioną wersję Heaven Benchmark - aplikacji, która oferuje możliwość zmierzenia wydajności kart graficznych wspierających DirectX 11.

  Pliki:
  

Wersja 2.1 wnosi ze sobą kilka poprawek oraz nieco nowości, które zobaczymy także w nadchodzącym 3DMark 11.

Najważniejszą nowinką jest dodanie wsparcia dla technologii OpenGL 4.0 (ze wsparciem dla sprzętowej tessellacji), która jest otwartym API, oferującym wiele rozwiązań związanych z DirectX 11.

Druga ważna zmiana to wprowadzenie trybu 3D z czterema opcjami:

  • Anaglyph
  • osobne obrazy
  • 3D Vision
  • iZ3D

Pobierz:

Rozmiar pliku: 231 MB

Źródło: TechConnect

Komentarze

8
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Szymon331
    0
    Wow, super wygląda teselacja w 3D szczególnie te kamienie... Świetnie też że na nowej karcie w przeciwieństwie do starego GF8800GT włączenie obrazu 3D nie obcina mi na wstępie 50% FPS. Teraz max 30% a to już coś.

    Polecam przetestować, przyjemnie się ogląda.
    • avatar
      sevae
      0
      Nie grałem jeszcze w nic z teselacją, ale z ciekawości się spytam czy można ją włączyć na czymś starszym niż HD5? W końcu te same teselatory są chyba w HD4... a nawet jak inne to w czym problem? W końcu chwalili się tą teselacją chyba od 2002 roku.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        no zobaczymy co to warte, zassysam.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          "Najważniejszą nowinką jest dodanie wsparcia dla technologii OpenGL 4.0 (ze wsparciem dla sprzętowej tessellacji), która jest otwartym API, oferującym wiele rozwiązań związanych z DirectX 11."

          Ku uciesze pasjonatow OpenSource opublikowaną z niemal rocznym opóźnieniem w stosunku do dx. Może apple wziąłby się za swoją bibliotekę a nie korzysta z OpenGL? Ani to przyjemne w implementowaniu ani nowoczesne.