Telewizory

Samsung zwiększa atrakcyjność swojego Smart TV

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
1 komentarz Dyskutuj z nami

Już wkrótce na telewizorach Samsung Smart TV pojawią się spersonalizowane treści, dzięki usługom Sport, Muzyka i TV Plus.

Użytkownik powinien otrzymywać spersonalizowane treści na ekranie swojego telewizora – tako rzecze Samsung i aby to urzeczywistnić zapowiada na CES 2017 aktualizację swojego systemu Smart TV, dzięki której na platformie Smart Hub pojawią się trzy nowe usługi: Sport, Muzyka i TV Plus.

Sport to usługa, w ramach której użytkownik będzie otrzymywał informacje o nachodzących wydarzeniach, a po nich – o wynikach. Usprawnione zostanie w ten sposób również poszukiwanie transmisji meczów

Muzyka z kolei pozwoli użytkownikom w prosty sposób wyszukiwać utwory zbliżone stylistycznie do ich preferencji z platform, takich jak Spotify, Deezer czy Vevo. Pojawi się też opcja rozpoznawania utworów odtwarzanych w telewizji.

TV Plus wreszcie to możliwość uzyskania dostępu do treści premium, które są oferowane przez kanały IP TV. Filmy i seriale, które obecnie dostępne są w różnych aplikacjach wkrótce będą się znajdowały w jednym miejscu.

Nowe usługi będą stopniowo pojawiały się w kolejnych krajach. Nie wiadomo jeszcze, kiedy dokładnie trafią do polskich użytkowników.

Źródło: Samsung

Komentarze

1
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    NewUnnamedUser
    No to szykują się powoli na wprowadzanie reklam bezpośrednio w smart tv i aplikacjach na nie. Na razie nazywa się to "spersonalizowane treści" ale z czasem dojdą i narzucane, a wszystko to "dla dobra użytkownika" oczywiście. Tak tak, wiem, że w aplikacjach na smart tv, są już reklamy itd. ale teraz to będzie coś "lepszego", niech się tylko ludzie troszkę przyzwyczają i sru, zaleje nas to z każdej strony.
    8