• benchmark.pl
  • Gry
  • STALKER 2 to całkiem długa gra. Garść informacji przed premierą
Gry

STALKER 2 to całkiem długa gra. Garść informacji przed premierą

przeczytasz w 1 min.

Premiera gry STALKER 2 coraz bliżej. Twórcy przybliżają kolejne szczegóły, które napawają optymizmem. Nie będzie wcale krótka przygoda, a w toku rozgrywki będzie co zwiedzać.

Można po cichy odliczać dni do premiery STALKER 2. Dzieło GSC Game World – po wielu opóźnieniach – zadebiutuje 20 listopada 2024 r. na PC oraz konsolach Xbox Series X|S. Twórcy ujawniają kolejne szczegóły, które mogą przekonać niezdecydowanych graczy do sprawdzenia tytułu.

Ile godzin zajmie przejście STALKER 2?

Slava Lukyanenka z GSC Game World ujawnia w rozmowie z The Gamer, że przejście gry zajmie od 25 do 40 godzin. Ile dokładnie? Tego nie wiemy. Ta rozbieżność wynika ze sposobu, w jaki grają deweloperzy, a ten różni się od sposobu grania samych graczy.

Z wywiadu dowiedzieliśmy się również, że świat STALKERA 2 jest ogromny. Mowa tu o 64 kilometrach kwadratowych, więc miłośnicy eksploracji raczej nie będą mieć powodów do narzenia.

Twórcy nieustannie optymalizują grę

Ważnym elementem gry będzie aspekt społecznościowy. Deweloperzy deklarują, że będą "kłaść nacisk na naszych graczy w społeczności modderów” co z pewnością przełoży się na swobodę twórczą i ciekawe projekty w obrębie STALKER 2.

GSC Game World do samego końca zamierza toczyć walkę o lepszą optymalizację gry. Niedawno słyszeliśmy, że STALKER 2 na Xbox Series S ma problemy.  W grze, jak informują twórcy, jest nadal “dużo miejsca na optymalizację”.

Źródło: The Gamer, zdjęcie otwarcia: Steam

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    fujiyama
    4
    Jedynka była super, więc sądzę, że teraz będzie jeszcze lepiej.
    • avatar
      Dawid0ss
      3
      Będę grał w grę
      • avatar
        tankersss
        0
        Jak dla mnie po tym co zagralem, po tym co widzialem to bedzie typowy port na pc, zamiast pc-first. Jezeli gracze PC beda rzeczywiscie olani (chociazby brak supportu do modowania, co przy tych opoznieniach bym sie nie zdziwil) to nie zdziwie sie jak sie wyleje hejt, gdy ci ktorzy zadbali o to by ta marka byla zachowana, zamiast zapomniana. Jednak tym ktorzy zadbali o tym by marka zyla, byli Moderzy, tworcy Openxray i tych od modow w Anomaly Gamma, dwa najwieksze projekty ktore wybily marke zanim jakiekolwiek informacje o produkcji 2ki (po za tymi z 2012 gdy GSC mialo problemy) w formie jaka jest teraz byly dostepne.

        Witaj!

        Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
        Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

        Połącz konto już teraz.

        Zaloguj przez 1Login