Telewizory

Nowy telewizor Samsung - klasa biznes

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
3 komentarze Dyskutuj z nami

Prezentuj własne treści i oferty na ekranach, które wyglądają jak zwykłe, domowe telewizory. To właśnie umożliwia Samsung Business TV – nowa seria urządzeń do firmy na polskim rynku.

Samsung Business TV – telewizor i monitor wielkoformatowy w jednym

Projektanci Samsunga myśleli sobie, co mogłoby wyjść, gdyby połączyć cechy zwykłych – nazwijmy je: konsumenckich – telewizorów z największymi atutami profesjonalnych monitorów wielkoformatowych (z sektora digital signage). To, co im wyszło, nazwali Samsung Business TV. Pierwsze urządzenia z tej rodziny oficjalnie zadebiutowały już na polskim rynku, więc najwyższy czas im się przyjrzeć. 

Oferują rozdzielczość 4K, mają tunery TV i wyświetlają 16,7 miliona kolorów. Z drugiej strony bez problemu radzą sobie z pracą do 16 godzin na dobę, pozwalają na wygodne zarządzanie wyświetlanymi treściami i umożliwiają zablokowanie portu USB czy przycisku zasilania.

Samsung Business TV telewizor

Faktycznie więc urządzenia spod znaku Samsung Business TV łączą w sobie to, co najlepsze w telewizorach z cechami charakterystycznymi dla ekranów digital signage. 

Aplikacja do obsługi Samsung Business TV pozwala na wyświetlanie treści reklamowych i informacji konsumenckich równocześnie z programami telewizyjnymi czy też ustawianie wyświetlania tych samych materiałów na kilku urządzeniach jednocześnie. Istnieje ponad 100 szablonów, z których można skorzystać przy projektowaniu treści, a zarządzanie nimi jest bardzo wygodne. 

Samsung Business TV reklama

6 wersji do wyboru – dobra cena w każdym przypadku

Dzięki swojej charakterystyce telewizory Samsung Business TV mają znaleźć zastosowanie w kawiarniach i pubach, studiach fryzjerskich i salonach piękności, jak również gabinetach SPA i prywatnych placówkach medycznych. Aby zapewnić elastyczność wyboru, Samsung przygotował sześć wersji rozmiarowych: 43, 50, 55, 65, 70 i 75 cali.

Ceny rozpoczynają się od około 2000 i kończą na niespełna 6000 złotych. Na każde urządzenie są 3 lata gwarancji.

Źródło: Samsung

Czytaj dalej o wyświetlaczach dla firm: 

marketplace

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    drfrank3nstein
    2^24 = 16,777,216
    Wszyscy producenci piszą po prostu 16mln kolorów. W tych telewizorach nie ma nic szczególnego oprócz software.
  • avatar
    kalkulatorek
    Telewizory dla graczy już się nie sprzedają ??? No telewizorów dla teściowych z przyczyn oczywistych nie będzie. Może będą dla bossów - ale to sie z mafia kojarzy.... Kolejne ofiary marketingu to kupią.... Zamiast jakością tv ma się sprzedawać nazwą....