Gry komputerowe

W piątek premiera Sniper: Ghost Warrior 2 - w sklepach ponad milion egzemplarzy gry

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
23 komentarze Dyskutuj z nami

Sklepy na całym świecie zamówiły łącznie milion kopii gry Sniper: Ghost Warrior 2.

Sniper: Ghost Warrior 2 gra spzredaż milion egzemplarzy

Gra Sniper: Ghost Warrior 2 dostępna jest już na rynku amerykańskim. U nas pojawi się dopiero w piątek, ale już teraz widać, że rzeczywiście może ona okazać się dużym sukcesem producenta. Sklepy na całym świecie zamówiły łącznie ponad milion kopii gry.

Takie wrażenie odnieść można po przedpremierowym pokazie gry, na który przybyło ponad 100 przedstawicieli polskich mediów.

Podczas imprezy, szef CI Games Marek Tymiński poinformował, że na dzień premiery sklepy na całym świecie zamówiły łącznie nieco ponad milion egzemplarzy gry. Jest to wynik naprawdę doskonały i z pewnością cieszy to producenta.

„Sniper: Ghost Warrior 2 to aktualnie największa produkcja w historii naszej firmy. Na jej stworzenie wydaliśmy ponad 20 milionów złotych, wyłączając koszty promocji i zakupu licencji na silnik! Wszystko wskazuje na to, że tak duże inwestycje opłaciły się. Wprowadzenie do sklepów przeszło miliona egzemplarzy gier na day one, to świetna prognoza dla przyszłej sprzedaży gry!” - Marek Tymiński, szef CI Games

Poza pochwaleniem się dobrymi wynikami sprzedaży przedstawiciele studia ujawnili również, że mają w planach 2 dodatki do gry. Więcej informacji na ich temat zostanie ujawnionych w najbliższych tygodniach.

„Mogę powiedzieć, że dodatki do Snipera 2 nie są elementami wyciętymi z pierwotnej wersji gry. Odcinamy się od takich praktyk i jestem przekonany, że gracze to docenią.”


Źródło: City Interactive, inf. prasowa

Komentarze

23
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Gra jest przeciętna w każdym aspekcie. A jak wiadomo przeciętne gry są do dupy i na salony nie wejdą, bo słoma wciąż z butów wystaje. A szkoda, bo CI miało okazję zrobić mocny tytuł. A tak poszli najprostszą drogą tworząc banalną korytarzykówkę z prostymi skryptami, z prostą grafiką, z prostym SI, grę udającą, że jest symulacją snajpera, z przeciętną fabułą na poziomie filmów klasy C, z przeciętną grafią co tylko świadczy, że wypasiony engine ładnej gry nie gwarantuje. Grę kupią ludzie mało wymagający i Ci, którzy ulegli papce marketingowej. Gra się zapewne sprzeda, bo większość potencjalnych klientów na grach się nie zna i nie zamierza.
  • avatar
    Powodzenia chłopaki! Polska górą !
  • avatar
    przecież już w empiku jest, a wy że premiera w piątek?
  • avatar
    Pomijając już Snipera... Najbardziej dziwi mnie brak jakichkolwiek informacji o wczorajszej premierze Heart Of The Swarm...
  • avatar
    Przeszedlem jakies 2 godziny i polecialo do kosza starszna kaszanka; nie wyczuwam w tej grze ani grama potencjalu, AI ulomne, otoczenie jak i sama gra robione na jedno kopyto to taka mini gierka przed bioshokiem infinite residentem 6 i temu podobnych.
  • avatar
    W 1:16 pilot śmigłowca dostaje strzał w głowę i choć zginoł, to dalej wywołuje pomoc przez radio. :)
  • avatar
    po 2 misjach oceniam fabułe n 6/10 :D grafike 9/10 :D
    -6
  • avatar
    Skromnie, tylko milion.
    -6
  • avatar
    Ja rozumiem marketing-najważniejsza to KASA,ale jak tak dalej będzie że polski produkt będzie najpierw wypuszczany za granicą,a po 3 dniach w kraju to szacunku dla gości nie mam,o języku ojczystym nie wspomnę.A z tego co się orientuję to ziomale już skończyli grę,zanim się ukazała na naszych półkach,brawo...tak dalej panowie!
  • avatar
    multi będzie zajebiste, tylko dwie mapy :) gra totalnie liniowa.
  • avatar
    Gra jest wręcz .ujowa w każdym aspekcie i na pewno jej bym nie kupił