Smartfony

Samsung ponownie naśmiewa się z Apple - tym razem reklamując Galaxy Note 4

przeczytasz w 1 min.

Do sieci trafiło 6 reklam opatrzonych sloganem It doesn't take a genius. W teorii wychwalają one Galaxy Note 4, ale w praktyce...

Samsung reklama

Jeśli chodzi o rynek mobilny to za firmę najbardziej dbającą o marketing uchodzi Samsung. Koreański producent postanowił ponownie zareklamować Galaxy Note 4 i nie byłoby  w tym nic szczególnie interesującego gdyby nie fakt, że jednocześnie zdecydowano się wyśmiać największego rywala - Apple.

Być może niektórzy z Was pamiętają jeszcze reklamę Galaxy S5, która uderzała w iPhone'a i jego krótki czas pracy na jednym ładowaniu. Tym razem Samsung odniósł się do wtorkowej konferencji, na której zaprezentowane zostały nowe urządzenia z logo nadgryzionego jabłka oraz tego, co mają one do zaoferowania.

Do sieci trafiło 6 reklam opatrzonych sloganem "It doesn't take a genius." Chociaż w teorii mają one za zadanie zaprezentowanie możliwości Galaxy Note 4 to tak naprawdę przyświeca im nieco inny cel. Samsung daje tutaj kolejnego przytyczka Apple odnosząc się między innymi do problemów z transmisją konferencji i niewielu nowości, jakie oferuje iPhone 6. Nie zabrakło odniesienia do tak szumnie zapowiadanego, znacznie zwiększonego ekranu, żywotności baterii czy też zegarka Apple Watch. Wszystko w dość prześmiewczym tonie.


 

 

 

 

 


Co sądzicie o tego typu spotach? Podobają Wam się czy też może uważacie je za mało ambitną formę rywalizacji z najgroźniejszym rywalem?

Źródło: youtube, appleinsider

Komentarze

31
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    22
    Słabe, choć trafiające w sedno. No ale co tu powiedzieć o nowym iP? Sami się podkładają konkurencji. Koniec innowacyjności, teraz pogoń za Azjatami. Ale to można powiedzieć o całym Zachodnim świecie. Monolityczne środowisko software/hardware jeszcze będzie działać przez jakiś czas, ale fragmentacja sprzętu też da swoje. Kolejne dwa urządzenia które twórca aplikacji musi przetestować z dwoma nowymi rozdzielczościami ekranu. Kolejny po latach 90'tych dołek dla Apple który skończy się jak Jobs wróci do firmy, tylko Jobs już nie wróci do firmy.
    • avatar
      lux666
      15
      Dobre podsymowanie :)
      • avatar
        Konto usunięte
        5
        To z większym ekranem naprawdę im się udało, reszta żenada.
        • avatar
          hex3n
          4
          Jaki jest sens tych reklam ? Czy naprawdę przy zakupie telefonu ktoś sugeruje się tak idiotycznymi reklamami ?
          • avatar
            Konto usunięte
            3
            NOTE 4 rozjebal system ;]
            • avatar
              Konto usunięte
              2
              Po pierwsze muszę zaznaczyć, że Apple mnie generalnie nie jara. Jednak siedzę w temacie smatrfonów od wielu, wielu lat. Nie można im zaprzeczyć, że dotykowce (po MS i ich wielu "palmtopach" stały się użyteczne bez rysika i klikania miniaturowych ikon. To jest fakt. W tamtym czasie kupiłem jednak HTC HD2. To właśnie HTC pokazał, jak należy przeprojektować gówniany UI na naprawdę użyteczny. Dla mnie zawsze HTC będzie tym pierwszym, naprawdę użytecznym smartfonem, co z tego, że opartym na WN6. Interfejs bił i dalej bije na głowę stockowego androida czy wm... o is nie wspominam z przyzwoitości. PS używałem wszystkich systemów w dłuższym okresie czasu w każdej praktycznie wersji.
              • avatar
                cyferluu
                2
                Pamiętajcie dla kogo sprzęt apple jest robiony i w jaka grupę celują. USA!!! Leniwi, otyli bardziej lub mniej a jak mniej to niewymagający ludzie o wątpliwym ilorazie inteligencji. Nie martwią się o nic, działa to działa i jest baja.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  1
                  Bigger screen! ;)
                  • avatar
                    Deadlyblonde
                    -8
                    Żenada.
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      -26
                      Gdyby nie apple, szajsung nie wiedziałby co to smartfon, tablet, ultrabook i Bóg wie co jeszcze. Fajnie jest mieć firmę, od której można ściągnąć pomysły i tłuc to samo i taniej. Tak jak microsoft.
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        Wtrącając sie do waszej dyskusji to moim zdaniem iPhone nie był pierwszym smartfonem ale był pierwszym którego można było w miarę komfortowo używać no i oczywiście spopularyzował kategorie smartfonów
                        A jeśli chodzi o nowe iPhony to fajnie ze dali to na co liczyłem czyli większy ekran jednak jestem trochę zawiedziony bo liczyłem na coś chociaż trochę nowego jak rok temu touch id w iPhonie .
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Aplle może budzić podziw, jeśli chodzi o wydajność sprzętu. Pierwsze miejsca w benchmarkach, pomimo podzespołów na poziomie GloClevera Insignii 5X! Ale przynajmniej z ekranem mogliby się wykazać. W sumie, w epoce Spotiify zakup iPhone nie ma sensu. Za cenę czterech, pięciu płyt z MP3, ma się dostęp do milionów utworów.
                          • avatar
                            ICE1979
                            0
                            Szkoda tylko ze samsung sam stosuje tandetny plastik w obudowie. Mogli by zajac sie poprawieniem tego zamiast skupiac sie na wytykaniu slabosci konkurencji.