Laptopy

Reklamy Microsoftu naprawdę działają

przeczytasz w 1 min.

Kampania reklamowa Laptop Hunters rzeczywiście działa. Reklamy informują o tym, co jest oczywiste (że za te same pieniądze można kupić komputer z Windows, który będzie lepiej wyposażony niż Mac), unikając tego, co również oczywiste (że system operacyjny ma gigantyczny wpływ na to, jakie doświadczenia będą nam towarzyszyć podczas pracy z komputerem).


Laptop Hunters (Fot. Technologizer.com)

Tak czy inaczej, według najnowszych badań BrandIndex firma Microsoft uzyskała to, co chciała: reklamy przekonują ludzi (zwłaszcza młodych), że komputery z Windows mają lepszą wartość niż maszyny Mac.

Reklamy z serii Laptop Hunters można zobaczyć tutaj

Źródło:Technologizer.com

Komentarze

26
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    zawsze myslalem ze mlodzi ludzie wiedza co jest dobre ale i tak nie ma bata firma apple to gowno w zlotku nie tyczy sie to ipodow i iphonow
    • avatar
      suntzu
      0
      mój news dotyczący kontr reklam apple nie przeszedł buu cenzurka:)


      @STALKER
      Mam trochę inne zdanie co do ipodów (iphone jest ok), bo niby co one mają czego nie ma konkurecnja, zwłaszcza ten najmniejszy który działa tylko z jednymi słuchawkami na świecie (zgadnij jakimi)

      -> Co do mac-ów to, że apple oferuje sprzęt lepszej jakości jakoś nie jest wadą. Poza tym komputery apple są skierowane do wąskiej grupy ludzi, reszta to powinna mieć naklejną kasteczkę "POZER". Przecierz mac to nie tylko hardware, ale i software i to niemal profesjonalny software. Już niewspomne, że rzeczy marki adobe działają do 30% szybciej na OS-X. Tak więc masz racje dla pirata i dziecka neo to gówno w ALUMINIUM!!!, dla np. kogoś kto montuje filmy muzykę itd. to żyła złota.

      W każdym macu masz soft warty 2-3 tys złotych, w porównaniu do odpowiedników z windowsa. Dodatkowo inne programy są nawet 3x tańsze, jak iWork w wersji komercyjnej za 500zł vs Office za 1200zł.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Screen wygląda bardziej jak z filmów z serii "co mi zrobisz za 150 dolarów". Ciekawe czy to efekt zamierzony twórców kampanii?

        Tylko ta grubsza pani z tyłu nie pasuje, może to jakaś wersja fetysz.
        • avatar
          mgkiler
          0
          Nic specjalnego ta reklama. Ot chodza sobie po sklepach i patrza jak laptop lezy w reku i czy kolor pasuje :)

          Mogli by lepsza zrobic.
          • avatar
            deel77
            0
            Apple na pewno może pochwalić się designem (rzecz gustu, ale według mnie jest lepiej niż OK), jakością wykonania (choć inni producenci też nie są gorsi) i doskonałym marketingiem. Jest jedno ale - CENA i drugie mniejsze możliwości/cena. W naszym kraju jest jeszcze gorzej niż w USA. Apple najwyraźniej nie bardzo chce sprzedawać komputery w naszym kraju bo nawet nie ma tu swojego oddziału przez co handlujący muszą dorzucić swoje marże.
            • avatar
              bor_belial
              0
              Zajebiaszcze reklamy ;)